Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 19:45:50
Çok güzeldi, sade ve duru bir dil, güzel bir üslup ve kurgu.
Tebriklerimle,selamlar...
Sebepsizce, @Zeynep Nilgün
2.3.2010 23:25:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 17:36:46
Sevgiliye güzel seslenişler,meramını anlatmalar.
Yürek sesinizi kutlarım,selamlarla...
Haberin var mı..., @DemAN
9.4.2010 13:20:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 17:32:36
Kurgu,çarpıcı ifadeler, şiiri bağlayış ve etkisi oldukça güzeldi.
Tebriklerimle,selamlar...
Travma, @cihangirorkun
9.3.2010 17:02:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 17:27:43
Yalnızlık ve sancılar.
Ömrün kısa bir özeti...
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Songüz, @ahmet idrisoğlu
9.4.2010 00:01:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 17:14:48
Çok güzel bir etki bıraktı,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Yıldızları saklı kent, @suna
7.2.2010 11:55:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 15:47:11
Çok değişik bir çalışma olmuş canım.
Tadında ve yerindeydi.
Bir yerlere de göndermeler epeyce var,
tiyatral bir güzelliği vardı.
Emeklerinize sağlık.
Selamlar,sevgiler...
Why, @Esinti
25.3.2010 00:27:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 15:34:04
Yüreğinden dökülen sesi okumak güzeldi,tebriklerimle.
Selamlar...
...o gözlerinden..., @AZAP
9.4.2010 11:05:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 14:40:05
Tebriklerimle, sanat müziği konser tadı gibiydi.
Emek veren yürekleri kutlarım, selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 14:29:22
Hissettiğimi yazmaya sözler aciz kalır.
Ustayı kutlarım, emeklerinize sağlık,selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 01:27:18
Yerinin doldurulamayacağı aşikar.
Hiç kimse annenin yerini tutamaz.
Çok güzel ve duygu yüklüydü, tebrik ediyorum.
Selamlarımla....
Anne 2, @yalnızkaranlık
8.4.2010 13:57:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 01:24:55
Mutlaka bir sebebi bir muhatabı var bu şiirin.
Şöylede düşünün, dünya hali bir takım işler,hastalıklar,ziyaretler işler derken aksama olmuş olabilir.
Herkesin geniş zamanı olmayabilir.
Zamana bırakıp biraz daha tanımak lazım dostluğunu.
Çok güzel...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 01:19:55
Bu ibretlik olayı tekrar hatırladık ve yüreğimiz burkuldu.
Ne yazıkki nefs doymuyor bir çok yerde insanlar açlıktan ölürken.
Selam ve saygılarla...
A ç l ı k, @ayvalıklı
8.4.2010 16:22:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 01:13:13
Çok hissederek okumuşsun,
kendi yazdığını ve yaşadığını okumak insanı içine daha bir alıyor değil mi?
Çok etkiliydi, emeklerini kutlarım, sevgilerimle...
Söz verdim..!!, @Funda SAĞLAM
3.4.2010 16:29:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 01:06:26
Bazen ters bir rüzgâr esiyor demekki, zamanı doluyor.
Umarım dolmamıştır,gözlerinize bakar vazgeçer.
Tebriklerimle,selamlar...
Sendemi, @recep özcan
3.4.2010 01:46:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 23:03:02
Gerçekten geziyor gibi olduk. İkinci okuyuşum.
Hem okuyup hem gözünde canlandırınca o havayı hissediyor insan.
Tebrik ediyorum usta kalemi.
Çok zevk veren bir çalışmaydı,
selam ve saygılarla.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 22:20:21
Duyarlı bir sanat ehli, her nerede olursa olsun insanlık adına yazar.
İnsanlığa mesaj bu eseri kutlarım, selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 22:09:32
Duygu aktarımın için kutlarım,
selamlar değerli dost yüreğe.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 22:01:15
Bahar biraz sarsacak bu aralar sanırım.
Ardı güzel gelecek, çok güzeldi,tebriklerimle...
Yorgunum, @hyazici58
8.4.2010 17:05:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 21:33:35
Çok hoş olmuş, sanat müziği sözleri gibi bir tadı vardı.
Zevkle okudum ve dinledim.
Tebrik ediyorum emek verenleri.
Selam ve sevgimle...
Alın yazısı, @nene hatun
8.4.2010 17:14:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Nisan 2010 Perşembe 19:22:03
Bu kadar çabaya Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u işgal etmişti.
Hangi savaş kazanıldı sonuçta acaba,merak ettim:)))
İbrahim ( mizah), @feyzi kanra
12.3.2010 21:52:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.817
Şiir Okunma
1.001.854
Yazı Okunma
104.944
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL