Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
29 Ağustos 2009 Cumartesi 21:56:20

Kapılmasın vurdum duymaz sevdalara
Mevsimler ahhhh mevsimler bitirmesin bu ölümsüz aşkı
Hadi gel bekliyorum seni
Akşam karanlığında olsa bile gel
geceyin ayazında olsa bile gel
Güneşin doğuşun da olsa bile gel

gel ne çok özlemişim seni

...

Nagihann
@nagihann
27 Ağustos 2009 Perşembe 12:32:22
harika bir şiir okudum...
ne kadar güzel gerçekten özlem duyulacak bir aşk yaşanmış...

özlemleriniz biter inşallah...
gönülden kutluyorum..
Özledim seni, @crazyxml44
13.8.2009 12:52:02
Nagihann
@nagihann
26 Ağustos 2009 Çarşamba 18:44:35


Saatler özlemini vuruyordu sabahın seherinde
Özlemenin bir diğer adı olmuş kıskançlık
Dil söyleyemiyor ki seni seviyorum evet kıskanıyorum diye
Ne alaka diyor ben neden kıskanım diye.....

Bir ses çınlatır kulaklarımı,
Hadi kalk özlem vakt...

Seni seviyorum, @YARALI/ YÜREK
26.8.2009 18:03:41
Nagihann
@nagihann
26 Ağustos 2009 Çarşamba 12:50:30


Bir akşam ki kalemim durmadan ağlayan,
Durmuyor ki yerinde dermanıdır sızlayan.
İstemiyor serseri, benden uzak olasın,
Yaklaşma toz olursun, sonra temizlenmezsin.

Pisliksin sen her saat, ne diyeyim ben sana.
Temizlik fayda etmez, bilemem k...

Nagihann
@nagihann
26 Ağustos 2009 Çarşamba 12:13:09
Sendeki o istek ve arzunun
Kaybolmuş olduğunu hissettim
İşte o an,
Her şeyin bittiğini anladım.
Yaşanmış ve yaşanacak
Nice günler varken
Sen sadece yaşadıklarını hatırla
İçinde, buruk bir ayrılık olsa da.


beğeniyle okudum kutluy...

Buruk bir ayrılık, @orhan bol
26.8.2009 12:11:17
Nagihann
@nagihann
25 Ağustos 2009 Salı 12:08:12

Sevmekti hayatta tek anlam..
Seni sevmekti!
Baharını sevmek...

(Öyleydi yani çok önceleri...Kalbime gömmeden aşkını..Zaman sendeyken işte...)



harika gönülden kutluyorum...
sevgilerimle.....
Nagihann
@nagihann
24 Ağustos 2009 Pazartesi 18:33:27

Gözlerin...gece karası gözlerin,
Değince gözlerime...,
Kopan tufanlar değil o an,
Kopan yüreğimdir yerinden.

Sen sonbaharımda esen tatlı yelim,
Karlar içinde açan nadide çiçeğim,
Sen manolyam,zambağım,kardelenim,
Seni çok seviyorum...
Bu ...

Seni sevmek..., @suskunkalem
13.7.2009 23:08:06
Nagihann
@nagihann
20 Ağustos 2009 Perşembe 22:17:19

Ben seni nefes aldığım sürece seveceğim, hani olur da unutursun
“Unutma!....”
Aradığında en yakınında olacağım, çaldığında kapıyı açacağım
Ama bana “bir parça umudu” neden çok gördüğünü
Hiç ama hiç anlayamayacağım!....
***
Aslında “vereceği...

Nagihann
@nagihann
20 Ağustos 2009 Perşembe 18:09:46
seveceksen beni
Okyanus gibi sevmelisin.
Damlaların hesabını yapmadan.

Zaman öyle az ki!
Ezberleyip unuttuğumuz bir şiir gibi yaşamak:
En güzler ve en kötüler
Bir yerinde durur hep kalbimizin.
Ve tam yeni bir şiire başlarken
Hayatın sonu b...

Seveceksen…, @Sibel Aydın
20.8.2009 17:52:19
Nagihann
@nagihann
18 Ağustos 2009 Salı 10:34:11



Uzaklaşıyorum artık gitgide senden,
Sen böyle benden uzaklaşırken,
Ben,SENİ SEVİYORUM derken
Çekip gitmişsin be sevgili
Ben gitmeden...


Uzaklaşıyorum artık gitgide senden,
Sen böyle benden uzaklaşırken,
Ben,SENİ SEVİYORUM derken
Çek...

Nagihann
@nagihann
18 Ağustos 2009 Salı 10:21:38


İlk değildi;
Siyah saçlardaki bu tutkum,
Kara gözlerdeki esaretim; ilk değildi.
Yüreğimde yangınlar,
Başımda ağrılar,
Her seferinde yıkılışım, kahroluşum nedendi?
Aradım…Bulamadım.
Sadece ağladım…!

beğeniyle okudum gönülden kutluyoru...

Sadece ağladım..., @Erol OLCA
18.8.2009 09:52:56
Nagihann
@nagihann
17 Ağustos 2009 Pazartesi 17:25:59


Kurumuş yaprakların arasından süzülen bir su damlası,
Belki hiç doğmamak üzere batan bir güneşin ağlamasıdır.
Belki de Üzerimde ki pahalı vitrin camlarında gizlidir..

Her gülüşünde bir huzur buluyor,
Konuştuğu her hecede bir tebessüm....
...

Nagihann
@nagihann
17 Ağustos 2009 Pazartesi 16:27:23


Sen benim küçük beyaz kelebeğim
Bende konmanı beklediğim küçük beyaz papatyan.
Hadi aç minik kanatlarını kel kon üstüme
sana türlü türlü şarkılar söylerim aşk dilinde...

çok beğendim gönülden tebrikler...

kelebeklerin ömrü kısadır s...

Nagihann
@nagihann
17 Ağustos 2009 Pazartesi 14:32:32
iyi yapmışsınız bir de ben bırakabilsem...:)))
yakında başarırım inşallah...
Nagihann
@nagihann
17 Ağustos 2009 Pazartesi 10:46:04
!..

Sana dair umutlar tükendi azar azar;
Gözlerini tanıdım tövbe ettirdin aşka…
Hangi sevda kitabı böyle bir sonu yazar;
Kalbimin suçu neydi seni sevmekten başka…

Şimdi yağmur bulutu damla damla akacak;
Titreyen şu ellerim tüm maziyi yakaca...

Nagihann
@nagihann
16 Ağustos 2009 Pazar 21:23:38


Şimdi; geceleri yol gösteren bir yıldızım,

Avuçlarımda uyuttuğum bir güneşim var.

Yok arkasına sığınacağım mazeretlerim,

Tutamazsın ellerimi sen..Kavrulursun,

Çok geç artık yalanlarınla avunursun,



Cünkü;

Aşk kavruğu yüreğim....

Aşk kavruğu, @Tayfun54
16.8.2009 21:03:25
Nagihann
@nagihann
15 Ağustos 2009 Cumartesi 13:31:16
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM....GÖNÜLDEN KUTLUYORUM...
SEVDİKLERİNE GİT DİYENLER BU ŞİİRİ OKUSUNLAR LÜTFEN...:)))
SEVGİYLE KALIN..
Gitme, @dahyce
15.8.2009 13:20:49
Nagihann
@nagihann
15 Ağustos 2009 Cumartesi 13:11:39

kuzuya anlatdım derdimi meledi
buluta anlatdım çiseledi
bulsaydım derdimi sana yanardım
hayal de olsa senden medet umardım
sevdiğimdin benim, yarim tabi ki
yanıma gel doğsun aşkın tatbiki
gün olur bu sevda yazılır suya
sudan firar eder dalar...

Hayrını gör, @Aydın Bayrakdar
15.8.2009 13:08:45
Nagihann
@nagihann
14 Ağustos 2009 Cuma 15:47:50


gitmelerim olsaydı çoktan giderdim bu yürekten
bir umut bekliyorum..
belki güneşin doğusunda belkide akşamın gelişinde
bir umut bekliyorum...
Senden gelecek bir iletide..
Varsın yüreğinle yansın bu kalbim..
Varsın ateşinle küllensin bu sevg...

Sen yeter ki gel, @YARALI/ YÜREK
14.8.2009 15:45:12
Nagihann
@nagihann
14 Ağustos 2009 Cuma 12:02:09

Tek bir kurşunla bitir işimi
Gözünü bile kırpma ateş ederken
Bilirsin dayanamam sensizliğe
O yüzden tek bir kurşunla bitir işimi
Gözünü bile kırpma ateş ederken...

beğeniyle okudum kutluyorum...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.199
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL