Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:57:50
yÜREĞİNE SAĞLIK hOCAM.kUTLADIM SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:54:44
Ah çocukluğum, ne de güzeldi o günler.
Herkes saf temiz, köy toprağıyla yoğrulmuş,
Abartısız islâmi yaşam,
İnsanların yüzlerinde ilâhi nur,
Hepsi mutlu, hepsinde tatlı bir huzur,
Bereket, bolluk, sevgi, kardeşlik,
Hepsi bir bütün, bir arada..
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:44:46
YÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM AYBARS BEY GARDAŞ GÖNÜLDEN.sELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:39:42

her konuştuğunda dem attım denizlere

dalgalara sığındım seni getirsin diye

seni çok özledim güzel gözlüm...

yalanda olsa söylerdin seni sevdiğimi

güllere özenirdin ama gülüm sendin

seni kurutmamak için kıskandım

güneş kıskanmayı p...

Güzel gözlüm, @esmerefsane
20.2.2009 17:50:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:37:03
Ben ise Sen/i bilir, Sense Ben/in yadıdır,
Delilik, akıllılık, çizgisi ölçüsünde,
Heybedeki akılın, kaybolduğu kaydıdır,
Zandan çerçeve olmaz, ruh yoksa çevresinde

Kutladım yürekten selamlarımla dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:35:29
Gönül aşkıyla yanar iman etmiş,
İman dergahında, yanıp dururken,
Allah dedikçe, şeytanlar kaçar da,
Huzur bulurum,dergahta yanarken

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla dpst şair.
Allah kerim, @a.yüksel şanlıer
20.2.2009 13:50:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:34:07
Ben dürüstüm deyip de, yolsuzluk edenlere,
Borcumuz var deyip de, lüks hayat sürenlere,

Başını örtüp de,dindarım diyenlere
Ev erkeği olup da, ihanet edenlere,

Okuldayım deyip de,diskoya gidenlere
Merhametten deyip de, kömür verenlere,

Ah...

Ah! bir inansam, @gül peri
20.2.2009 13:17:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:32:22
Yüreğine sağlık gönül dostum kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:28:51
Sen acıma bana aşkla solsamda,
Acıyla kederle dertle dolsamda,
Gün gelir de birgün toprak olsamda,
Bir çiçek atmaya mecbur değilsin

ÇOk ghüzel bir şiir yürekten kutladım selamla.
Mecbur değilsin, @TÜRKGÜCÜ54
20.2.2009 16:40:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:26:19
Mezarıma gel diyorsun
Gelirim canım,gelirim
Dikerim bir fidan,
Selvi olsun,selvi boylum
Alsın kokunu,
Göndersin yapraklarına
Duyarım,okşarım canım
Yaşarsam eğer
Selvinin gölgesi olmaz derler
Olsun,
Toprak serin olur serin
Anlatırım,maziyi,...

Canım, @ahmet umut
20.2.2009 11:22:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:24:40
Yolumun sonunda vuslat arıyorum…
Kimsesiz bir sokak ortasında… yürüyorum…
Aslında ben kendimi arıyorum…
Yüreğimden gelen sese cevap ver!
Kimsesiz bir sokak ortasında… yürüyorum…
Ayak sesimi yalnız ben duyuyorum

Yüreğine sağlık .Kutladım ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 14:10:13
Demediğim günleri istiyorum.
Sebebin… Biliyorsun Bir tanem
Çünkü ben, seninle beni,
Sensiz seni yaşıyorum
Yaşıyorum, yaşıyorum ama…
Nasıl olur? Düşündükçe,
Bende şaşıyorum…

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Bir tanem, @Halil OĞULCAN
20.2.2009 09:08:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 12:55:51
Kırılsın kafa tası, hem şeytanın, hem nefs,in
Sen bu dekor içinde “sadece bir nefessin
Kutladım bu harika şiirinin gönül dostum.Selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 12:54:02
Makberî kırılsın yazdığın kalem
Bu nasıl acıdır dinmiyor elem
Gözüme darılmış ebruli hâle’m
Tülbentle bağlanmış çene gibiyim
Yüreğine var olsun kutladım selam ve sevgilerimle.
Ağlama gönlüm!, @KURULTAY
20.2.2009 12:15:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 12:05:30
Köstebek yuvasına benziyor hayat yolu !
Hangi yöne yol açsan başa dönersin yine
Arada bir üste çık güneşle sevda solu ;
Tehlike çanı çalar kapanırsın evine…

Sevda koru harlansa tutamaz zayıf eller,
İlişkiler kopsa da zarar görmez emeller,
Yas...

Tehlike çanı, @ahemtur
20.2.2009 00:07:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 12:03:39
Gelmiyecekmi baharlar yazlar
Gelmiyecekmi güzel günler
Beklemekle geçecek
Günler geceler

YÜreğine sağlık dost şair.Kutladım gönülden..
Son bahar sisi, @AYSE 09
20.2.2009 00:03:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 12:02:13
Ahmet derki yol uzundu tükendi
Güller soldu acıtan bir dikendi
Gönül kapım paslandı bak kapandı
Sustu artık konuşmuyor bak hele


Yüreğine sağlık dost.Yürekten kutladım selamla.
Bak hele, @hoşkelam
20.2.2009 02:18:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 11:57:43
YAREN’I hiç düşünmüyor
Yaşlanmışda aşınmıyor
Mezarlığa taşınmıyor
Evlenmeye çıkmış dedem

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım dedeyide şiirinizi de.Selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 11:55:33
Ayrımız gayrımız yok -70 milyon birliği
Asla da bozamazlar-kesinlikle dirliği
Türk olan türkü söyler-yerler gökler çınlasın
Öğretmen Hasan söyler-dost ve düşman anlasın

Atatürk yaşasaydı-boyun eğerdin Türk’e
Yurtta karakteriniz-kahpelik kara l...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 11:21:30
Bir poyraz esiyor yine solumdan
Ahaste,aheste işler, yer gülüm
Nağmeler düşüyor sazım telinden
Lüzumsuz artık yetiş der gülüm
…….Gelde ne olursun bir güldür beni
…….Sarıver vuslata,sar erdir

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım bu güzel şiirin...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.463
Şiir Okunma
2.375.071
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL