Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
2 Haziran 2009 Salı 10:53:51

Ateş közü zar yaptım
Yüreğimle parlattım
Gönlümün aşk hissiyle
Gönüle düşeş attım!.


beğeniyle okudum gönülden tebrikler..
Nagihann
@nagihann
2 Haziran 2009 Salı 10:48:44

Sabahıma gel "gıcık" sevgilim,
Teninde gezinen olayım
Düşlerinden çıkıp sevileyim
Seveyim gönlündeki tarifsizi umarsızca
Hadi, uyansana.

Sabahlarına doğayım, özlediğim gözlerinde
Sana uyanayım, kır çiçeklerinin sevincinde
Hiç gitmemek üze...

Nagihann
@nagihann
2 Haziran 2009 Salı 08:53:42

Biz seninle utkulu bir aşkı var kılan ve
Her sözcüğü sevgimizle yüceltilmiş
Bir şirinin ilk ve son dizelerinin bileşkesiyiz.

Her sabah bizle başlar güneş yangınları
Her akşam yeni bir yaşama yakından göz kırpar bakışlarımız
Tüm eskiyen ...

Nagihann
@nagihann
1 Haziran 2009 Pazartesi 10:35:28

Biliyormusun....
Bana kızmalarını cok özledim,hatta küsmelerinide
Herseferinde özür dileyen bendim oysa
Cok hata yapığım için değil elbette
Seni kaybetmekten korktum,aldım kabahatleri öylesine
Hata yapmısım balım,bende diretseydim keske
Ama s...

Seviyorum seni, @ismail06yk
30.5.2009 23:07:35
Nagihann
@nagihann
31 Mayıs 2009 Pazar 11:15:41

3 yanlış 1 doğruyu götürür
Derler ya sınavda
Hayatta bir sınav
Yanlış heryerde,doğru yokki götürsün....

Dünya yalandanbir cennet
Yaşananlar yalandan ibaret
İnsanlar nankör,insanlar riyakar
Bu devran hep böyle sürecek..

İşte benim felsef...

Nagihann
@nagihann
27 Mayıs 2009 Çarşamba 21:16:28

Kömür gözlüm, mühür gözlüm Sevdalım
Tutam dedim, tutamadım elini
Bağlanıp kalmışım zülfün teline
O siyah saçların, Hilâl kaşların
Her gün dirhem, dirhem yaralar beni
Gel de sahralarda ara, bul beni
Oturup ağlarım kınar kul beni

harika g...

Nagihann
@nagihann
23 Mayıs 2009 Cumartesi 13:47:36


Uykusuz gecelerime gelme artik
Kara gözlerini dikme gözlerime
Sakli sözlerini sunma yüregime
Yalanlarla süslü sevdani al benden
Artik sevmeyecegim seni

Beni sevmendi tek tesellim
Sevdandi beni ayakta kilan
incittin her sözünle yüregimi
...

Nagihann
@nagihann
23 Mayıs 2009 Cumartesi 09:40:10
kutluyor alkışlıyorum
sanalı gerçek sanıp inanalar var mı acaba diyorun
unutmasın inanalar yalancının mumu yatsıya kadar yanar
bazen de öyle akıllı insanlarımız varki yatsıya bile varmadan sönüverir..

çok beğeniyle okudum biraz ...

Nagihann
@nagihann
22 Mayıs 2009 Cuma 13:41:02






Sen Sû-i Zan yap, yakıştırmaktayım
Ben; her daim Hüsnü-Zan’dayım
Edepli-edepsizi, iyi anlamaktayım
Göz atmama gerek yok, lügatin aklındayım
Kelime oyunuyla yerdin hep, farkındayım


Yok mudur işin gücün? Tükendi mi sevgiler
Yaş ke...

Öyle de olmaz ki!, @dağ gülü
22.5.2009 00:38:31
Nagihann
@nagihann
22 Mayıs 2009 Cuma 09:42:30



Kızmış gibisin, üzülmüş gibi , kendini bulmuş gibisin adın geçmese de cümlelerde,
Kaldır başını bak içinde sakladığın özünle yüzüme
Kendi gözlerini görene dek göz bebeklerimde
Ve sus şimdi,
Sus sakın cevap verme.
Sen yalnızca gör yalvarıy...

Nagihann
@nagihann
22 Mayıs 2009 Cuma 08:52:07

İçimde ki avazlarımla, lal olan kırgınlıklarım,
Şimdi mazi olan sonradan olma mutluluklarım,
Ve huzurla örtülmüş rüya tadındaki kırıntılarım,
Ömrümden neler çaldınız, haberiniz var mı?
Huzurum, sevgim, saygım, mutluluğa olan inancım,
Yok oldu ...

Nagihann
@nagihann
21 Mayıs 2009 Perşembe 22:02:52
süperrr..
gönlünüze sağlık

çok yaşayın çokk....

beğeniyle okudum kutluyorum...
Kaderedir sitemim, @belmando
20.5.2009 21:08:55
Nagihann
@nagihann
21 Mayıs 2009 Perşembe 21:32:32
şiir ve resim harika
kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
20 Mayıs 2009 Çarşamba 17:11:26

Yolumuz ayrıldı bitti aşkımız
Benim değil artık elin malısın.
Zalim kader oyun oynadı bize
Sevgilim değil artık bacımsın.

Bir tek dileğim var mutlu olasın
Benden fazla seven yari bulasın.
Ben perişan oldum sen olmayasın.
Sevgilim değil art...

Sevgiliye, @neneh.
20.5.2009 16:29:52
Nagihann
@nagihann
20 Mayıs 2009 Çarşamba 13:20:19
çok hoş
beğeniyle okudum sevgili esme


Hadi gel bugece bizim olsun
sen ateş ol,ben barut.
Aşkımızı yaşıyalım bugece.

Tenimiz kavursun ikimizide
Hadi unut,sat gel herşeyi.
Kuralsızca aşkımızı yaşıyalım
Bu gece .....
esmer yarla ...

Bu gece, @esmer_melek
20.5.2009 13:13:35
Nagihann
@nagihann
20 Mayıs 2009 Çarşamba 11:12:39

Keyfimi kaçırmadan
Sabrımı taşırmadan
Ben seni uçurmadan
Bas git hayatımdan


Uzak ol benden uzak
Kendimi bana bırak
Burasıdır son durak
Bas git hayatımdan


Sanma sakın beterim
Ben kendime yeterim
Mutluluklar dilerim
Bas git hayatım...

Bas git hayatımdan, @nuhkenis
20.5.2009 11:09:59
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 14:58:00




Hissedemiyorum yazmak için......
Boş bir kağıda bakmak gibisin.....
Sana bakınca artık hiç bir cümle kurulmuyor sevgi üzerine.
Sen yalnızlığı ve yalanları dost edinmişsin be sevgili..
Ben sana bakamıyorum artık ayışığında hayalinle yol bu...

Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 14:51:33

Çobanın kavalı nağmelerle çalarken,
Köpeği de ona arkadaş olmakta..
Kuşbakışı seyreyliyorum alemi,
İçimin coşkuları arttıkça artmakta..
Namaz vakti gelip, seccademi sererken,
Fulya gül kokulu asma altına,
Ya Rab! Bu huşû hiç bitmesin diyorum....

Gönlümün cenneti, @Kalb-i selim
16.5.2009 14:48:33
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 14:41:22


unutma sakın gülüm!
bir günah gibi
senin de boynuna asılır hepsi
ve nefes aldıkça
saplanır sol yanına hançer gibi




çok geç artık şimdi!
pişmanlığa suç verip dövüp durma dizlerinde
sayıp sövmeden önce düşünseydin eğer
geç olmayacak...

Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 14:25:41

Elimi sallasam gelir ellisi,
Kumralı, esmeri, allı, güllüsü,
Ey yüreğimin tek güzel süsü,
Gel uyan uykudan, bir gerin artık

Artık hayallerim, yetmiyor bana,
Üstelik zenginim, düşlerden yana,
Bak şu sözlerimi atma yabana,
Ya daim bana gel, ...

T e h d i t, @itahtacioglu
16.5.2009 14:23:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.222
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL