Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:29:03

Hiç bir tuale sığmazsın.
Hiç bir ressam çizemez.
Saçların fırçam olur.
Gözlerin kahve rengim.

beğeniyle okudum tebrik ederim....
İnan, @ckrefe
11.5.2009 11:22:34
Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2009 Pazartesi 11:27:43
beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
5 Mayıs 2009 Salı 13:13:14
Sevdim seni hem de çok...
Öyle sevgili gibi değil sadece,
Dost oldum, sardım yaralarını gün geldi,
Kardeş gibi et tırnak oldum ayrılamadım,
Ana gibi sıcacık bir kucak bağrında,
Baba gibi koca bir dağ oldum da arkanda...
YETMEDİM!..

Ağlattın ...

Sevdim..., @gönül gözü
3.5.2009 19:14:29
Nagihann
@nagihann
4 Mayıs 2009 Pazartesi 11:13:58

Seni tanıyışımın
12.146’ncı gününde
Yine ben sensiz,yine ben yalnız
Bu yalnızlık,bu sensizlik belimi büktü inan
Ne sen beni görebildin
Ne de seni ben
Bir poyraz esti solumdan dağıttı bizi
Ne hayaller kurdum yokluğunda bir bilsen
Milyonlarca...

Nagihann
@nagihann
4 Mayıs 2009 Pazartesi 11:12:30

Üzülme sevgilim!
Başımı döndürmüyor artık aşkın
Dudaklarımda sensiz melodi
Uzakları seyrediyor artık gözlerim.

İnan bana,
Hep gülümseyecektir “Mona Lisa”...

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
3 Mayıs 2009 Pazar 22:05:42

Yüreğimde ışığım, seni orda hep sorar,
Çığ tanesi kirpikte, çepe çevre aşk sarar.
Saçak salmış sevdamız, gölgesinde ilk karar,
-----En uzak mesafeler, iki kalp arasıdır,
-----Yaşam boyu geçmeyen, gönlümün yarasıdır!

beğeniyle okudum kutl...

Nagihann
@nagihann
3 Mayıs 2009 Pazar 16:34:48
Ne garipki sen bir yalanmışsın
Yalan ve sadece bi yalan…
Hiç mi cesaretin yoktu
Karşıma çıkmaya
Ben buyum demeye
Busun işte…yalansın
Hayatımda ki anlamsız bir iz…
Okadar kızgınımki sana
Okadar…karşıma keşke çıkmasaydın…

çok beğendim k...

Kimdin..., @mavidus35
3.5.2009 15:48:48
Nagihann
@nagihann
2 Mayıs 2009 Cumartesi 11:30:09
Başkasını sevsende mutlu ol
Gözünden tek damla gözyaşı süzülmesin
Saçının teline kıyamam gülüm
Seviyorum hala ilk günkü gibi seni...

Ama...

Olmaz gülüm olmaz
Yüreğin başkasına çarparken
Aklını çelemem,gel diyemem
Yakışmaz bana...
...

Gel diyemem, @tayfunege
1.5.2009 22:32:34
Nagihann
@nagihann
2 Mayıs 2009 Cumartesi 11:22:08
muhteşem...

kutluyorum sevgiyle kalın...
Efsun, @Feyza Can
2.5.2009 11:18:12
Nagihann
@nagihann
2 Mayıs 2009 Cumartesi 11:09:44
amin diyelim mi

diyelim de acaba hak ediyormu bu duayı
ya etmiyor sa bize döner mi ALLAH korusun..

şiiriniz çok güzel belli ki canınız sıkılmış
boşverin eden bulur diyelim...
sevgiyle kalın..
İsterim, @FİKRET SAĞ
2.5.2009 11:00:33
Nagihann
@nagihann
2 Mayıs 2009 Cumartesi 10:51:51
ben de aynı şeyleri yazıcam tıpkı sonbahar 53 arkadaşım gibi

insan bu kadar sever neden söylemez
sevilen sevildiğini bilmez
çok tuhaff çok yazık
eğer yürekten seviyorsak söylemeli gizlememeliyiz
biraz da cesaretliysek...

Ama sen bilmeyeceksin, @Son Damla
21.4.2009 02:20:35
Nagihann
@nagihann
2 Mayıs 2009 Cumartesi 10:29:27
beğeniyle okudum kutluyorum
hele bu yazınıza bayıldım...
Not..: Dost ne kadar varsa o kadar varım
Ne kadar yansırsa içten o kadar yansırım...

Bu beden benim ama içindeki sanki ben değilim
Ben dosttun gülen yüreği zarif yüzüyüm..

hala ...

Çok teşekkürler, @Son Damla
2.5.2009 10:24:53
Nagihann
@nagihann
1 Mayıs 2009 Cuma 14:48:30

aya h/ayran penceresinden ,

yosmaya gönül vermeyen ,

mucizem…

ince bir ayrıntıydı bu beden.

masumluğumu gözlerimle verdiğim…

gidiyorum işte bugün ben.



altın tozuna bulanmış teneke yüreklim

bu sana son şiirim

beni şiire ...

Nagihann
@nagihann
29 Nisan 2009 Çarşamba 17:16:54

dönüpte bakmam hiç arkama
layik olduğum yere ulaşmam yakındır
acı veren yüreği onikiden vurmam
geçte olsa öldürmem yakındır

gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
**yakındır**, @esmerefsane
29.4.2009 15:05:05
Nagihann
@nagihann
29 Nisan 2009 Çarşamba 11:32:13
beğeniyle okudum bazı kelimeleri anlamasam da
şiir çok güzel di ...
bilmediğim kelimeleri anlamlarıyla bir kez daha okudum anlayarak
daha fazla beğeniyle..
elinize gönlünüze emeğinize sağlık kutluyorum
sevgiyle kalın....

Nagihann
@nagihann
26 Nisan 2009 Pazar 16:08:52
çok hoş beğeniyle okudum çalın artık o kapıyı kavuşun esmer güzeli berivanınıza

kutluyorum sevgi dolu yüreğinizi kaleminizi

sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
21 Nisan 2009 Salı 23:41:15

Sensin...
Umuduzun sahibi,salavatların gayesi
Merhametin simgesi,sevgililerin en yücesi,
Allah’ın Habibim sen olmasan Hiçbir şeyi yaratmazdım dediği
Evet sensin,Habibimiz,Peygamberimiz,Canımız,Cananımız
Sensin,sensin bu bu aşıkların göz yaşı, ...

Nagihann
@nagihann
21 Nisan 2009 Salı 17:24:50
aman ALLAHIM aman dedirttiniz
sevgi dolu yüreğinizden akıttığınız sözlerinizle..
gönülden kutluyorum her şey gönlünüzce olsun...
Nagihann
@nagihann
21 Nisan 2009 Salı 17:06:46

Yalan dünya gibi sende yalansın
Sen bende hiç bitmez sandığım ansın.
İçmden çıkmayan bende bir cansın,
Sen unuttur tanrım bu aşkı bana

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgişerimle..
Nagihann
@nagihann
21 Nisan 2009 Salı 13:48:34

Sıram geldi biliyorum..
Gitme vakti geldi..
Severken uzaklaştık birbirimizden..
Kaybettik..
Özledik hep, sevdik..
Ellerimiz birdi hep..
Bütünleştik seninle..
Ya şimdi? Değişen çok şey var..
O kadar uzağız ki..
Bunu ne ben biliyorum ne de s...

Hoşçakal, @mSsm..!
21.4.2009 13:43:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.210
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL