Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:20:44
Hasan der canımızsın
Sen bizim anımızsın
Damarda kanımızsın

İşte budur Öğretmen

Yüreğine sağlık Hıcam.Selamla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:18:32
Yakan cümlelerinle, sitem mi edecektin
Bağımda bülbül gibi, sevginle ötecektin
Geceler yarım yine, unuttum diyecektim
Kanepemde uyudum, sanki rüyam balayı.

Yüreğine sağlık.Gçnüldem kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:16:32
Yüreğine sağlık.Tebrikler dost şair.
Bizim temel birgün..., @varol
16.2.2009 12:21:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:09:18
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Gece ve şiir, @Esel Arslan
18.2.2009 14:42:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:08:10
Cemil der ki, dindir aşkı
Gurbette vermezler köşkü
Kararlıyım, değil şaşkı
Kalk gidelim sılamıza


Yüreğine sağlık dosy şair.Selamlarşa kutladım.
Gurbet kuşu, @cemil
18.2.2009 14:45:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:05:03
Yüreğine sağlık gönülden kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 15:07:17
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA
Sevgili annem, @Toprağımsın
14.2.2009 15:27:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 15:04:29
Yağmur hırsını almış sırılsıklam olmuştu
Kirpikleri yaslıydı gözbebeği solmuştu
Bir gün daha biterken gitme vakti gelmişti
Usul usul evine varıyordu o adam


YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUYTLADIM SELAMLARIMLA.
==o adam-13==, @zekibekar
18.2.2009 11:13:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 14:27:46
Her zaman yanında olmaya çalışdıysam
Eğer,senin için ben herkesden farklıysam
Sen de beni,benim gibi seviyorsan
Hadi gel,en son bıraktığın yeri HATIRLA

YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLADIM SELAMALA
Hatırla..!, @kader_48can
18.2.2009 11:04:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 14:26:10
YÜREĞİİNİZE SAĞLIK.VEFALI YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM SELAMLARIMLA.
Kuşçu kambur ali, @Cemal Erkoç
16.2.2009 00:01:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 11:34:02
Onlar yine meydanlarda
Utanmadan kızarmadan
Sevgili vatandaşım diye
Bol kepçeden atıyorlar
YÜreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 11:32:47
İlkeleri yaşatın
Düzelsin insan hâli
Hasan diyor kuşatın
İleri uzat eli

Dur düşün öğretmeni
Zannetme üstü yeni

Hocam yüreğine sağlık.Harikasın her zaman olduğu gibi.Kutladım selam ve sevgilerle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 11:28:59
Talimat Kur’an dır,ona bakmalı
Doğruya güzele doğru akmalı

>Evet doğruya güzel akmak.Kutladım gönülden selamlarımla dost şait.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 11:27:30
Gönülden kutladım bu güzel eserinzi selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 08:54:34
YÜREKTEN KUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ SELAMLARIMLA.
Küçük karınca, @ünal beşkese
18.2.2009 00:00:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 08:53:24
Düşlerinde uyanırım her gece
Şehirsiz, sessiz denizlerin.
Ben denizlere aitim
Ya!
Ya sen?


GÖNÜLDEN KUTLADIM GÖNÜL DOSTUM.BU GÜZEL ŞİİRİNİ
Ya sen?, @KURULTAY
18.2.2009 02:17:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 08:51:25
Bizde bu zamana yenik mi düştük
Hani bu sevda hiç bitmez demiştik
Gönül bahçemize sevda ekmiştik
Kalbim hicranlarda,divane deli
Oldum şimdi ben böyle serseri KUTLADIM BU GÜZEŞ ŞİİRİNİNZİ GÖNÜLDEN SELEMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 08:36:43
Adnan’ım ben böyle böyle olacak
İyiler her zaman iyilikle kalacak
Her zaman size mutluluklar salacak
Şiirler yazacağım buradan

YÜREĞİN VAR OLSUN.SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 08:34:45
Anlayışlı güzelse;affedip bağışladı
Kalemiyle çiğneyip,yüreğiyle okşadı!..
KUTLADIM DOST YÜREK GÖNÜLDEN.SELAMLARIMLA
Şiir güzeli, @ms-solmaz
17.2.2009 19:01:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:54:16
Gurbet ele doğdu yıldız ay
Gönlündeki viran saray
Gideceğim diyor her ay
Çatar durur gamlı gamlı
Yüreğine sğlık dost şair.Kutladım gönülden.Selamlarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.387
Şiir Okunma
2.374.673
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL