Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 01:06:51
Çok güzeldi, kutlarım usta kalemi.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 01:04:52
Çok güzel bir eserdi, hicivler hoşluk katmış.
Her sayfa bir hazine değerinde.
Zerreler ilhamımıza aksın, kutlarım usta kalemi.
Selam ve saygılarla...
Kurgudan ibaret, @İhsan TURHAN
5.4.2010 11:11:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 01:00:40
Yanmalı,daha çok yanmalı.
Böyle güzel şiirler yazmaya vesile olması için.
Önce aday olmak gerekiyor yanmaya, ki şiir bunu hissettiriyor.
Tebriklerimle.
Selamlar...
Sevda ateşi, @ebrulias
5.4.2010 20:46:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:56:17
İyiki kaçırmamışım bu eseri.
çağdaş bir destan tadı buldum.
Kutlarım gerçekten,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:46:53
Şiirde kullandığınız kendinize has özelliklerle nerede okusam tanırım diyorum artık.
Ya da devamlı okuduğum için mi öyle geliyor bilmem.
Uyum,bütünlük, ses ahengi sıkmadan okutturuyor şiiri.
Tekrar tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:42:05
Tebrik ederim değerli kalemi.
Hele dinlemesi ayrı bir keyifti.
Kutlarım iki dostuda,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:38:27
Doğallığı,içtenliği daha güzelleştirmiş şiiri zaten.
Bir an gelip yazdıran o anlar ne güzel oluyor.
Yorumda çok güzeldi, kutluyorum,tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:35:11
Çok hoş bir etkisi vardı,kutlarım.
Selamlarla...
Yapayalnız.., @Türkü
5.4.2010 20:28:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:34:08
Hayat tecrübesi,bilgi ve görgü dile gelmiş.
Kutlarım,selamlarımla...
Kolaymı, @burhaniyeli38
5.4.2010 18:27:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:28:35
gizemindeydi
kendine özgü eda
özlemindeydi
yitmeyecekmiş gibi
**
Çok hoş etkisi var ama bu bölümü ayrı bir sevdim.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:23:42
Tebrik ediyorum, akıcı,duru dil ile hoş bir eser olmuş.
Baharın hayali,yalanı bir gün gerçeğine dönecektir.
Gönlümüzdeki umut baharı bitmesin,
selamlarla...
Yalancı bahar, @hyazici58
5.4.2010 20:46:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:15:52
Yine gerçekten çok zevk verici bir eserdi.
Tebrik ve takdrilerimle.
Selamlar,saygılar...
Sultanlar., @türkmendağlı
5.4.2010 21:44:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 00:11:41
Usta kalemi takdir ve tebrik ediyorum.
Muzaffer beyin yorumuyla etkisi de artıyor eserin.
Emek verenler sağolsunlar,selam ve saygılarla...
Unuturum, @mimarefe
5.4.2010 00:01:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:41:57
Hasretle yanmış yürek böyle konuşturur işte.
Şiirlerin beslendiği en büyük yangın bu.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:31:08
Dost kalemi tekrar kutlarım,selamlarla...
Çilem, @cebirin defteri
17.3.2010 21:34:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:20:40
Güçlü ve değeri yüksek eser.
Kutlarım üstadı,saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:09:03
Türküler bizden bir parça, parçamızı nasıl koparacaklarmış,
böyle bir gündem olduysa farkında değilim,son hafta çok rahatsızlığım olmuştu.
Biz onlardan besleniyoruz.
Kutlarım sizi de asli kaynaklarımız adına böyle haykırdığınız için.
Selamlarla....

Kim susturabilir, @serox
21.9.2008 11:46:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:02:18
Sayfamda ekli dediğin aklıma gelince döndüm.
Yolladığın zaman zaten çok beğenmiştim, mailine yolladım ama dediğim gibi hâlâ ilaç alıyorum.
Tebrik ederim bu güzel çalışma için.
Sevgilerle...
Uslanmam artık !, @Mühür...
4.4.2010 12:52:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:37:24
Sesli olarak dinlemeye geldim, kutlarım değerli dostu.
Şiire ayrı bir hava vermiş, daha bir anlam kazanmış.
Emek verenleri kutlarım,selamlarla...
Aynadaki adam, @mehmet ali unsal
2.4.2010 01:41:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:28:51
Bu değerli eseri kutlarım, selam ve saygılarla...
İlahi, @kul bahri
24.2.2010 09:59:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.723
Şiir Okunma
1.001.741
Yazı Okunma
104.919
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL