(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA GÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA GÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim yorumumda buradakilerin aksi olamayacak ne mutlu size.
insan böyleri sevince yazabiliyor sevgi bitti şimdi bende tık yok:D:D:D:D ama sahiden çok ustaca bir anlatım bilmem yorumumun sizin için bir değeri var mı?
Sevmek sevilmek ne, söyle sen kimsin? Gönlüme hükmettin sanki hâkimsin, Derdime tek çare olan hekimsin, Seninle ölürüm senle çağlarım. _______________________________________
sayın hocam, yine sayfanızdan en güzelini okuduk.. şiir, yorum, müzik mükemmel bir bütün olmuşlar.. yürekten kutlarım çalışmanızı.. kaleminiz daim olsun, saygımla,,
Bırakıp da gittin kurban olduğum, Sensiz buralarda yanar ağlarım, Hasretlik çölünde her gün öldüğüm, Bedduaya döndü tüm dualarım.
Gözyaşım didemi göle çevirir, Ahlarım sineni küle çevirir, İstersen gönlünü güle çevirir, Haşin yüreğini aşkla dağlarım Çok güzel bir şiirdi..Hüzün hanımın sesi ve yorumuylada..tam bir şiir şöleni olmuş..sayfadan ayrılamadım..yüreğinize emeklerinize sağlık...saygılar selamlar..
Gariban gönlüme bir çare bulsan, Derdimi zevk bilip sevgiyle dolsan, Ümit’i kırmayıp umudu olsan, Döner beni yakar beddualarım. ..................... Şiir tümüyle çok güzel olmuş Kutlarım,selamlarım Kardeşim
Gariban gönlüme bir çare bulsan, Derdimi zevk bilip sevgiyle dolsan, Ümit’i kırmayıp umudu olsan, Döner beni yakar beddualarım.
__________________
Bastan sona vurgun kelimelerdi, Böyle sevenler kalmismi acaba ? Birde böyle güzel dizelerde ,sevgisini dile getirebiliyorsa yürek Kutluyorum yazan yüregi
Heceyse hece kafiye ise kafiye yine 11 lik güzel dizelerdi üstad a has keyifle okudum Tebrikler ve Basarilar...kaleminiz daim olsun efedim uzaklardan sevgilerle
tebrikler ümit abi herzamanki gibi harika sizi okudukça şunu anlıyorumki sanırım şiirsiz bir hayat yaşanmamış bir hayat gibi sizin için bu hayatınızda en mutlu hecelerle en mutlu hislerle çarpsın kalbiniz dileğiyle.
edebiyat kitabından bir şiir okumuş gibiyim..öylesine bir tad,ses,renk var dizelerinizde..O şiirler mayam oldu .Benim şiir çalışmalarım farklı ..Ama türküleri sevmem,mozart'ı sevmeme engel değil..Yeter ki bana dokunsun..Tebrik ederim..
Duygu, ahenk, ritm , teknik herzaman ki gibi mükemmel. Sağolun varolun üstadım.Yine mükemmel bir eser okumanın vermiş olduğu hazla ayrılıyorum sayfanızdan. Gönül sesiniz daim olsun.Selam ve saygılarımla.
çok beğendim.sizin şiirlerinizi okurken bir köy kahvesinde ozanları dinliyormuşum gibi geliyor bana.çok keyifle okuyorum.tebriklerim içtenlikle.sevgiler
Hârika bir şiirdi. Kutluyorum. Özgün imgeler şiire renk katmış. "sunsan","dualarım" ve "beddualarım" sözcüklerinin köklerinde uyak uyumsuzluğu var. "Bırakıp da.." şeklinde yazalım. Selamlar, saygılar.
Çok güzel dizelerinizi gönülden kutlarım...üstadım.Gönlünüze sağlık.Böylesine güzel bir şiir okuttuğunuz için teşekkürler...Sağlıcakla kalınız. Saygılarımla selam ve sevgiler...
kara gözlerinden sen sorumlusun der gibiydi şiir yürek sesin dinmesin çok güzel sevda şiirleri yazıyorsunuz. varolsun yüreğiniz kaleminiz saygılarımla.