Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:25:02
Güzel kurgulanmış şiir.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Kınalı keklik2, @Ahmet Yetim
2.4.2010 23:16:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:21:03
Bir lokma kopardı attı ağzına
İkinci lokmayı koydu biraz ileriye kuşlara hediye
Alışmış kuşlar belli hemen gelip yediler
Yalnız adama sanki minnet ettiler
Uçuşup etrafında onu teselli ettiler

**
Öyle güzel yüreğin varki, kıyamıyorsun, so...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:17:45
Hoş bir bahar karşılaması.
Tebriklerimle,selam ve saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:16:11
mihriban şarkısı gibi bir tat verdi bana.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Sarı saçlim, @Asker Omur
4.4.2010 14:19:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:08:21
Saygılarımla.
Okuması keyifli bir seriydi.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:00:23
Çok duygu yüklüydü.
Zaten hüzün dolu bir zamanıma geldi,kat kat etkilendim.
Yüreğine sağlık.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:56:24
İkinci bahar umudu her zaman olmalı.
Yoksa ne çekilmez olur hayat.
Güzel rüyalar,gülücüklü günleri doğursun,tebrikler,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:49:10
Böyle sevda gerçek sevmesini bilen,sizin gibi yüreklerde var.
Bu yangın olmasa yaşadığımızın tadına varamayacağız belkide.
Acı ya da tatlı yalrıyla sevgi güzel şey.
Tebrik ederim, selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:45:36
Okuyunca hatırladım,daha öncede bakmışım bazı şiirlerinize.
Usta bir kalem,dolu dolu içerik.
Tekrar tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:43:29
İkidir okuyorum şiirinizi. Öyle dolu dolu ki...
Tesadüf ettiğime sevindim,diğerlerine de bir göz atacağım.
Tebrik ve takdirlerimle,saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:34:32
Çok hoş bir etki bıraktı ve son bağlayış çok güzeldi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Kıskan beni, @fatul
1.4.2010 23:36:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:27:54
Okumadım...
Gözlerimi kapadım ve dinledim.
Yalan söylemek istemedim canım.
Böyle daha çok etkiliyor sayfana,şiirine gelince.
Çok çok tebrik ederim,sevgilerimle...
Söz verdim..!!, @Funda SAĞLAM
3.4.2010 16:29:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:24:33
Tecrübe,bilgi,görgü,inanç ve insanlık erdemlerini bilebilmeyi nasip etsin Allah.
Şiirlerinizi okumak insan olduğumuzun bilincine bir kez daha varmak gibi.
Çok teşekkürler.
Saygılarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:17:23
Her gün ölüyoruz…
Gafletin hidâyet ettiği sınırda
Üstelik öldüğümüzü bilmeden yaşıyoruz…
***
Gafletin hidayet etmesi, gerçekten burası yetiyor.
Hidayet kaynağımız doğruluktan yana gelsin dilerim.
Çok beğendim,tebrik ediyorum.
Yor...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 23:09:20
Senden, sevdiklerimden , geceden ,gündüzden
Arkama bakmadan usulca kaçmak
Belkide kaçtığımı sanmak
Benim yaptığım sadece kendimi avutmak
**
Duru, akıcı,gerçekten hissettiren bir tarz vardı şiirde.
Yeterki şiirdeki tadı alayım, her türlü hem...

Lacivert gece, @refikaertekin
1.4.2010 22:31:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 22:44:18
Siteye giriş yapmadan günün eklenen şiirlerinde okumuştum şiirinizi.
Tekrar okuyunca farkettim.
Ve sayfaya gelmeyi ihmal ettim demek.
Ama tekrar okumak güzeldi,tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 22:16:24
Hüzün isimde kalsın,gönüllerden ırak olsun dilerim.
Serap hanım tam şiirin etkisini vermiş,ayrıca onu da kutluyorum.
Sevgilerimle...
Hüzün, @mavi gözyaşları
30.3.2010 22:11:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 22:10:33
Sitem etmekte haklısınız, yürek yakmak bazıları için çok kolay maalesef,
tebrik ederim,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 21:55:27
İnsanlar defalarca aforoz ediliyorlar. Sadece grup ya da toplumların başına gelmiyor.
Bazı zihinler illa onlar gibi olmanız gerektiğinde ısrar ediyor.
Fikirlerinizi söyletmiyor.
Birde bayan olunca, başka türlü hakaretlerde başlayabiliyor.
Fikir i...

Aforoz, @Cömert Yılmaz
10.3.2010 00:16:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 21:40:26
Hoş bir duygu aktarımıydı,tebriklerimle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.704
Şiir Okunma
1.001.700
Yazı Okunma
104.917
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL