Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 23:24:51
Sevdiğini söylemek, onsuz kalınca yaşanılan acıyı hissedip yansıtmak.
Şiir güzel ifade etmiş yaşanılanları.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Sensizlik, @ebrulias
13.4.2010 14:38:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 23:05:22
Bazıları ölürken doğar. Bir Nazım gibi.
Ölüm fikri bile insanı kendine getiriyor,sonsuz düşüncelere salıyor,
yok oluş olmadığına kendisi hakkında bu kadar düşündürmesi bile yeter.
Tebriklerimle, selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 23:00:21
Bize okurken yaşattığı hoşluk önemliydi.
O diyarları gezdim,hissettim.
Zaten büyük hayallerimiz olmadı mı?
O masalları okurken kendimizi kahramanlar yerine koymadık mı?
Ne güzel tekrar bunu yaşayabilmek.
Hayal gücünü geliştirmesi için çocuklara ...

*** masal dünyam ***, @Elif Masal
12.4.2010 15:17:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 20:04:17
Eklediğinde dinlemiştim, yorum yazdım sanıyorum,arıyorum yorum yok.
Halbuki kaç kez dinledim, trafik karışıyor bazen:))
Tebrik ediyorum,çok güzeldi.Taşıdığı anlam büyük bence.
Mazi en büyük parçamız, elimizde olmadan günümüzüm çoğunu mazide geçir...

Mazı oldu, @ çetin kabak
11.4.2010 01:21:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:43:05
Tebrik eder,başarılar dilerim.
(Sürekli -lar ile bitirişlere dikkat!)
Selamlarımla...
Koridorlar, @a_bugra
12.4.2010 00:08:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:39:07
Hoşgeldiniz,yazmaya başladığınız şiirlerinizde görüşmek dileğimle,selamlar...
Sana, @pembedüşler
13.4.2010 00:29:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:32:22
Dilerim kasap için inek olmaz:))
Harikaydı, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Karakaçanım, @cemil
13.4.2010 10:25:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:31:03
Etkileyici ve güçlü tadında bir şiir.
Zevkle okudum,tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:25:09
Duru olmak,deli toy olmak...
Hoş etkiler, tebrik ediyorum.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:15:02
Ustaları okumak çok çok iyidir. Ama benzerini yapmaya çalışmak, ilk yapılanın tadını vermez.
Çabanızı kendine özgü çalışmalarda gösterdiğinizde eminim büyük başarı gelecektir.
Selamlarla...

TEK HECE
Var mı beni içinizde tanıyan?
Yaşanmadan çö...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:04:00
Tebrik ederim, bu tip çalışmalarında apayrı bir güzelliği var.
Güfte tadında.
Selamlarla...
Nerde kaldın..., @dursun tiftik
12.4.2010 00:20:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 18:01:49
Acılı,iç burkucu ama etkileyici ve güzeldi.
Tebrik ederim hocam,selam ve sevgilerle...
O filmin adı..., @oktayzerrin
10.4.2010 17:33:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Nisan 2010 Salı 17:51:39
Yani önce bende ve sonra her yerde...
Tebrik ederim,sevgilerle...
Aşk kanımda, @hilalpinar
13.4.2010 12:50:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Nisan 2010 Pazartesi 20:20:57
Ağlamasak içimizdeki korlar biriktikçe taşıyamaz oluruz.
Gözyaşı nimetinden yararlanmalı, tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Nisan 2010 Pazartesi 00:21:14
Çok güzeldi, şarkı tadında.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Göndermiyorum, @dudu
11.4.2010 19:47:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Nisan 2010 Pazartesi 00:19:48
Senin taşıdığın yürek binlerce kişiye ışık olabilecek güçte ve ışık dolu.
Kutlarım gönül sesini, hepimizi aydınlatacak mesaj ve gönlünün büyüklüğünü yansıtan şiir.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Nisan 2010 Pazartesi 00:12:00
Dönemeç noktaları yolunu çizer insanın. Tek yol var gibi görünse de, aslında seçenekler çoktur.
Her zaman sudan nasiplenmek için şans var, son ana kadar.
Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:51:05
Bazen dilinin ucuna gelir,kelimeler çıkmaz dilden.
Engelleyen bir şeyler vardır.
Çok güzeldi,tebriklerimle...
Diyemedim, @METEHAN23
11.4.2010 17:24:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:49:37
Öncelikle şiirdeki içtenlik,samimiyet,gerçek duyguların aktarımı için kutlarım.
Çok güzel ifadelerdi, sevginin her türlü halini yansıtıyor.
Tebriklerimle,selamlar,sevgiler...
Sılam gibi, @belkiz
10.4.2010 17:17:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:43:26
Her iki cihanda da mutluluklar dilerim.
Hüzünlüydü,selamlarımla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.828
Şiir Okunma
1.001.874
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL