Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
13 Nisan 2009 Pazartesi 16:34:25

Sevsin beni cana katsin canımı,
Boş koymasın birgün olsun yanımı,
Güzel olsun yeter, alsın kanımı,
Gözü ela, boyu ince dal olsun.

amin diyelim ....
beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Dua, @Hasan Ilter
9.4.2009 16:25:14
Nagihann
@nagihann
12 Nisan 2009 Pazar 16:36:54
Yalan Söyledim
Seni aldatmayacağım demiştim
Sözümü tutmuyorum
Seni her saniye seninle aldatıyorum.

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Yalancı ben, @cicikagan
12.4.2009 16:20:18
Nagihann
@nagihann
12 Nisan 2009 Pazar 12:12:21

Sahi sen nasıl kandın “kendi yalanına?”
Dostmuş!.. Hadi canım sende!..
Al senin olsun dostluk dediğin
Gözlerime bakarken yalan söyleme bari
Üstelik titriyorken benim yüreğim!..
Ben “namert miyim ki”;
Sevdiğim birine “Dostunum” diyeyim?!
*...

Nagihann
@nagihann
12 Nisan 2009 Pazar 12:11:17

Hiç bilmedin sen beni
Yüreğimde ki fırtınaları, kasırgaları
Kopup kopup gönlümden “Savrulan yaprakları”
Şiir şiir satırları, yırtılan kâğıtları, içinde feryat kokan ağıtları
Dinlemedin, bilemedin! .. Baktın da göremedin! ..

çok güze...

Nagihann
@nagihann
12 Nisan 2009 Pazar 10:37:03

Ve şunu asla unutma
Ben hep sevdim
Seviyorum ve
Daima seveceğim

harika bir şiir okudum
gönlünüze sağlık
sevgiyle kalın...
Mektup, @Nilüfer Sarp
12.4.2009 10:32:49
Nagihann
@nagihann
11 Nisan 2009 Cumartesi 14:12:31

Ah sevgilim sen şimdi yorgun uyumaktasın
Ben de seni seyredip hayâller kuruyorum
Ne ben hasretim sana, ne de sen uzaktasın
Geçmişteki demlerle avunup duruyorum

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Şimdi yine, @Zekâi Budak
11.4.2009 14:00:28
Nagihann
@nagihann
10 Nisan 2009 Cuma 14:21:03
beğeniyle okudum gönlünüze sağlık
gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Sensiz mektup..., @hires
27.1.2009 13:07:43
Nagihann
@nagihann
10 Nisan 2009 Cuma 14:19:15
Affet beni...
Bilseydim seni bu kadar zorlarmıydım hiç?
Şimdi tekrar seni seviyorum desen hiç sevmemiş gibi ve tutabilsen ellerimi ilk günkü gibi, sadece bakardım yüzüne çırılçıplak ve gülerdim aptal bir çocuk gibi.
Yaşarken beklemek,beklerken y...

Sensiz mektup..., @hires
27.1.2009 13:07:43
Nagihann
@nagihann
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:57:25



Artık ne sen aldırıyorsun bana
Ne benim var tek sorum
Farkında olmadan
Tükenip
Bitmiş sevgi
Ne vahim bir durum

beğeniyle okudum gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
7 Nisan 2009 Salı 12:26:32

Varsın suskun sansın seni eller
Konuşmuyor,
Duymuyor yüreği desinler
Ben hep duyacağım seni.
Bu sevda nefes aldıkça ben konuşacağım
Konuştukça duymayı
Duydukça konuşmayı
Unutma,
Unutma emi…



Ben olmasam bu çöller olmazdı
Sen olm...

Unutma e mi?, @İhsan TURHAN
7.4.2009 09:08:42
Nagihann
@nagihann
7 Nisan 2009 Salı 11:31:20
sevda yüreğin bir köşesinde saklanan
bir çiçek
asla solmayan özenle bakılan beslenen..
beğeniyle okudum gönlünüze sağlık
tebrik ederim sevgiyle kalın...
Sevda neydi ?, @yorgun gönül
7.4.2009 10:50:21
Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2009 Pazartesi 10:59:30
Geç kaldın..
Gelemiyorum üstesinden
Tek başına ben bu aşkın
Zaman çok dar
Uçurumdayım yar…

beğeniyle okudum gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2009 Pazartesi 10:56:56


Sonsuz ızıdrap...
Yaşıyorum günah içinde...
Sonsuz acı...
Yanıyor bedenim...
Bütün ihtiyacım sensin
Ver o sonsuz aşkını...
Ben sana inandım, iman ettim
Alıp götür beni semalara...

Ararken yarınların ışığını
Kayboldum bugünün karanlığın...

Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2009 Pazartesi 10:00:37


Anlamak istemiyorsun.
Bittim ben.
Hala bana yeşilleniyorsun..
Sevginin yerine başka sevgiler koyulmuş,
Ellerimi başka eller tutarken,
Kalbim başka aşkla çarparken,
En önemlisi ,
Kalbimin ev sahibi varken.
Kiracı olduğunu anlayamıyorsun.
...

Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2009 Pazartesi 09:54:01

Halikarnas,mindos ve pedesa
adları BODRUM ile anılır...
Neyzan teffik,Cevat şakir
bize BODRUM’U hatırlatır...
benim cennet BODRUM’UM...

çok beğendim elinize sağlık
sevgiyle kalın..
Cennet bodrum'um, @kader_48can
30.12.2008 11:15:09
Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2009 Pazartesi 09:51:00
ALLAH RAHMET ETSİN
GÖNLÜNÜZE SAĞLIK
SEVGİYLE KALIN..
Son başbuğum, @kaderimol
1.4.2009 17:59:46
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2009 Cumartesi 11:42:40

Ne olur yanlızlığımda gel
Güllerin menekşelere göz ettiği vakit
Gecenin rahmete susadığı
Kirpiklerimin sensizliğe daldığı vakit

Ne olur sabahları gel
Soframızda sana ayrılmış koca bir yer
Gülleri kıskandıran tebessümünle tebessüm et ...

Ne olur, @vuslat29
9.3.2009 10:26:39
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2009 Cumartesi 11:21:12

Seninle bir kere buluşmadım ki
Karşılıklı bir kez konuşmadım ki
Bir ömür boyunca kavuşmadım ki
Ben seni sevensiz sevmiştim zaten

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
4 Nisan 2009 Cumartesi 11:19:56
Seninle bir kere buluşmadım ki
Karşılıklı bir kez konuşmadım ki
Bir ömür boyunca kavuşmadım ki

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
3 Nisan 2009 Cuma 10:16:14

Sen başkası için yazarken şiirlerini
Aptal değilim anlıyorum söylediklerini
Her şiirin bir vazgeçiştir benim için
Kusura bakma ben de yokum artık senin gibi

gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Yokum artık, @Kader_
3.4.2009 10:12:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.258
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL