Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 19:11:57
Terstten değildir o rüzgâr, yine iki tek attın gibi geliyor bana:))
Selamlarla...
R ü z g a r, @namikcemal
8.4.2010 13:34:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 14:43:23
Gönlüne, bilgine, aşkına selam olsun. Ne söylense az geldiği için yetinemiyor insan işte.
Emek emek işlemişsin.
Ne kadar tebrik etsem az.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 01:00:49
Sanat ehli kalemi kutlarım, çok beğendim,
daim başarı dilerim.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:55:37
Uyumlu akıcı, şarkı sözü tadında eserdi.
Kutlarım,selamlarımla...
Sitem…, @VeliBOSTANCI
7.4.2010 14:22:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:45:27
Çok beğendim,kurgusu ve sona doğru bağlayış çok hoşuma gitti.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Göçmen baharlar, @Çeşminaz.
7.4.2010 00:29:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:42:22
Tebrik ediyorum, beğenerek zevkle okudum, selamlarımla...
Akla uymaz ayaklar....., @uranus
7.4.2010 22:52:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:36:21
Kutlarım değerli sanat ehli kalemi.
Aralık vermesi güzel bir eserle göreceğimizdendi demek.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:35:01
Çok hoş bir etkisi vardı şiirin,tebriklerimle.
Selam ve saygılar...
Zümrüd-ü anka, @kardelen26
7.4.2010 19:18:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:30:10
Tebrik ederim,şiir olarak dolu dolu, yorum olarak ayrıca bir tat veren güzellikte.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:27:57
en çok tenimde hissederim siyahı
en çokta ölürüm serçenin dilinde
on iki aya on iki yılda eklerim
**
Harikaydı yine değerli sanat ehli dostum,tebrik ederim.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:22:02
Gelmesi gerektiği yeri tahmin edebilmenin sevinciyle,tekrar kutlarım.
Ne zevk verir derinliği olan eserler,
hele son bölüm, gözünü kapat ve tekrar tekrar söyle.
Alınan zevki anlatabilme becerisini gösteremeyiz bile.
Başarılar dilerim,selamlarla....

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:15:54
Sanat ehli şair arkadaşımı tebrik ederim.
Emek verilmiş eser kendisini belli ediyor ve etkisini,gücünü gösteriyor.
Selam ve sevgiyle...
İki yaka, @sahaf
7.4.2010 00:04:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:07:47
Ya Rab,
Bize güller kadar narin
Çelikten daha sert bir irade ver
Güzele gül
Kötüye çelikten katı olalım
Yağmur yağmur Rahmetinle
Yağ gönlümüze
Islanıp ıslanıp
Yeniden doğalım.
**
Bende bu son bağlayışa vuruldum. Öyle içten geldiki,...

Gönlü basan nur, @Melik Haker
7.4.2010 21:48:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 00:05:47
Her zaman dediğim gibi, sayfada olmak hem şiir olarak hem yorum olarak doyuruyor insanı.
Ustayı kutlarım,selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 23:24:13
Güzel şiirinizi kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 21:34:19
Her yönden çok güzel bir ziyafetti, emek verenleri kutlarım.
Selamlarla...
Banamı düştü, @zaralıeren
7.4.2010 00:02:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 21:32:25
Güzel şiiriniz için kutlarım, kulağa hoş gelen bir nağmesi vardı.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 21:27:34
Bahar hem günümüze hem gönlümüze gelsin.
Şenlendirdin gönülleri,çok güzeldi.
Selam ve sevgimle...
Tabiatın düğünü, @AYSE 09
7.4.2010 12:03:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 20:16:15
Allah sabırlar versin, başınız sağolsun.
Ardından bunca güzellikler bırakan biri, mekanı cennet olsun.
Hayırlı dualarla anılmayı nasip etsin Allah.
Selam ve saygılarımla.
Anam, @Cemal Erkoç
7.4.2010 15:14:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Nisan 2010 Çarşamba 15:46:01
Sevdiğine kavuşmuş ama pişman olmuş bir yürek mi?
Evet aşk kavuşamamaktır denir zaten.
Tebrikler,selamlarımla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.748
Şiir Okunma
1.001.774
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL