(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARESİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARESİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylenenler hep riya, Yaşam korkulu rüya, Mutluluk vardı güya, Ne yapsam çaresizim.
Saplandı çıkmaz ayak, Kim bana olur dayak, Al şu alevi de yak, Ne yapsam çaresizim.
Kıramadım zinciri, Yedim yuttum inciri, Metheyledim honçur’u Ne yapsam çaresizim
Oğuzsoylum usandım, Ben zırhımı kuşandım, O sevgiden boşandım Ne yapsam çaresizim.
Üsdadım ne kadar doğru tesbitler hepsine yürekten kattılıyorum can.Önce şöyle derler,sever gibi görünür,akrep gibi zehir saçarlar kanımıza ve etrafımıza.Kork korkmazdan,kork seviyorum diyenden demiş atalarıımız.Allaha hayra yorsun sonumuzu.
Söylenenler hep riya, Yaşam korkulu rüya, Mutluluk vardı güya, Ne yapsam çaresizim. ... Oğuzsoylum usandım, Ben zırhımı kuşandım, O sevgiden boşandım Ne yapsam çaresizim.
RABBİM YALANA, RİYAYA UĞRAMIŞ OLAN HİÇ BİR KULUNU ÇARESİZ BIRAKMASIN İNŞALLAH... HELEDE YALANCI SEVGİDEN UZAK KILSIN HER DAİM... ÇARESİZ KALSANIZ BİLE, BİLİN Kİ, RABBİM MAZLUMLARIN YANINDADIR... ZIRHIDA HEDİYE EDEN ODUR İNAN Kİ...
Ben zırhımı kuşandım,
O sevgiden boşandım
Ne yapsam çaresizim.
Sevgiliye yazılmış içli dizeler.
Kutlarım kaleminizi şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...