Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
14 Ağustos 2009 Cuma 11:08:25
bırak bencede o deliliğiyle kalsın :))

beğeniyle okudum kutluyorum....
Deli gönül, @YARALI/ YÜREK
14.8.2009 09:48:22
Nagihann
@nagihann
13 Ağustos 2009 Perşembe 18:00:44
çok beğendim kutluyorum...

ne kadar güzel yıllar sonra bile büyülü gece ışığını kaybetmemiş hala parlıyor..
sevginiz hiç bitmesin yıldızınız sönmesin...
sevgiyle kalın..


Büyülü gece, @YARALI/ YÜREK
13.8.2009 17:42:55
Nagihann
@nagihann
12 Ağustos 2009 Çarşamba 18:55:15


Başımın döneceğini
Ayağımın kayacağına zannederken
Uyanıyorum rüyadan

Oysa hiçte zor değilmiş
Sana ulaşmak

Zirvesi görünmeyen dağ
Yüksek değilmiş halbuki

Benmişim seni gözünde büyüten
Yücelten

Sende herkes gibiymişsin
Bunu zirve...

Bulutlara ulaşmak, @Serap Baycan
12.8.2009 18:50:06
Nagihann
@nagihann
12 Ağustos 2009 Çarşamba 15:53:54

Peki sen sevdalı.........

Mahur gözlerime bakıpta.........

Her derdin.............

Başım gözüm üsyüne !

Sevdalım deyip...........

Yinede beni sevecekmisin ?

Yoksa ardına bakmadan...........

GİDECEKMİSİN ?


Seviyorsa kışmı...

Nagihann
@nagihann
12 Ağustos 2009 Çarşamba 14:35:42

HEM BEN SENİ SENDE
BENİ SEV DİYE SEVMEDİM Kİ
BEN SENİ KENDİN OLDUĞUN İÇİN
KENDİMİ SENDE BULDUĞUM İÇİN SEVDİM

SENDE BİR PARÇAM VARDI BENİM
BANA AŞKI ANLATAN, BENİ SEVGİYLE SARAN
ÖYLE BİR ŞEY VARDI Kİ SENDE
BANA SEVDAYI TATTIRAN, AŞKI YAŞAT...

Ey güzel, @suveybe
12.8.2009 14:31:39
Nagihann
@nagihann
12 Ağustos 2009 Çarşamba 11:13:31
muhteşem..
bu nasıl aşk ki sonu ayrılık olmuş...
gönülden kutluyorum
sevgiler..
'sevgili', @deli_sevdam
12.8.2009 10:43:23
Nagihann
@nagihann
12 Ağustos 2009 Çarşamba 10:34:21

Yarım kalmamalı bu aşk..
ağlar ardından sonra...
Ahmet
Mecnun,
Ferhat,
Mem,
Siyabend ve Derveş

Bir kez daha ölür gidersen..
Aşk....
Leyla,
Şirin,
Zin’e
Xece ve Adule
Dinmeyen bir yara daha açılır sevdanın kalbine
Bir sevda daha karı...

Yarım kalan aşk, @YARALI/ YÜREK
12.8.2009 09:32:19
Nagihann
@nagihann
11 Ağustos 2009 Salı 13:05:17
beğeniyle okudum gönülden kutluyorum...
hayırlı tezkereler diyelimm
bizler emin ve rahatsak siz saygı ve sevgiye layık mekmetçiklerin sayesindeyiz
ALLAHA EMANET OLUN..
Nagihann
@nagihann
11 Ağustos 2009 Salı 11:37:51
harikasınız ne diyeceğimi yazacağımı bilmiyorum :)))))))
aslında yazmak ta istemiyorum şiir o kadar güzel ki şiirin güzelliğine gölge düşsün istemiyorum. çünkü içimden geçen beğeni ve takdirlerimi çok ...

Sonsuzluğum, @YARALI/ YÜREK
11.8.2009 11:01:13
Nagihann
@nagihann
10 Ağustos 2009 Pazartesi 17:54:37


her insan aşkı yaşar ama sizin kadar güzel anlatamaz
şiirleriniz birbirinden güzel ...
yazdıran kişiyi kıskanmadım desem yalan olur :)))
sevginiz hiç bitmesin hep sevin sevilin....
Nagihann
@nagihann
10 Ağustos 2009 Pazartesi 11:01:21

Bazen, küfretmeliyim bu hayatın
Binbir türlü pisliğine..
Bazende şükretmeliyim
Oturup bu berbat halime..
Bazen, yıllar önce ölmüş
Babamı aramalıyım dara düştükçe..
Ama Bir yalnızlık türküsü yazmalıyım
Kalemi ciğerime batırıp,
Kanımdan müre...

-1-, @mustafa narin
6.8.2009 18:58:52
Nagihann
@nagihann
10 Ağustos 2009 Pazartesi 10:19:32

Ben, bir hayal sevdim
Ölürcesine! ..

çok güzel di beğeniyle okudum gönlünüze sağlık
sevgiler..
Sanalsın, @Onur BİLGE
8.8.2009 00:46:47
Nagihann
@nagihann
10 Ağustos 2009 Pazartesi 10:14:44

Bu yaşananlar aşk mı bilmiyorum
Beyaz kâğıtlara yazıp da, dilimde söyleyemediğim
Geceleri kolay kolay sabah edemediğim
Buna aşk diyemiyorum gönlümü hep kandırıyorum...

Varsın bu duyulan, bu hissedilen aşk olmasın
Adına şiirler yazıp ,bestele...

Nagihann
@nagihann
9 Ağustos 2009 Pazar 20:54:49

Aslında baksan güzel biri değil
Boylu poslu ahu gibi değil
Bazen şımarık çok ciddi değil
Ben onun çocuksu yüreğine aşığım

keşke bir de güzel olsaymış dicem ama her güzelin bir kusuru varmış bu yüreği güzel insanında boyu p...

Nagihann
@nagihann
9 Ağustos 2009 Pazar 19:44:29
Tepeden Tırnaga Aşıksın

Bir oyuncak yaptım sana
Gövdesi aşktan,yelkeni hasretten
Uzak Kalırsak Birbirimize Binip Gelesin Dİye
Gelirken MartıLar Eşlik Eder Yolda Sana
BilirLer MartıLar AşıkLarın,SevdaLıLarın
Nerde BekLedini...
Cokmu Konuştum...

Nagihann
@nagihann
7 Ağustos 2009 Cuma 17:55:58

SENİ SEVİYORUM
Gece rüyalar görüyorum
Seni seviyorum
Bir melekle düşlerimde gülüyorum
Seni seviyorum
Sabah uyanıyorum, günaydın diyorum
Seni, hemen seni seviyorum
Su oluyorsun; yüzümü yıkıyorum
Dönüp hemen seni seviyorum
Sonra bir yudum iç...

Seni seviyorum, @sudakimavi
7.8.2009 17:40:52
Nagihann
@nagihann
5 Ağustos 2009 Çarşamba 18:00:11

Ben güçlüyüm ve yıkılmazım hala
Sakın arkandan ağlıyorum sanma...
Ağlamayacağım hiçbir zaman arkandan
Çünkü ağlamak ayıflığın göstergesidir
Ve ağlamak ise; duygusallığın göstergesidir
Kelimelerin yetersiz kaldığı
Kalbin sustuğu durumlarda......

Nagihann
@nagihann
5 Ağustos 2009 Çarşamba 12:31:19
Gülerken gördüğün ben,hep ağlayan biriydi
Çığlıklarım suskundu,aşkım hala diriydi

Sen kırdın kalemimi,istesen de yazamam
Kalbin çok dar sevgime,zorlasan da sığamam

Kanayan yüreğimi,gözyaşımla silmiştim
Bıkmadan usanmadan,hep sevmeye gelmişti...

Oysa sen..., @nerimanK
16.6.2009 01:15:41
Nagihann
@nagihann
22 Temmuz 2009 Çarşamba 12:15:31
muhteşem harika.
bu sevgi içten seslenişe karşılık borç değil insanın neyi var neyi yok feda etmeli
hatta canını bile vermeli...
gönül dolusu tebriklerimle ...
Nagihann
@nagihann
21 Temmuz 2009 Salı 21:34:30

İnadına inadına güleceğim
Terk edilmişliklere
Beni benden tanımayan anlamayan
O cahil yüreklere
Selamlar sevgiler göndereceğim
Tüm sevecenliğimle
Allah aşkı için seveceğim
Beni üzenleri de
Hatta kâinatın içinde her ne varsa
Seveceğim bütü...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.186
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL