Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
29 Haziran 2009 Pazartesi 10:13:50



Seni senden önce sevdiğim için,
Seni yüreğimin en derinlerine sakladığım,
Kimselere söyleyemediğim için,
Gizledim kıyamadım seni incitmeyi istemediğim için,

Özür dilerim gülüm,,,


beğeniyle okudum gönlünüze sağlık..
Özür dilerim// gülüm, @N.ALTIN
29.6.2009 10:04:41
Nagihann
@nagihann
29 Haziran 2009 Pazartesi 09:55:59
harika bir şiir okudum gönlünüze sağlık....
Boyutsuz bir sevda bu.., @Lale28
28.6.2009 12:32:39
Nagihann
@nagihann
28 Haziran 2009 Pazar 10:27:27
beğeniyle okudum kutluyorum...
Onu bana yaz rabbim, @kardelenejla
28.6.2009 09:57:15
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 16:46:15
GİDİŞİNLE....

Ah be canısı gidişinle beni karanlık

Gecelerdemi sandın,gittinde

Aydınlık sabahlara uyandım

Vazgeçilmezim’ mi sandın kendini

Sen gittin de ışıl, ışıl, güneşli

Yarınlara uyandım

Acılarla dolu geçmişten

İntikam a...

Gidişinle...., @leylak & ortanca
26.6.2009 15:03:03
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 14:05:10
muhteşem...
gönülden kutluyorum..
Ve sen..., @ultrablue
27.5.2009 14:26:45
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 11:02:09

Unuttum,
seni desemde inanma
Hayalinle yaşanmış koca bir ömrü
Bir hamlede yıkabileceğimi sanmıyorum


Nefret ediyorum ,
senden desemde inanma
Senin bana seni sevmiyorum dediğindendir
Bilirsin yoktur dilin kemiği
Kızınca bilmez hangi şek...

İnanma yar, @filiz_s20
26.6.2009 10:58:20
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 10:40:20
Seni özlüyorum
O güzel yüzünü,simsiyah saçını,boyunu,kokunu
Seni özlüyorum
‘Gözlerimi kapatıp hayaller kurup
Seni özlüyorum..
Yalnız seni…

özlemlerinizin bitmesi dileğiyle.....
diğer şiirleriniz gibi bu da güzel duygu dolu
kutluyorum...

Seni özlüyorum, @erensenay05
26.6.2009 10:28:10
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 10:31:55
beğeniyle okudum gönülden kutluyorum...
hiç ölmeyecek gibi bugünü
yarın ölecek gibi ahiret için çabalıyor çalışıyorsak ne mutlu bize...
sevgilerimle....






Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 10:25:27
KALBİME Sor !



Yeni bir sayfa açtım, aşk defterinde,
sevdadan başka birşey, yazmayacağım
Aşk ve sevgi olacak, baş harflerinde,
Kader sayıp asla hiç, bozmayacağım,

Seni düşündüm biran, aklım karıştı,
Yokluğunda yerimde, duramıyorum, ...

Kalbine sor, @Selami TIRAŞLAR
28.4.2009 07:53:34
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 10:23:56
İZMİR Güzeli !

Sarışın bir güzeli, gördü gözlerim,
İnan iltifat değil, gerçek sözlerim,
Uzun zamandan beri, onu izlerim,
Kıymetli bir taş gibi, İzmir güzeli.

Kalbi dışına vurmuş, belli yüzünden,
Sonu ölüm olsada, dönmez sözünden,
İki yüzlü...

Sevdim arkadaş, @Selami TIRAŞLAR
14.6.2009 23:07:00
Nagihann
@nagihann
26 Haziran 2009 Cuma 10:01:36
ALLAH

içimiz kibir dışımız zifir
bizi terkeyle ben denen kafir
her yerde her zaman Allah a sarıl
Allah kerim Allah ğafur
alemde her ne var ise Allah ın eseri
cennetin tapusu sevgidir sevgi
nefsimizden başka olamaz yergi
Allah helim Allah se...

Allah, @sakarya49
26.6.2009 10:00:00
Nagihann
@nagihann
25 Haziran 2009 Perşembe 23:10:00

Sadece gözlerimi yummak istiyorum hayata...
Sıkıca kapatıp,bir daha açmamak...
Uzunca bir uykuya dalmak istiyorum sadece
Bir daha uyanmamacasına...
Ben,sadece Senin olmak isterdim
Başkası yokmuşçasına...
Sadece senin omzunda ağlamak isterdim,...

' a$k yeniden...!, @anqeLqirL
25.6.2009 23:07:26
Nagihann
@nagihann
25 Haziran 2009 Perşembe 12:52:29


Öğle karanlıklar vardır ki ;
Girince aydınlanırsın...
Öğle açlıklar çekersin ki,
Ölümün çığlığıdır!
Senin için hiç birşey farketmez.
Bazen ıslanırsınya hastalık pahasına...
Sana vız gelir üzerine düşen damlalar.

Bazen öğle yalnız hissed...

Anlayana......, @Hikmet Karabağ
25.6.2009 12:20:57
Nagihann
@nagihann
24 Haziran 2009 Çarşamba 15:14:43

Biliyorum
Paylaşaçak Ve Konuşaçak Hiç Bir Şeyimiz Kalmadı
Yüreğimde Senle Aldığım Her Yolun Anısı
Gittin.Belkide Hiç Gelmemiştin Ben Geldiğini Sandım
Ayak Uyduramadım Yorgunluğuna
Sustun İsyanın Oldum,
Birikmişliğin Oldum.

Şimdi Bir Mevsim...

Tek gerçeğim, @dangerdong.o0
24.6.2009 15:06:22
Nagihann
@nagihann
19 Haziran 2009 Cuma 19:13:12

Ne çok isterdim seninle başbaşa
O mega kentte olmayı.
Sevgimizi boğazın sularına,
Surlara haykırıp anlatmayı...
Sen yap bunu ikimiz için,
Sen haykır aşkımızı,
İstanbul sokaklarına
Marmara’nın köpüklü sularına...
Seviyoruz de,
Aşığız...

Nagihann
@nagihann
18 Haziran 2009 Perşembe 14:43:17

Saçların kömür karası, gözler Ceylan, kaşlar keman
Elma yanak bal dudak, şirin kelam caba
Ayla yıldıza benzetiyorum, seni yüreğimde yaşatıyorum inan
Çünkü yüce Yaradan, aşk perisi olarak göndermiş seni bana Can

tebrik ederim beğeniyle okudu...

Seni anlatıyorum can, @şair67
16.6.2009 23:34:07
Nagihann
@nagihann
14 Haziran 2009 Pazar 17:44:23
ah ... ah...
keşke yaşasan ben anlatsam sen dinleseydin babamm..

çok beğrndim gönlümüze sağlık..
Nagihann
@nagihann
14 Haziran 2009 Pazar 17:40:20
iyi yapmışsınız..
çok beğendim gönlünüze sağlık..
Nagihann
@nagihann
4 Haziran 2009 Perşembe 01:18:43

Unuttum sen giderken akan gözyaşlarımı
Unuttum yokluğunda yakıp yakıp söndürdüğüm sigaraları
Varlığınla yaşayamadığım seni
Yokluğunda sen yaptım

Ben sen diye yokluğunu sevmişim
Sen diye yokluğuna sarılmışım
Yokluğun değil varlığın yak...

Nagihann
@nagihann
4 Haziran 2009 Perşembe 01:12:10


İki farklı hayatta
Farklı duyguları
Aynı anda
Yaşattın sen bana

Seninle olan hayatım aşkı
Sensiz olan ise gururu seçti
Senin olmadığın her yerde
Hayata direnen gururum
Aşkına yenik düştü
Senmiydin sevmeme sebeb olan
Yoksa se...

Aşk ve gurur, @leyla0948
30.5.2009 22:51:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.193
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL