Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:38:18
Çok faklı ve güzel bir çalışma olmuş, zikir gibi geldi bana.
Tebriklerimle...
Yaradan, @arkut14
4.4.2010 11:42:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:35:13
Tebrik ediyorum birikimi zengin kalemi.
Çok güzel bir eserdi. Saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 03:27:32
Derdime baktım. Öyle büyük öyle büyük sanıyordum ki...
Sonra döndüm, Rabbim sen her şeyden büyüksün,dert büyük olamaz dedim.
Allah gücümüz yettiği kadar versin, ki bunun sözünü vermiştir zaten.
Kutlarım, çığlık gibi bir eserdi.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 02:57:55
Türkü sözleri gibi güzel bir tadı vardı.
Durak beyide kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 02:54:45
Yüreğede bu yakışır, her hali var insanın.
Çok hoştu,tebriklerimle...
Yüreğim…, @METEOR
4.4.2010 00:13:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 02:45:36
Harikaydı, hafif bir espritüellik, düşünceye sevkediş ve hayatın en büyük gerçeği, kadın...
Çok hoş dile gelmiş, tebrik ediyorum.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 02:24:15
Oldukça duygulandırıcıydı. Annelerin değerinin verilmesi dileklerimle.
Selamlar...
Ne olur anam, @Ozan Kul Fazlı
4.4.2010 06:01:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:55:29
yarın yine aynı olacak gün
çocukluğumun iğde ağacından yoksun
hayat / olan tasası, olmayan tınısıyla
kısır bir döngüde hüküm sürmekte hâlâ

**
Çok güzel bir iç dökümüydü ve bu bölümde ayrı bir felsefe barındırıyor.
Daha bir derinlikli ve oldu...

Sonbahar sayıklamaları, @sahaf
5.4.2010 00:00:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:50:07
Denizi gören evler kadar mutlu olurum
Değerim artar sana bakarken
Şiirime kafiye bulurum bakışlarında
Hiç gözgöze gelmemiş olsak da

**
En çok burada etkilendim. Hiç görmek önemli değil, hissetmek yeterli.
Kutlarım,saygılarla...
Gittin o gidiş, @erolgürcan.
31.3.2010 21:34:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:47:35
Son nefeste şefaat bekliyorum ben senden.
Livayt hamd sancağının altında sakla şerden.

****
Allah hepimize nasip etsin, şiirlerinizden manevi doyumla ayrılıyorum.
Üç beş lokmayla karın doyuyor, önemli olan böyle doyabilmek zaten.
Sevgiler yü...

Gül yüzlüm s.a.v.!!, @Yeganem
3.4.2010 18:51:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:33:46
Neler demezler ki....
Sade, okuması zevkli bir şiirde pahaca büyük anlamlar buldum.
Tebriklerimle...
Derler..., @Hikmet Özkul
30.3.2010 19:23:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:30:04
Sevdiğine böyle seslenir elbette seven yürek.
Tebriklerimle,selamlar...
Gel gitme, @SONUMUT
26.3.2010 14:26:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:22:20
Çok güzel bir etki bırakan şiirdi.
Anlamı biz katacağız sanırım.
Sondaki bağlayış en büyük ipuçlarını veriyor.
Tebriklerimle,selamlar...
,*,*,, @ihsan45
3.4.2010 13:34:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:18:03
tenimi incitmeden gözyaşı içen martılarla... İşte çarpıldığım yer...
Bütünüyle güzel bir çalışma, ama direk bir nokta içinize işler ya bazen, öyle oldu.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:13:48
Gerçekten kendimi şiirin havasında buldum.
Bende izledim, bende yaslandım sevdiğime.
Hasreti hissettim.
Gerçi şair duygusal olmasa ne yazacak zaten.
Etkileniyoruz film izler gibi şiirden.
Çok başarılıydı, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:04:28
İnanın son bağlayışı bu şekilde beklemedim ve harika bir nokta konmuş şiire.
Gökler,kuşlar, rüzgarlar en arzu ettiğiniz renkte görünsün,tebriklerimle...
., @yavuz tatar
31.3.2010 11:51:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:01:48
Her zaman zevkle takip ederim çalışmalarını.
Zaman zaman günlük telaşeler,mevsim rahatsızlıkları derken aksama olabiliyor.
Sayfa ziyaretleri gerçekten bu yönden önemli, bu güzel çalışmayı kaçırmadığım için sevindim.
İnsana yeniden ve yeniden diyeb...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:56:44
Belki inanmazsın ama, yakınlarda bir olay yaşamıştım.
Ve bugünde şöyle bir dua etmiştim içimden.
Aslında gözyaşı nimettir elbette ama
( Beni kıran kişinin yanında gözümden damla akıtıp,beni aciz düşürme Allah'ım) demiştim.
Nasıl denk geldi şiir a...

Ağlıyor kalbim, @GÜLAY BİRKL
3.4.2010 21:46:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:52:23
kelamı bir pula satılan mabedi
terk-i diyara saldım

sızıyor efkarımın eteğinden
umuda seyyah düş zerreleri
***
Bütünüyle etkileyici fakat bir yer olur,daha da bir çarpar derinliği.
Kutlarım değerli dost kalemi.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Nisan 2010 Pazartesi 00:48:33
Güzel memleketimizin şiirini nasıl kaçırırım şaşırdım, yürekten tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.751
Şiir Okunma
1.001.774
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL