Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:51:17
Kalbimin kapısını sana açarım
Sen girmezsen başkasına kaçarım
Gelmez isen sanma zehir içerim
…Seviyorsan beni fazla kızdırma,
…Acele et başka şiir yazdırma.

Yüreğine sağlık dost.Acele etmek lazım elbet.Ömür kısa.Kutladım sellamlarımla.
Acele et, @ahmet sivri
17.2.2009 09:42:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:23:45
Siftahsız bakışı güle gönderme
Kadife sözlerle duygumu yerme
Sevgimi kurşunla yerlere serme
Gönlümün kâtibi ol be güzelim

Yürekten kutladım dost şair bu güzel eseinii.Karlı Torolalardan sürmeneye kucak dolusu selamlar gönderiyorm.
Gönlümün katibi, @FEVZİ ÜLKER
16.2.2009 12:29:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:13:50
Yüreğine sağlık.Çanakkalenin geçilmezliği ispatlanmıştır.İnşallah bir daha denemeye kalkmazlar.Kutladım bu güzel eserinizi selamlarımla.
Çanakkale geçilmez, @AYSE 09
17.2.2009 00:02:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:12:02
Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:10:29
OZANMERDAN sevgisiz geçen ömrü boş sayar
Nazlı yar kederlense hislerim acı duyar
Sevda kalpte yaşanır gönüller verir ayar
Poyraz gibi ters eser bir haber alamazsa.

Yüreğin var olsun Sevgili Merdan.Her zaman olduğu gibi harikasınıız.Selam ve sev...

*bir haber alamazsa*, @OZANMERDAN
16.2.2009 18:12:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:08:32
Babamı,kardeşimi…
Hepinizi çok özledim anne!
Kardeşime söyle hazırlansın.
Şerefle taşıdığım bayrağımı,
Ellerimden teslim alsın.
Bekliyorum,vurulduğum yerde.

Üşüyorum…
Çok da uykum var.
Uyandırma beni anne!
“Şehitler ölmez!”diyorlar ya.
Do...

Uyandırma beni anne, @ulkuduysak
16.2.2009 19:49:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 09:06:14
İster sev ister avut,
Beni kalbinde uyut,
Ümit’te bitmez umut,
Gel benim tatlı cadım

Yüreğine sağlık Ümit bey.Kutladım gönülden bu güzel dizelerinizi.Selam ve sevgilerimle..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Şubat 2009 Salı 08:59:50
Türkmendağlı yalvarırsın duyan yok.
Çok işveli seni etti derbeder.
Çeşmi siyah nazendeyi bilen çok.
Senden başka nice seven kahreder.

Yürekten kutladım gönülden süzlen bu güzel şiirinizi.Selamlam,sevgi ve saygılarımla gönül dostum.
Çeşmi siyah., @türkmendağlı
16.2.2009 22:26:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 20:02:23
Düşmandan betermiş dost bildiğim insanlar
Dostlarım hakkında sözüm buraya kadar
İdam sehpasın da gözlerimi bağlarlar
Darağacında asıyor beni dost bildiklerim

yÜREĞİNE SAĞLIK.sELAMLAR KUTLADIM
Dost bildiklerim, @mehmeteroglu
15.2.2009 17:14:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 20:00:44
Gözlerim açıldı, ruhum silkindi,
Kendimle başbaşa mutluyum şimdi.
İçerimde kopan fırtına dindi
‘Ne yönden esersen es!’ diyecektim.
Yüeğine sağlık.sELAMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:59:25
D üşündüm yine seni
A yrılık acısı yaktı yüreğimi
R uhumu sardı hasretin
G eleceğim bekle beni,memleketim
E lbet gelecek o an
Ç ileler mazide kaldığı zaman
İ şte o gün geleceğim
T oprağına yüzüm süreceğim.
Yüreğinize sağlıok.Gönülden kutla...

Memlekete özlem şiiri, @meselci
15.2.2009 17:37:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:58:00
Bir de koyun gibi milletiz der, dururuz
Onlara mı hakaret ederiz
Olamadığımız cüsseye mi güleriz
Kıyma/yamı, kıyma/maya mı kıyarız
Ehh biraz da koyun alır, koyun satarız!..

YÜreğinize sağlık.Selamlarıla kutladım selamla.
Kıyma, @bluecould
15.2.2009 17:13:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:55:38
Bırak ta bu gönlüm uğrunda yansın,
Sen bana hem dertsin hem dermansın,
Bu gönül ne yapsın kime inansın,
Artık gelsen de olur, gelmesen de

Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutladım.Selamla.
Gelmesende, @MMehlika Sultan
15.2.2009 18:29:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:54:15
Hemen şimdi hazırlan titrerken dudakların
Elini aç göklere “AĞLASIN AVUÇLARIN! ..”

Yüreğine sağlık delamla.Kutladım.
Ağlasın avuçların, @kasev
15.2.2009 18:47:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:51:31
Dünya dönüyor kimseye aldırmadan
Günler tükenip gidiyor hiç durmadan
Bugünü iyi geçir kimseyi kandırmadan
Hayat kısa üzme hiçbir kimseyi dost

Yüreğine sağlık..Selamlarımla kutladım.
Hayat, @muhitdin
15.2.2009 17:01:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:50:16
SEN GEÇMİŞTE KALMIŞ BİR ADAM
SEVDASINA KARŞILIK BULAMAYAN
HİÇ SESİNİ ÇIKARIP KONUŞMAYAN
KAHRINDAN ÖLÜP ÖLÜP CANLANAN
BU NASIL BİR ADAM.......
Yüreğine sağlık.Kutladım.Selamla.
Sen.............adam, @güldünya
15.2.2009 16:11:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:44:09
Yüreğine sağlık Adnan bey güzel bir anlatım.Kutladın selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:09:50
Çalışmazsan-ilk arıza
Hasan söyler -ağrır aza
Kafanızda-pişirirler
Öğren canım-sonra boza

Zordur zordur-öğretmenlik
Pantolon dar-cepler delik

Evet doğru söylersin sn.Hocam birde bizi yönetenler anlayabilse bunu.Kutluyorum bu güzel şiirini.S...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:08:09
Hakkı’nın da hüzün var vechesinde
Horyat duyar Azeri lehçesinde
Dilerim salınır gül bahçesinde,
O,VAHAPZADE’ydi O,BAHTİYAR’dı.

GÖnülden kutladım dost bu güzel şiirinizi.Türk dünyasının başı sağ olsun.Selam ve sevgiler sundum.
Bir çınar devrilmiş, @varsagi
15.2.2009 17:07:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 19:00:02
Yüreğine sağlık dost yürek kutladım selamla.
420- yıldızlar, @Şahin Hanelçi
15.2.2009 18:22:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.381
Şiir Okunma
2.374.582
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL