(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eklemiş oldugunuz son şiirinizi okudum ve inanın şasşırdım bu günkü eklediğim son şiirle aradaki benzerlik beni çok şaşırtı hatta bu şiire semud medyen ad kavimlerinide ekleyecektimde son anda vazgectim şiir çok uzamasın diye:) vazgeçmemiş olsaydım bütünü ile benzeyecekti bu son şiirinize bu şiirinizi defalarca okudum gercekten harıka olmuş tespitlerine bayıldım selam ve saygılarımla şairim
-Bir vakit rastladık on ikisine- O vakit anladık Mesihi bir nefesti O’nu ararken yolumuzu aydınlatan Ve lahuti nağmeler üfleyen ruhumuza. Nereye dönsek ordaydı. Hiçliği görmüştük. Ve yemin olsun O’nu bulmuştuk… Bu ilk işaretiydi ayrılığın ve kavuşmanın Vakit gelmişti, Döndün döndün döndün. Soyundun geçmişten, gelecekten. Ve kurtuldun bedenden…
güzel şiir,güçlü kalem,zevkle okunan dizeler..liyakatını da almış zaten..yürekten tebrikler..saygılarımla
Kutsal denen kaç yalan çivili kaldı tabletlerde, Zikir denen kaç söz kaldı küflü ağızlardan, paslı kalplerden dökülen Ve kaç kazık çakılı kaldı firavundan?
Ve biz ne çok haddi aştık, şaşırdık. Geçmez zannederken zaman, kaç asır atladık. Yerle bir şehirlerden geçtik, yıkılmaz denilen sütunları gördük, lakin ne de geç kulak verdik. -Âd, Semud, Medyen, Nineva ibretliktiler oysa-
Işığı sunamadı Aydınlık görünen yedi kapının ardındaki “yedi bilge”. Ve döndük kapılardan bir bir. Arşınlanmış kaç tapınak bıraktık ardımızda. ÇOK GÜZEL DİZELER... TEBRİK EDERİM SAYGILAR SEVGİLER...
bütün şirlerini okudum bu gün... ancan tek kelime ile seni özetleyebilirim muheteşemsim..... selam ve saygılarımla şairim kalemin her daim var olsun... saygılar.
adı üstünde radikal anlatımda öyle ama manalı edalı akıcı okutur başlayana tamamını düşündürür belkide kaç şair kaç şiir çıkarır bir kaç güne adı üstünde radikal
Ey! Topraktan daha toprak kokulu sufi… Şimdilerde ebreheler sardı her yanımı ve korku bürüdü her zerremi. Oysa sen varken korkum yoktu; dünyadan ve fanilerden yana Bilirdim: Ebabil vuruşlu sinenden düşen bir söz yeterdi ebreheleri parçalamaya… Beklemedeyim Hadi tez vakit gönder ebabilleri… GÜNÜN ŞİİRİNİ VE ŞAİRİNİ KUTLUYORUM SEVGİLER SELAMLAR.
Kutsal denen kaç yalan çivili kaldı tabletlerde, Zikir denen kaç söz kaldı küflü ağızlardan, paslı kalplerden dökülen Ve kaç kazık çakılı kaldı firavundan?
öyle nadir geliyorsun sevgili Radikal can ... ama öyle bir geliyorsun ki ... sanki siirinde devler soluyor ... öyle derinlere iniyorum....sessizligin icinde karincaslarla birlikte okuyoruz siirini ...
sonra cikiyorum zirvelere ... ahhh ucasim geliyor o parlayan yildiza .... yirtasim geliyor karanliklari ... ahhh iciyorum iste siirini.... iliklerime kadar iciyorum.. her zerrem yikaniyor ... nur doldu icime .. ay güldü bana ... gecem de... ben de tesekkür ettik saire..... susmaliyim biliyorum.. biliyorum susmaliyim... ama yazmak geldi icimden ...
daglar kadar yüce selam olsun... sevgimle ............