Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:41:24
Kendini tanıma ve sorgulama.
Çok güzel olmuş,mesajlar anlamlıydı.
Tebriklerimle,selamlar...
Gönül, @YUSUFYÜZLÜM
10.4.2010 20:29:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:38:35
Öncelikle tebrik ediyorum,dinlerken etkisi daha yüksekti.
Bende şöyle bir düşünce oluşturdu,
tekrarların fazla olması, sanki şiir seslendirmesi düşünülerek yazılmış gibi geldi bana.
Okumaktan ziyade sesli dinlerken etkisi daha güçlüydü.
Ben öyl...

Duydum ki, @Funda SAĞLAM
11.4.2010 13:11:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:23:12
Çok güzeldi, bu türün güzel örneklerindendi.
Tebrik ediyorum.
Selamlarla...
A, ümmüm, @ozanseveni
11.4.2010 15:39:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 21:21:41
Üzerimde bıraktığı etki harikaydı.Sanki başka şiirlere gebe bir gecenin ifadeleri.
Yorumda çok güzel,tebrik ediyorum.
Sevgimle...
Bu gece, @hasret
10.4.2010 04:53:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Nisan 2010 Pazar 17:14:43
Kendini bil,haddini bil bize büyüklerimiz tarafından da sürekli söylenen tavsiyeler.
Ama buraya yazan ve yazdıran sebepte bir hikmet vardır mutlaka.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Nisan 2010 Cumartesi 23:35:36
Çok güzeldi, tebrik ediyorum usta kalemi,selamlarımla...
Yakışır sana, @RABATLI
9.4.2010 00:07:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:38:41
Tebrik ediyorum,çok sevdim şiiri.
Selamlarla...
..........., @Bilge Dişsiz
9.4.2010 16:03:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Nisan 2010 Cumartesi 00:20:04
Elbette bir kere okuyup bırakamadığım şiirlerden.
Kutlarım söz ustasını.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Nisan 2010 Cumartesi 00:06:50
Önce şiirin adı ilgimi çekti.
Adına zıt içerik oldukça dolu dolu görünce sürpriz dedim.
Bir yorumda ses tonu için bir fikir belirtilmiş.
Oysa ben Dursun Ali Erzincanlı tarzına ve ses tonuna çok yakın buldum. Başarılı ve çok beğendiğim yorumcula...

İçi boş şiir, @Salih Erdem
8.4.2010 10:49:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:51:02
Bahara dönsün gönle oturan kışlar.
Duygulu,hüzünlüydü.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:48:21
Çok duygusaldı, büyük bir sevda tablosu vardı.
Tebriklerimle,selamlar...
Sana inat, @Suskunyolcu
3.4.2010 13:59:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:46:16
Duygularınızı paylaştığınız için teşekkürler.
Eminim bir nebze rahatlamışsınızdır.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:37:15
Çok güzel bir sesleniş.
Etkinlik içinde şimdiden başarılar.
Etkinlik duyuru gönder yeri var, sanırım orada da duyuru yapılmıştır.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:34:31
Gerçekten zor yaşamak artık.
Sarılacak umutlar bulup gayret ediyoruz bu çarkta yaşamaya.
Tebriklerimle,selamlar...
Sahte hayatlar, @UNALAN
17.3.2010 03:47:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 23:32:32
Duygularınıza,mesajlarınıza katılıyorum.
Çok teşekkürler böyle bir çalışma yapıp paylaştığınız için.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 21:51:24
Allah bahtını açık etsin.Hep birlikte mutlu ve sağlıklı ömürler dilerim.
Selamlarla...
* * * e c r i n'im* *, @mecruh
7.4.2010 23:17:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 21:47:50
İçerik ve mesaj olarak dolu dolu şiiri kutlarım.
Başarılar dilerim,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 20:59:12
Sevgi için yaratılmış evren,
tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 20:57:05
Saçının bir teli bile doğmamış yavrumdu.
Gözümden akan yaşlar ona hayat verirdi.
**
Çok güzel ifadeler vardı,tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Nisan 2010 Cuma 19:47:50
Böyle içten yakarışlar elbet karşılık görecektir.
Dua tadında, bende amin diyorum.
Tebrikler,selamlarımla...
Hamd sana, @zaloğlu
7.2.2010 12:22:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.757
Şiir Okunma
1.001.781
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL