Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 23:11:22
Duygu yüklü,hüzün yansıtan bir şiirdi.
Yorumlama ve şiir için ayrı ayrı tebrik ederim.
Selamlarla...
Yar bulamadım, @batu_41
6.4.2010 08:48:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 23:06:07
Olabilsek ne mutlu.
Ne güzel tavsiyeler,tebrik ederim,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 22:59:45
Sevdiğini söyleyebilmeli insan.
Mutlaka karşılık görecektir.
Tebrik ederim yürekteki sevgi ve bunu yaşatma gayreti için.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 22:57:20
Bu güzel ve değerli mesajlar içeren şiirinizi kutlarım.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 22:35:43
Böyle bir havayı soluttuğunuz için çok teşekkürler.
Tebrik ve takdrilerimle.
Selamlar...
--medine--, @esmerefsane
6.4.2010 01:19:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 22:22:07
Sanat ehli şair dost,
sanat müziği tadında şarkı sözleri alanında çok güzel örnekler görüyorum sayfada.
Başarılarının devamını dilerim.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 22:05:44
Tamamen hayatın içinden, bir çoğumuzun yaşadığı duygular.
Tekrar önümüze sunulması oldukça güzel ve etkiliydi.
Tebriklerimle.
Selam ve sevgiler...
Gittin gideli..., @Sevgi Salman
6.4.2010 00:21:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 21:36:42
Yine duygu ve hüzün yüklü bir şiirdi.
Etkileyici şiir ve yorum için,emeklerin için kutlarım.
Selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 21:32:00
Tekrarlar ve nakaratlar şarkı sözü güzelliği katmış.
Tebriklerimle,selamlar...
Sessiz ve sensizim, @serpilce
6.4.2010 17:32:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 20:42:18
Unutulmaz dost sayfalar. Ancak hayat telaşesi zaman zaman aksatıyordur, normal karşılamalı.
Selamlar dost yüreklere.
Unuttunuz mu?, @kemalakgül
6.4.2010 20:23:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 16:12:49
Sana bakmak

Bir beyaz kağıda bakmaktır.

Her şey olmaya hazır

sana bakmak

suya bakmaktır..

gördüğün suretten utanmak..

sana bakmak

bütün rastlantıları reddedip

bir mucizeyi anlamaktır..

sana bakmak

Allah’a...

_o_, @leylasız
30.3.2010 08:12:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 15:24:53
Harika bir konu olmuş. Günümüzde çok yaygınlaşmaya başladı, inanın doğal görüntünün yerini tutmuyor.
Güzellik ya da kusursuzluk amacıyla yapılan müdahaleler belki bir müddet tatmin eder ya sonrası...
Estetik uzmanlığı elbette olacak, tıp dallarında...

Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 04:42:53
Öncelikle akıcılık,yaşattığı duygular olarak kutlarım.
Gözüme çarpanlarda şunlar.
*****
Kefenlemiş adamın hiçe sayılmayan sevdası
_kefenlenmiş daha uygun olacak gibi geldi bana.

makumiyeti_ mahkûmiyeti
vijdan_ vicdan
oniki_ on iki
nar_ ...

İnfaz, @Kökeli Ozan
6.4.2010 01:38:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 03:40:29
Bir önceki şiire müthiş fark atan bir eser.
Çok okunmasını dilerim.
Ta girişten başlıyor, yaşatıyor.
Tekrarlar tam yerinde.
Kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 03:33:44
Hüzün yeterince hissettirilmiş.
Kurgu güzeldi,tebriklerimle.
Selam ve sevgiler...
Kıyamam ki…, @sarı yapraklar
5.4.2010 21:30:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 03:26:15
Ne zaman bir serçe ağlasa
kirpiklerimin ucu yanar
tuz basarım yarama_____müthişti

Ne zaman bir bülbül kafesinde şakısa
gül hasretine düşer, bilirim
dostlarım gelir aklıma____derinlik ve anlam ağırlığı çok güzeldi. Şiire yakışan bu ikiliyi günü...

Ne zaman..?, @bluecould
2.4.2010 02:10:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 02:42:38
Her yönüyle sanat vardı sayfada.
Tebrik ve takdirlerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 02:15:29
Çok güzel bir ziyafetti.
Bunu sunan,emek veren yürekleri kutlarım.
Okuması dinlemesi ayrı ayrı güzellikte.
Selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 02:11:55
İlhamsız hali buysa, ne hoş bir dostça paylaşım olldu.
Sevgilerimle...
Bekliyorum, @guler birsozu
5.4.2010 04:07:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Nisan 2010 Salı 01:29:20
Harika bir tat verdi, güzel yüreklerin emeklerine sağlık.
Mail attım verdiğin adrese ama ulaştı mı bilmiyorum.
Çok çok tebriklerimle,sevgiler...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.752
Şiir Okunma
1.001.774
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL