Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:05:19
Sana gül uzatırken bak ellerim kanıyor
Yokluğun dayanılmaz canım fena yanıyor
Dosteli de uyandı dost düşmanı tanıyor
Benden hesap soruyor sensizlik geceleri
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA.
Ayaz geceler, @Dosteli_
21.2.2009 11:09:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:03:10
Akılsız akılları, artık zordur anlamak,
Dumanlı ateşleri, mümkün değil saklamak,
Zamansız vakitlerde, akıllı deli olmak,
Sensizlikte kalamam, gitmem gerektir buradan.

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLUYORUM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:00:18
Hayat 3,5 ile 4 arasında yaşanır
Kimilerinin borcu derdi çoktur
Korka korka yaşar 3,5 atarak
Kimilerinin de hiç derdi yoktur
Dört ,4 lük yaşar neşe katarak

YÜREKTEN KUTLADIM SELAMLA.
3,5 ile 4, @Adnan ŞAHİN
21.2.2009 11:31:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 15:59:16
İçimde umutla yücelen sevgi
Uzattım elimi tut istiyorum.
Silerken anlımda beliren teri,
Gönlümden çiçekler der istiyorum.

Karanlık ruhuma bir ilaç gibi.
Kırık kadehlerle bekleyiş gibi.
Gecenin içinde yakarış gibi,
Varlığımı sen de duy istiyo...

İstiyorum, @ulkuduysak
21.2.2009 12:23:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 15:58:13
Çukutlu susarsın kime darılıp
Revan olma yola dosttan ayrılıp
Hakka sarıl hemen hakla karılıp
Yıllarca vatanda coşanımız var
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.ŞAİRLİĞİMİZDE ÇABAMIZDA BONUN İÇİN.KUTLUYORUM BU GÜZEL Şİ...

Talanımız var, @FEVZİ ÜLKER
21.2.2009 11:02:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 15:55:52
Ezberinde durur, yazdığı şiir,
Hayat; bir otobüs, camından seyir,
Kelimeler yün’dür; Kerman’la eğir,
Herdem gönlü tâze, Bayburtlu Garip

YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLADIM SELMLARIMLA BU GÜZEL DİZELERİ
Bayburtlu garip, @kadiryeter
21.2.2009 12:04:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 15:52:10
Ne söylerse söylesin el,
Biraz daha bekle güzel!
Bir saati ömre bedel
Yıllar gibi geleceğim
Yüreğine sağlık kutladım güzel dizelari
Sana doğru, @YazganBestami
21.2.2009 10:38:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 15:43:39
Kim olursan ol niye gel
Hakkın dergâhına yürü
Erişmeden cana ecel
Erenler şahına yürü

Azrail bakmaz yaşına
Yansan kimin talaşına
Çok işler gelir başına
Gönül ervahına yürü

Vücut ülkesi solmadan
Nefsin esiri olmadan
Gözüne topr...

Yürü, @Reisahmet
21.2.2009 13:40:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 10:18:49
Korkarak tiksinerek
Bakıyoruz hepimiz,
Peki onlar şuçluda,
Biz suçlu değilmiyiz
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.KUTLADIM GÜZEL DİZELERİ.ELBETTE SUÇLU OLAN ONLAR DEĞİL BİZİ.HASSAS YÜREĞİ BİN KEZ ÖPTÜM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 10:14:12
iz bırakmasaydın gözlerimde.
hissetmeseydim aşkı dudaklarında...
şimdi yangınlara gitmezdim...
okadar ateşli öpmeseydin beni....
KUTLADIM GÖNÜLDEN HARİKA DİZLERİNİZİ SELAMLA
Dudakların!, @DAĞCI
21.2.2009 09:20:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 10:08:13
Olmazların varlığını
Sevmenin zorluğunu
Aşkın gözünün körlüğünü
Seni sevince anladım.

Ağlamanın gülmede
Doyulmazlığı görmede
Yaşamayı ölmede,
Seni sevince anladım BİRTANEM

Yüreğine sağlık dost.kURLADIM GÜZEL DİZELERİ SELAMLA.
Anladım, @Halil OĞULCAN
21.2.2009 01:37:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 10:06:32
SENSİZ OLAMAYACAĞIM,
SENSİZ DE YAŞAYAMIYACAĞIM,
KADER NE YAPARSA YAPSIN,
BEN SENİ TERKETMEYECEĞİM,
SEN BENİ TERKETSENDE..................
Yüreğine sağlık dost şair.KUtladım bu güzel dizelerinizi.Selamla.
Dünya bu, @emekli
21.2.2009 00:19:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:56:51
bu gece erken uyu..
sana söylenmemiş masallar anlatacağım
kayıp ülkenin hiç büyümeyen çocuklarına dair..
sana sihirli tozdan serpeceğim...
alıp götüreceğim seni...
Yüreğines ağlık.Hoş bir anlatım kutladım selamla.
Peri tozu, @sahbeyit
21.2.2009 02:48:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:49:50
Kutladım dost.selamlarımla bu güzel şiirini.Yüreğine var,ilhamın eksik olmasın.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:48:28
Yapma gönül yanma artık
Anlat bana sen derdini
İçindeki acı keder
Anlatınca belki geçer

Evet anlatınca belki geçer.Dertler paylaştıkça azalır,ssevgiler ise çoğalır.Kutladım yürekten selamlarımla.
Gönül, @AYSE 09
21.2.2009 06:50:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:45:50
Dilimle düşmem tuzağa
Sahip çıkalım dağa bağa
Bu halk seni seçti ağa
Öyleyse sahip çıkın bize
Gönülden kutladım bu güzel şiirinizi.Size,bize sahip çıkmak neyine.O BOB'un eş beşkanı.Mizsyonu neyse onu yerine getirir.Selam ve sevgilerimle.
Hoşamedi, @exani
21.2.2009 09:11:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:38:03

Sevgileri gene sende tatmak isterim
Senin meşhur Kebabını yemek isterim
“ Seninleyim hep” demek isterim.
Tokat’ım sen dertlerinle de bizimsin.
Güzel bir paylaım kutladım.Vatan sevgisi imandandır.Selamlarımla
Tokat sevgisi, @Turan Yalçın
11.2.2009 17:23:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 09:36:08
Yollar kuşlara.
Kuşlar ağaçlara.
Ağaçlar insanlara.
Herkes birbirine bağlanır.
Üzümören akşamlarında
yüreğine sağlık.Güzel bir şiir okudum sayfanızdan
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 19:02:58
Yaptığın hizmetleri, Tokatlı unutamaz.
Yine Vali oldunuz , sevincinden duramaz.

Yıllar geçip gitse de Unutmaz Tokat sizi.
Arada bir geliniz , sevindiriniz bizi.

Yaptığınız eserler, hep sizi hatırlatır.
Tokatlı sizi sever , kulağını çınlatır....

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Şubat 2009 Cuma 18:59:49
Vatana vereceğim pek bir şeyim kalmadı,
Vârisim Anadolu`m, benden ona can düşer.

Ayyıldızlı Bayrağım, dünya durdukça durur,
O Bayrak düşer ise, mutlaka cihan düşer.

Düşürmemek ahdımız, yoluna canlar feda,
Kelle, kol, gövde, bacak, bu toprağa...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.432
Şiir Okunma
2.374.964
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL