Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2009 Pazartesi 11:20:27
tek kelime ile muhteşem
yüreğinize sağlık sevgiyle kalın..
İşte yine sensizim, @Yesari
20.4.2009 01:13:37
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2009 Pazar 21:31:10

Ben seni
Sevmek için sevmedim
Seni sevdiğim için sevdim

Ben seni
Unutmak içinde sevmedim
Uzakta olsan,
Yanımda da olsan,
Anımda hissederek sevdim

Ben seni
Sevilmeye layık olduğun için sevdim
Karşılıksız, bedelsiz,
Tek bede...

Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2009 Pazar 13:24:46
seni bulamayışlarımı vuruyorum kurşunumla
söyleyişlerini ve susuşlarını arıyorum yokluğunda
seni seviyorum çok seviyorum
yokluğundaki boşluklarıma merhemler sürüyorum
ama kapanmıyor yaram
acıtıyor,sızlatıyor,yakıyor
ama kapanmıyor
özletiyor yo...

Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2009 Pazar 13:22:22
beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Anladım.., @ismail06yk
18.4.2009 21:38:00
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2009 Pazar 13:20:52

Biliyor musun..?
Aradığım aşkı buldum sonunda

Artık eskisinden daha çok sevdalıyım
ve daha bir yaman özlüyorum..

Acı çektikçe kamçılanıyor ruhum
Şimdi seni daha çok seviyorum...

Anlamıyorum ve anlamaya da çalışmıyorum
Çünkü hiç bir şe...

Nagihann
@nagihann
18 Nisan 2009 Cumartesi 18:58:27
gönülden kutluyorum günün şiirini..
bir şiir yorumu ve şarkısıyla bu kadarmı bütünleşir
güzelleşir..
kaç kez okudum dinledim hala da dinliyorum
tek kelime ile muhteşem...

gönlünüze sağlık sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
17 Nisan 2009 Cuma 13:22:31
Defalarca uzandım sana
Ulaşılamaz sanılan yıldızların ardından
Bak buradayım dercesine
Uzandım sana
Ben uzandıkça sen kaçtın
Konuşkan susmalarımız
Boş muhabbetlerimiz oldu defalarca
Ben aşkı buldum sende
Seninse ne ben nede başkası umurunda
...

Dilimin ucunda!!!, @kerim_caglar
17.4.2009 13:17:24
Nagihann
@nagihann
17 Nisan 2009 Cuma 13:18:17
muhteşem ..
şiire mi yoruma mı yoksa şarkıya mı övgü yağdırsamgönülden kutluyorum
her şey gönlünüzce olsun...



Nagihann
@nagihann
17 Nisan 2009 Cuma 12:07:15

Bu yüreğe misafir ettiğim tek kişisin
Vur kır kalbimi de bak gör senin ismin
Yanında olmasam da sen diyeceğim
Ben seninle yaşayıp senle öleceğim

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalın..
Senle öleceğim, @Türkü
17.4.2009 12:05:19
Nagihann
@nagihann
16 Nisan 2009 Perşembe 11:16:40


seviyorsan
yarı yolda bırakmayacaksın
sana tutunduğum umutları
sana yandığım geceleri


seviyorsan
geceni gündüzüne katıp
an olacak güneşim
an gelecek neşem
ve
an yazacak eşim duracak başucumda


seviyorsan
kelebekler gibi uçacak...

---seviyorsan---, @helbest
16.4.2009 10:51:13
Nagihann
@nagihann
16 Nisan 2009 Perşembe 11:15:36
.....................................
ben aslında aslımı aslınla kapatmıştım

varlığımı varlığına bağlamıştım

yüreğimi avucuma koyduğun ogün anladımki ;

ben hiç yaşamamışım hep seni yaşatmışım.

beğeniyle okudum kutluyorum
sevgiyle kalı...

Haberin olsun, @ebrulii
16.4.2009 10:51:46
Nagihann
@nagihann
16 Nisan 2009 Perşembe 11:03:43
kendine iyi bak ne olursun
birde ona yanmayayım
gece yatıncada iyi örtün
senin üşüdüğünü düşünüpte ben soğuktan ölmeyeyim
HOŞÇAKAL sevgililerin ensevimlisi
KALBİMİN EN GÜZEL HİSSİ HOŞÇAKAL
sen rüyalarımı sonsuza dek süsleyen
bir gülistan olar...

Hoşçakal sevgilim, @mertmertcan
16.4.2009 10:59:22
Nagihann
@nagihann
15 Nisan 2009 Çarşamba 17:07:02

BİLSEMKİ

Elleri kınalı,gözleri yeşil,
Saçları gızılcık goncaya benzer,
Bilsemki gönlüme gönül verecek,
Aşkından divane olmazmıyım ben.

Yeşil gözlerine sürmeler çekmiş,
Kaşlarını hilal eylemiş güzel,
Bilsemki benimle aşkı sürecek,
Aşkınd...

Bilsemki, @osman korkmaz
15.4.2009 16:36:26
Nagihann
@nagihann
15 Nisan 2009 Çarşamba 17:05:34


Gönlümün baş tacısın artık
Nereye gitse bu gönlüm sende
Ne olur sakın onu terk etme
Gönlüm çok mesut seninle
Sende hep mutlu ol Sevgimle.…
gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Gönlüm mesut seninle, @bakış
15.4.2009 10:48:59
Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 13:52:42
ah bu esmer yar ahh..
nerdesin neden duymazsın ağlatır inletirsin
inanın dualarımdasınız sizinle birlikte ben de dua ediyorum
kavuşun diye
beğeniyle okudum gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 13:43:54

Her gece, her gündüz hayalinle ayakta kaldım
Yeni bir güne seninle başlamak varken
Uzagında kaldım sevgili
Geceyi gözyaslarımla sabaha bagladım
Yoklugunun çemberinde kaldım, kederlerin çukurunda
Bir beden olamayan yüreklerin ortasında kaldım
...

Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 12:03:30



Bozulmuş içi dışım,aşkıma yar hoş çare,
Tarife sığmaz ama,yüreğine hoş çare.

Sen verme nefse meydan,ara bul varlıktan geç,
Bak senin için hasta,ciğerine hoş çare.

Vuslat aşk ocağıdır.düğümler şen çözülür,
Güller bahçesi candır,gözlerin...

Yüreğine hoş çare, @halidun
14.4.2009 11:56:56
Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 12:00:41

bende çok şeyimi paylaştım seninle
ömrümü bir bri sana anlatırcasına...
"ARKADAŞ" diyordun her zaman,
Arkadaş.
Sevgili olmadın arkadaş...
hayata küsen, ölümü isteyen
insanları kötü tanıyan bir inancın vardı
yaşamdan beklediğin birşey ...

Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 11:40:16

Bir zamanlar
Yıkılmış ve yalnızdım...
Evsiz bir çocuk gibiydim
Öylesine sahipsiz öylesine aciz...
Ve birden sen çıktın karşıma
Aşkını verdin bana
Hayata tutunmamı sağladın aşkın ile...
Velhasıl tek ihtiyacım bu dünyada
Bir tek sensiz güzeli...

Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2009 Salı 11:38:07

Sensizliğin her sabahında
Lanet ediyorum her doğan yeni güne...
Aynaya bakıyorum bir ümitle
Ama ayna sen oluveriyor birden...
Her baktığım yerde sen oluyorsun
Her duyduğum ses senin sanki...
Dişlerimi fırçalarken de sen düşüyorsun aklıma
Diy...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.207
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL