Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2009 Cuma 10:14:47

K ahverengi gözlerine sardın beni,
A nlatamıyorum hiç sana olan bu sevgimi..
H atıralar gözlerimde canlanıyor birden,
V eremiyorum hiç geçmiş anılarımızı zamana,özletiyor dünden..
E bedi bende yaşatacağım o güzel gözlerini…
R esimlerinle uyanı...

Kahverengi gözlüm, @ruzgar_809
31.3.2009 18:22:52
Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2009 Cuma 10:11:44
Küsemem sana...

Katlanırım, incinirim

Küsemem, zorlayamam seni

Hiçbir şeye,

Hakkım yok biliyorum:

Hakkımın başka haklar önünde

Gücü yok,biliyorum,

Küsemem sana...

Çünkü hâlâ...’’

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle...

Küsmedim, @Tacıser
3.4.2009 02:00:26
Nagihann
@nagihann
2 Nisan 2009 Perşembe 23:52:46
çok beğendim geçte olsa tebrikler

sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 16:55:13

İnsana önce insan demişiz,
Öyle sevmiş değer vermişiz,
Sevdiğimizi yüreğimizde bilmişiz,
En olmaz zamanda çıkmış, gitmiş!..

Şimdi göz göz olsa da yüreğim
Bazen buruk, kırgın çıksa da sesim
Buğulu baksa da çoğu zaman gözlerim
Bu yürek bende...

Yanılgı, @gönül gözü
31.3.2009 16:47:53
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 16:30:37

Uzuyor geceler sensiz,
Bir bebek gibi masum vakitler,
Sensiz üşüyorum ben buralarda
Yalnızlık dumanı tütüyor buralarda
Eskilerden kalma değil
Bugünler senle yasananlar
Tek umut gönlümde
Bilsen ah sadece sen
ÖZLEDİĞİM tek şey sadece sen
...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 16:23:05

Uzuyor geceler sensiz,
Bir bebek gibi masum vakitler,
Sensiz üşüyorum ben buralarda
Yalnızlık dumanı tütüyor buralarda
Eskilerden kalma değil
Bugünler senle yasananlar
Tek umut gönlümde
Bilsen ah sadece sen
ÖZLEDİĞİM tek şey sadece sen
...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 16:17:47

Bir günah gibi yüklediler,sırtıma yokluğunu
Onulmaz acılara dayanmaktayım
Ne zaman umut rüzgarları değse yüzüme
Seni düşündükçe ağlamaktayım.

Yıkmasınlar sırça gönlümü acımasızca
Un ufak olmasın yaşama sevincim
Kurak topraklara ektim ben s...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 13:38:34

Gitme.....

Sonsuzluğun sahibine

Daha ne şiirler yazacak

Daha ne dualar edecektik

Cennette de bizi gör

Ya Mevlâm diyecektik

Gitme ne olur.....

Duamızı edelim

Gözümüzün yaşıyla

Yine amin diyelim

ALLAH rahmet etsin mek...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 13:22:56

Çünkü biz birbirimize aitiz
Sen benim bir parçamsın
Ben ise senin...
Dürüstçe söylemek gerekirse
Sensiz hayatım berbat sevgili....

SENSİZ HAYATIM BERBAT SEVGİLİ !

ÇOK BEĞENDİM KUTLUYORUM
GÖNLÜNÜZE SAĞLIK
SEVGİYLE KALIN...
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 13:20:40
BİLMİYORSUN SENİ NEKADAR ÇOK SEVDİĞİ Mİ
BİLSEYDİN YAPARMIYDIN BU KALLEŞLİĞİ
HAYALDA OLSA SENİN İÇİN, BENİM GERÇEĞİMDİN
YAZIK EYLEDİN BU SEVDAYA, BİLKİ SENİ HİÇ ÖZLEMEYECEĞİM

BEĞENİYLE OKUDUM GÖNLÜNÜZE SAĞLIK
SEVGİYLE KALIN..
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:49:11

Beni ne kadar üzsende
Ağlatıpta yıksanda
Onurumu kırsanda
Demek ki hala SEVİYORMUŞUM SENİ.....

Bilmiyordum gidişin bu kadar üzecek
Yokluğun bu kadar sarsacak
Arkandan bu kadar ağlatacak
Demek ki hala SEVİYORMUŞUM SENİ.....

Neden kırdınk...

Demek ki......., @candostum3367
28.3.2009 20:06:52
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:46:38
Önce senin nurun yaratıldı adem nebi yok iken
Ademde de görünen sensin Ya Resulallah
Nurun ile donandı yer-gök onsekizbinalem
İki cihan serveri sensin ya Resulallah

Adın adıyla birlikte yazıldı be’de noktaydın sen
Levlake Levlak sultanı sensin...

Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:36:39

Unutup adını anmayacağım.
Yalan sözlerine kanmayacağım.
Pırlanta olsanda almayacağım.
Sen artık hayatımda mazisin mazi............!!!!!!!!!!!!!!!

Arayıp sorsanda selam salsanda.
Ateşler içinde kavrulup yansanda.
Deli olup dağa taşa vursanda...

Mazisin mazi, @alidogan
11.2.2009 11:53:42
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:34:19
Ne kartaldır,
Ne kelebek.
Ne bir çöldür,
Ne de deniz.
Benim gönlüm bir dolunay,
Yaşar gider kimsesiz.

gönlünüze sağlık kutluyorum sevgiyle kalın..
Gönlüm, @DurdxuŞahinx
31.3.2009 12:10:29
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:29:36

Ne oldu bize
Ne oldu söyle
Dargın mıyız yoksa kırgın mı?
Ya da nerede hata yaptım
Söyle hatamı
Ne olur susma söyle
Asma bana suratını
Aylardır kestik selamı
Yoksa adam zannettiğin ben
Çoktan mı kaybetmişim adamlığı
Olsun be karde...

Ne oldu bize, @hasan gencay
31.3.2009 12:04:03
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 12:26:14



Sensizlik nameleri söylerken dilim,
Tatlı hülyalara dalmak istedim,
Umudu yaşamak seninle,
Bir yuva kurmak,
Ana,Baba olmak,
Olmadı
Titriyor ama sağlığına DUA ediyor,
Yaradana açtığım ellerim.

beğeniyle okudum tebriik ederim
sevgi...

Anabella, @ADEM BABAM
22.6.2008 22:32:54
Nagihann
@nagihann
31 Mart 2009 Salı 10:35:51
NE KADAR GÜZEL DİLEKLER
ÇOK BEĞENDİM GÖNLÜNÜZE SAĞLIK.

SEVGİYLE KALIN..
B ! l ! y o r u w, @kardelenejla
31.3.2009 10:06:25
Nagihann
@nagihann
29 Mart 2009 Pazar 22:49:04
muhteşem
çok beğendim kim istemez
inciye dönüşmüş inci kadar saf temiz arkadaşlık dostluk
sizin de yazdığınız gibi biraz da bize bağlı değil mi
gerçekçi ve samimi davranarak..
gönülden kutluyorum sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
27 Mart 2009 Cuma 10:19:21
Vatan millet bayrak diyen büyük insan
bir mucize olsa da görebilsen senin için üzülen dua edenleri...

beğeniyle okudum gönlünüze sağlık...
Muhsin gardaşa, @DERBEDER-HAZANİ
27.3.2009 10:12:05
Nagihann
@nagihann
26 Mart 2009 Perşembe 17:32:06
çok güzeldi bu şiirinizi ezberlicem ve hak eden kişilere göndericem
elinize sağlık kutluyorum
sevgiyle kalın...
*anlayana*, @Asiperi
26.3.2009 12:14:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.219
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL