Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 23:11:08
Karacaoğlan şiirleri hiç pahasına satılmış,
Modern sanat diye şiire sex katılmış,
Edepten feragat edip, nü diye et saçılmış.
Mevlana , Yunus mahalleden atılmış,
Darvin ve maymunları yan kapıya komşu yapılmış.

**
Bir ahh çektirdin gerçekten. D...

Deli derlemesi, @GulBeyaz
11.4.2010 19:12:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:49:08
Dost şairin güzel şiirini ve yorumla can katan dostu kutlarım.
Selamlarla...
Akıp gidiyor, @AHMET ACAR
14.4.2010 20:13:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:38:59
Sanat ehli kalem, bir musiki gibi şölende kaldım sanki.
Çok hoştu,tebrik ediyorum.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:37:00
Çok çok güzeldi, hele böyle bir yorumda dinlemek ayrıca bir zevk.
Etkisini hissettiren bir çalışma.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:31:28
Güzel çalışmanız için kutlarım yüreği duyarlı değerli dost kalemi.
Selamlarımla...
Öl bakalım, @Ben sana yandım
11.4.2010 15:31:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:28:59
Hüzün son bulsun dilerim.
Hangimiz yaşamıyoruz ki acılar.
Hayatın her yüzü var.
Tebrik ediyorum,sevgimle...
Kader diyemezsin..., @ebrulias
14.4.2010 16:05:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:27:12
Şifreyi çözdün artık, tercih sana kalıyor;
Ya ömrünce çekecek ya çekip gideceksin…
Hiçliğinde kaybolan, nereden yol buluyor?
Ben nasıl yaşadımsa, sen de öğreneceksin.
**
Çok güzeldi, oldukça etkileyici bir çalışma.
Evet, düşe kalka başa g...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:24:13
mavi gece,mavi gece yolculuğu, mavi gece bakışlı, gecenin mavi dudağı ama içinizdeki ela göz tutkusu da arada kendini gösteriyor.
Yakışır, güzeldi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:15:12
Biline ki başka âlemlerde dünya henüz üçüncü yılında, biline ki başka bir yerden yere bakıldığında dünya çoktan yoklara karışmış,
bu makamda görebilme kudreti insanda yok, hele yaşantısına yansıtabilme dinginliği ise hiç yok.
Üç kuruşluk şeyler içi...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:57:40
Kutlarım, çok anlamlı ve güzeldi.
Selamlarımla...
Yürü!..., @kemalakgül
13.4.2010 00:06:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:53:28
Zevkle okudum,tebriklerimle.
Selamlar...
Battal yalnızlık, @Cemil KURT
13.4.2010 01:58:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:49:26
Genelde yazılan temaları görünce gerçekten öyle.
Ama şiire de yakışıyor değil mi?
Harikaydı,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:42:25
Tebrik ederim,çok hoş bir etkisi vardı şiirin.
Selamlarımla...
Nihavent esinti, @BANU ULUDAĞ
13.4.2010 17:00:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:39:52
Tebriklerimle.
Bir sohbet sofrasında konakladım gibi.
Selamlarımla...
Gülü yorum, @fatul
13.4.2010 13:04:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:30:49
Hırstan kopamayan kollarını gevşet
Boğulmaktan korkma.
Dünde tuttuğun nefesi
Yarına ver / ağla
Acıma yanağına.
***
Bu nimetten bol bol faydalanmalı, yoksa yürekler başka türlü soğumuyor.
Tebrik ederim, çok güzeldi,zevkle okudum.
Selamlarla...
Yanaktan yanağa, @Leyla Demirli
13.4.2010 00:27:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:25:57
Kutlarım dost kalemi, tebrikler,sevgilerle...
Yetmezmi........?, @batu_41
14.4.2010 16:06:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:24:02
Gönül sesimize tercüman oldun.
Çok çok tebriklerimle.
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:21:45
Coşkulu yazılmış ve güçlü ifadelerin olduğu bir şiir.
Kutlarım,selamlarımla...
...bedenimi bir sarsan.!., @AZAP
14.4.2010 12:34:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:18:26
Gülen gözlerine gözyaşı düşmesin, hüzün şiirde,mutluluk ve sevgi hayatında olsun.
Selamlarımla...
Ağladım, @GÜLAY BİRKL
12.4.2010 16:12:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Nisan 2010 Çarşamba 20:16:38
Tebriklerimle, gözyaşı ile bitmiş olsa da güzeldi.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.829
Şiir Okunma
1.001.874
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL