Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
21 Temmuz 2009 Salı 17:15:04


kulağına şirler fısıldayıp
yaban çiçekleri toplayıp gelirsem
kanma sen bunlara
seni bir gün sevip
diğer gün unuturum.
ölene dek değil,
seni bir gün severim
sakın sen kanma bunlara...

çok hoş beğeniyle okudum....
kutluyorum..
Seviyem.., @efemer
21.7.2009 17:03:34
Nagihann
@nagihann
21 Temmuz 2009 Salı 16:43:40

Oysa şeytan sadece bir kukla,
ipleri benim elimde.
Yani ölümün sarmal bir labirentinde,
çıkışını kaybetmiş tutsaklıklarım,
aşk yerine bir iyiyi sezen ya da sezmeyen,
bir yürekte ya da herneyse işte.
Ölmek ve
öldürmekte bir yerde.


Yaşams...

Bir yerde, @evidence
21.7.2009 16:16:51
Nagihann
@nagihann
21 Temmuz 2009 Salı 15:54:49

Ben,ben seni SEVİYORDUM...!

Sen bilmiyordun...

Adına gün doğumları eskittiğim sevdam,Seni sevmenin bedelini ödüyorum.

Senden kaçmak istiyordum ama,kaçtıkça sana geliyorum.

KAHRETSİN...!

Kahretsin KALBİMDESİN ve ellerinsin!!!

Yined...

Yasak sevdam, @sevdimben
1.5.2009 16:18:55
Nagihann
@nagihann
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:37:23
şiirlerinizi hayranlıkl okudum
hepsi birbirinden güzel yaşanmış duygular öyleki hala devam eden bir sevgi ..
keşke bu içten sevgi dolu satırları okumuş olsa ne kadar sevildiğini bilse...


gönülden kutluyorum
gönlünüze sağlı...

Nagihann
@nagihann
20 Temmuz 2009 Pazartesi 12:35:45
Allah..(c.c.)

Allah..(c.c.)

Ya Rabbim...Ya Rabbim...Ya Rabbim.
Hamd sana şükür sana şükran sana.
Öylesine aziz..ve öylesine yücesin’ki Rabbim.
Sana layık’ı vechile şükredip sena edemiyorum.

Övülmeye en çok layık olan sensin Allahım. ...

Allah..(c.c.), @Bünyamin Boy
20.7.2009 12:31:33
Nagihann
@nagihann
20 Temmuz 2009 Pazartesi 12:29:57


Değişmedi belki sevgin içimde
Aklımız biçare olsa da çözümden
Ama ne yalan söyleyim
Çokkkk düştün gözümden

beğeniyle okudum harikaydı...
Düştün gözümden, @cengizh@n
20.7.2009 12:27:26
Nagihann
@nagihann
18 Temmuz 2009 Cumartesi 19:17:39
keşke gelseymiş kaçrmış güzeller güzeli yasemin ve melisayıı...

çok sevdiğim bu iki çiçeğin şiire ses olması çok hoştu
tebrikler gönlünüze sağlık..
Eğer.., @kutup karanfili
18.7.2009 18:30:56
Nagihann
@nagihann
18 Temmuz 2009 Cumartesi 10:08:25


Bakmıyorum artık yanıbaşımdaki resmine
Sevdiğin şarkıyı da dinlemiyorum artık
Girmene izin vermiyorum artık düşlerime
Bir yalan gibi içimde büyümene izin vermiyorum artık...
Bir ani kararla yaktım tüm resimlerini
Sildim hayatımdan sana ait t...

Nagihann
@nagihann
14 Temmuz 2009 Salı 18:24:14
çok hoş çok güzeldi....
öldürün gitsin sevgiden anlmayan vefasızları
ben de olsam aynısını yapardım....:)))

tabiki şaka..
sevgilerimle...
Gerek var mı ki!!!, @dağ gülü
14.7.2009 17:20:09
Nagihann
@nagihann
14 Temmuz 2009 Salı 18:19:12

Sen şiirsin Sevgili,
Vuslatım, hasretimsin sen…
Ve de o kadar yazmama rağmen,
Ki, tükenmeyecek kalem,
Her daim ezberimsin…

Her daim ezberimsin Sevgili…


muhteşem..
.tebrikler. ....
Nagihann
@nagihann
14 Temmuz 2009 Salı 18:09:33
harika...
gönülden tebrikler..
Nagihann
@nagihann
14 Temmuz 2009 Salı 11:59:08
tek kelime ile muhteşem..
bu büyük sevgi aşk inanıyorum ki karşılık buluyordur..
gönülden kutluyorum
her şey gönlünüzce olsun...
Nagihann
@nagihann
13 Temmuz 2009 Pazartesi 17:51:46

Sana harcanan zamana yazık
Sevginin değerini bilemedin sen
Artık sevgiye deger kalmamış
Seni sevdiğime pişmanım şimdi

beğeniyle okudum kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
13 Temmuz 2009 Pazartesi 10:16:11

Şimdi gidiyorum istemeden
Veda ediyorum sana
Sabrını denemeden.
Evet sen, sen hoşça kal sevgilim,
Hoşça kal...

Ne anlayış,
Ne iç çekiş olmasın bu ayrılıkta
Gönüller bir,
Duygular perişan olsun adım/ız...

gönülden kutluyorum...
Diyemedim, @bonheur
13.7.2009 10:14:19
Nagihann
@nagihann
11 Temmuz 2009 Cumartesi 16:55:12
seneler geçse de yürekte iz bırakmış unutulmamış.
beğeniyle okudum kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
11 Temmuz 2009 Cumartesi 12:29:28

SEN, can diye canıma kattığım,

SEN, nefes gibi içime aldığım,

SEN, herşeyine ömrüme adadığım...

YakarSAN canımı,
SEN’de acırSIN,

DaraltırSAN dünyamı,
Nefes bile alamazSIN,

KırarSAN umutlarımı,
Tutunacak dal bulamazSIN,

BEN’den ...

Sen & ben, @gönül gözü
4.7.2009 20:58:18
Nagihann
@nagihann
11 Temmuz 2009 Cumartesi 12:25:14

Sen yalansın, yalancısın zamanlar,
İnanamam bir daha, yalana tok karnım.
Hüzün buymuş bana verdiğin keder,
Sevemem kimseleri, mutluluk yeter bana.

Bir zaman ki içinde yalan olan,
Bir de sensin bu yalanda hayat bulan.
Senide yalan boğmuş, in...

Hüzün, @romantik63
11.7.2009 11:01:38
Nagihann
@nagihann
11 Temmuz 2009 Cumartesi 09:33:40

ilgimi çekmiyorsun artık
ne de sayfalarımdaki küçük karalamaların
gecenin bir yarısı bıraktığın
sessiz aramaların
şimdi hayalimi kuran
yazdıklarıma kapılmadan bana tutulan
karanfil kokulu bir kadın...
seninle açtıgım parantezleri kapatmad...

Yan(ıl)sama, @LostsouL
2.7.2009 23:51:40
Nagihann
@nagihann
11 Temmuz 2009 Cumartesi 09:29:02
harika..
kutluyorum..
İsyan !, @LostsouL
10.7.2009 01:51:33
Nagihann
@nagihann
10 Temmuz 2009 Cuma 11:34:30

İşte o yüzden canımdan da feragat edemiyorum
Öyle ya sen varsın içinde...

Dönüşü olmayan bir yol gibi
Hayat denen karmaşa
Öyle bir labirent ki hayat
Çıkışı sanki yok gibi
Bunların üstüne aşkın sardı beni
O günden beri yaşamıyorum gibi
He...

Gibi..., @spartalıprofessor
8.7.2009 17:54:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.183
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL