Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:28:51
Bu değerli eseri kutlarım, selam ve saygılarla...
İlahi, @kul bahri
24.2.2010 09:59:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:21:56
Özledikçe böyle haykırılır sevgiliye.
Güzeldi,tebriklerimle.
Selamlar...
Ey segili dön artık, @güher
5.4.2010 19:14:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:05:39
Duygu yoğunluğu güzel aktarılmış.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
İhanetine, @Mehmet Durak
23.3.2010 09:35:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 22:00:11
Yorgunluk izleri
Hayat denen telaşın sahte büyüsü

***
Etkileyiciydi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Umarsız, @Çeşminaz.
5.4.2010 00:04:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 21:58:14
Hadi tut sözünü be adam,
Gel.
Kurtar beni,
İnanayım hala varlığına …

***
Varlığını,gücünü ve sevgisini hissedince uzaklık silinir,kalpler bir atmaya başlar.
Yeniden varoluşlar dilerim,tebriklerimle.
Selamlar...
Hoşgeldin şiir, @BUKET ÇEVİK
27.2.2010 21:14:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 21:20:45
Önce Sinop takıldı gözüme,
altı yılım geçti orada ve uzun uzun sabah güneşinin deniz üzerine yansımasını seyrettiğimi bilirim.
Hiç usanmadan o güzelliği seyrederdim, öyleki gözümü kapayınca hâlâ görürüm.
Şu an tekrar hatırladığıma çok memnun oldu...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 21:08:06
Kutlarım şair arkadaşımı.Çok beğendim, emek verilmiş bir eserdi.
Selamlarla...
...suskun yanar..., @AZAP
5.4.2010 09:24:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 21:06:03
Çok güzeldi,böyle bir konuyu ve eseri nasıl atlamışım şaşırdım.
Kutlarım,duyarlı kaleme saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 20:33:54
Çok güzeldi değerli usta kalem.
Saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 19:43:30
Duru bir ifade ile okuması zevk veren bir şiir.
Sevdiğiyle beraber olabilme özlemi güzel dile gelmiş.
Resimde harika.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 19:38:51
En güzel bayram sevdiklerinizle güzel bir bahar günü olurdu sanırım.
Şu an öyl e hayal ettim.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 19:35:55
Hayatın gerçeklerinden, yapmaz dersiniz,bir gün olur bakarsınız sırtınızdan vururlar.
Bizler için de olgunlaşma adına dersler olur yaşananlarda.
Ömrünüz güzellikler içinde geçsin, ruhunuz huzur bulsun.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 18:56:20
Ceyda hanım, gerçeği söylemezsen içim rahat etmeyecek bu sefer.
Okumadım, dinlemeyi tercih ettim.
Beni içine aldı taşıdı eser.
Nezih, keyifli,bulutlarda gibi.
Sağolun,varolun, teşekkürler verdiğiniz emeğe, tebrikler sanata saygınıza ve sevginize....

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 18:50:42
Ayrılık ölümden beter gelir insana.
Bu vurur insanı, dileğiniz gerçekleşsin,ayrılıklar olmasın.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 18:46:22
Sevgi özüne yerleşince her görülende sevdiğini görür insan.
Hangi tür sevgi olursa olsun.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Özüm gibisin, @Kökeli Ozan
3.4.2010 03:03:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:07:03
Söyleyebilenler söylesin,söyleyemeyenler de söyleyebilmek için gayret etsin.
Sevdiğini söylemek bir erdem kazandırır.
En yüce duygu, tebriklerimle...
..der gibi.., @şerare(m)
4.4.2010 17:44:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:05:29
Çok güzel etkisi vardı şiirin.
Uzun zamandır gelemedim galiba sayfaya, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:54:11
Bu şiirine çok döndüm, bu haklı sitemine çok ortak oldum.
Yüreğindeki öfle hafiflesin umuduyla,güzel bir ömür dilerim.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:45:52
Güzel giden sevdaları kıskananlar olacaktır elbet.
Güzellik ve sevgi gönülde daim olsun,sevgi kazansın.
Çok güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 15:43:50
Bir bölüm ayıramayacağım, dolu dolu ve etkisi güçlü bir eserdi.
Tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.848
Şiir Okunma
1.001.895
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL