Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:39:11
Çok hoş etkisi vardı, tebrik ediyorum.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:36:11
Öncelikle kafamdaki karışıklık için özür diliyorum.
Öyle bir yer etmiş ki, sizle bir başkasını devamlı karıştırıyorum.
O hece yazıyor, sayfanıza gelince önce bir şaşırıyorum bu yüzden.
Bu dolu dolu çalışmanızı kutlarım.
Yorumda ve klipte emeği g...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:18:59
Sanat müziği sözleri kalitesinde,çok etkileyen,duygusal yönü ile insanı saran bir eser.
Emek verilmiş.
Kutlarım,saygılarımla...
Saymadım, @Mehmet_Nacar
30.3.2010 21:51:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:13:24
Hissettiren,güzel bir şiirdi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Suskun gidiş..., @can.er
30.3.2010 14:15:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:11:24
Çok beğendim, özenli bir çalışmaydı.
Şiir ve yorum olarak emeklerinizi kutlarım,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:08:35
Hayranlık,sevileni gözünde büyütmek, yüceleştirmek...
Büyük sevda görüntüsü.
Çok güzeldi şiir,tebriklerimle...
Hayranım sana, @yön
2.4.2010 13:33:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:07:01
Hayat böyle işte. Yanmadan olmuyor.
Çok etkiliydi, yürekten bir eser.
Şiir ve yorum için ayrı ayrı kutlarım.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:00:59
Sevdiğiyle beraber olabilmenin güzelliği unutulmaz bir ekim sabahı yaratmış.
Tebriklerimle,selam ve saygılar...
Ekim sabahı, @necirvan-1
5.4.2010 10:57:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:58:25
Çok güzeldi şiirdeki uslüp, yorum içinde tebrikler.
Selamlar,saygılar...
Adam değilim, @batu_41
5.4.2010 08:34:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:52:43
Kutlarım bu değerli eserinizi.
Selamlarla...
Namaz, @Kahraman VARDI
3.4.2010 03:55:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:51:29
Tebrik ederim Selami bey,çok güzeldi.
Saygılarla...
Vay vay., @SELAMİ ERDEMİR.
3.4.2010 00:03:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:42:28
Öncelikle duyarlı yüreği alkışlıyorum.
Bizler gelip geçiciyiz,ardımızda kalan nefesler bu eserler olacak.
Devamlı olmasa bile arada toplumsal sorunlar üzerinde kafa yorup eser üretmek görevimiz olmalı.
Kutlarım kalemi ve bu yüreği yeniden.
Selam ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:29:25
Dikensiz olur mu gül
Gülsüz yapamaz bülbül
Şu yalancı dünyada
Ağlama artık hep gül
**
Hepside güzel,ama edebiyatımızda bu ikilinin ayrı bir yeri var.Ve çok güzel yakışmış mani olarakta.
Kutlarım emeğini,sevgilerle...
Maniler (1), @Nilüfer Sarp
5.4.2010 13:34:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:23:34
Çok hoşluk katan bir şiirdi.
Serbest şiirde olan tadı taşıyor,özgürce.
Rahat,akıcı.
Tebriklerimle...
Dağ çiçeği, @ali ulubay
5.4.2010 00:49:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:20:57
Teselli ve umutlar hayata bağlar insanı.Hayalsiz gerçekleşebilen bir şey olmaz zaten.
En güzel başarılar,en büyük hayallerin ardından gelir.
Baharlar henüz bitmemiştir,yola devam.
Tebriklerimle..
Amorti, @cinitas
1.4.2010 20:31:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:18:07
Şiir,insanı içine alıyor okurken.Hissettiriyor.
Kutlarım bu başarıyı.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:15:54
Çoktandır basmamıştım kitabıma el
yemin vermemiştim aciz kula Allahın bildiklerinden
saklamamıştım seher vakti gizlerimi dünlere
ve
yakmamıştım meşaleyi koşacağım hedef yönünde.

Epeydir gönül koymamıştım şiirin hecelerine
kanıma dokunan her s...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:11:34
Elbet oda bir faniydi,
Tüm sevenleri kaniydi,
Sevgice öyle ganiydi,
Başbuğum çıkmaz aklımdan.

**
Mekanları cennet olsun, hizmeti geçmiş, ideal için emek vermiş herkesin ayrı bir yeri var.
Saygı duyulmalı herkese, vefa borcunuzu yerine getiriy...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:07:05
Çok beğendim gerçekten.
Rüzgar gibi gelip geçiyor ömrümüz.Bazen dingin,bazen fırtınalı.
Ama bakıyoruz ki ömürde bir hükmümüz yok.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Rüzgarım, @flycan57
1.4.2010 11:06:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:42:42
Anlat hele, hele anlat, anlat sen
Nasıl geçer bensiz günün, günlerin
Dualara uzandığın geceler
Uzatıp da boş mu kaldı ellerin
Resimlere bakıp bakıp ah çekip
Hiç adımı söyledi mi dillerin
****
Hiç kesiksiz bir solukta okunabilen bir tarzınız va...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.789
Şiir Okunma
1.001.823
Yazı Okunma
104.933
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL