Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 14:02:20
Yüreğinize sağlık dost şair.kUTLADIM SELAMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 14:00:27
Yüreğ,ne sağlık.Kutladım gönülden
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:56:57
Bilinmeyen koya,çektim takamı.
Ben gitmeden,kader pusuya durmuş.
Yeter artık dedim,bırak yakamı.
Figanım boşuna,kaderim buymuş.


Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
Kader, @sonbahar53
18.2.2009 00:04:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:41:38
Aşk seven gönülde manevi bir ibadettir
Aşka gönül vermek ilahi bir icazettir

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:40:24

Ben sevmeyi değil gülmeyi unuttum
Yalan değil canım ağrıyor sol yanım
Ah o sevdan ile dağlandı yüreğim
Yalan değil canım ağrıyor sol yanım

Acılar içinde geçiyor günlerim
Yalan değil canım ağrıyor sol yanım
Son nefeste bile aşkınla ağlarım
...

Yalan değil, @bestekar10
19.2.2009 10:58:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:38:42
Hazan mevsimidir dal yaprak döker
Kurunun yerine kul fidan diker
Şeytan kol geziyor başımı keker
Kalender dost gerek kırma bir daha
Yüreğine sağlık.Kalender dost.Kutladım selamla.
Bir daha, @haşim kalender
19.2.2009 12:40:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:20:32
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Durmam buralarda, @Adnan ŞAHİN
19.2.2009 09:00:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:19:08
Daraldı birden evden dışarıya fırladı
Sahil yönüne doğru adımını zorladı
Gece bitene kadar o sahili turladı
Sabah yine saadet diliyordu o adam

Yüreğine sağşık.Kutladım bu seriyi yürekten.İlhamın bol olsun Zeki gardaş.Selamla
***o adam-14***, @zekibekar
19.2.2009 11:14:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:13:46
RABATLI ellerim açıktır hakka
Verdiğin sözleri mahşere sakla
Bağrıma attığın dönmeyen okla
-- Bu yüreği sensiz yakar giderim
-- Bendeki çileyi çeker GİDERİM.
.Yüreğin var olsun.Selamla kutladım.
Çeker giderim, @RABATLI
19.2.2009 11:47:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:12:34
Aşka hazır pervaneyim,
Sen güneş ol, ben döneyim.
Gonca dalına konayım,
Ne yaparsan hak sevdiğim,
Şikayetim yok sevdiğim...

Yüreğin var olsun.Selamlarımla kutladım.
Tatlı sitem, @YazganBestami
19.2.2009 11:54:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:11:31
Kurdoğlu sevince sevinci buldu,
İnsana muhabbet mihrabım oldu,
Duyguyla yeşerdi, aşk ile doldu,
Anlasın sevdiğim söze ne hacet.

Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla kutladım.
Söze ne hacet, @ahmetkurt
19.2.2009 11:55:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:10:22
Sisler ardında umut,arada bir görünür
Çaresiz bekliyorken,saçlarımı yolacak
Varlar yoklar gizinde,hayallerim sürünür
Aradığı vefayı,yürek buldu bulacak....

İnşallah bulur Haice hanım.Yürekten kutladım selamlarımla) ( OGUZSOYLUM)
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 13:06:26

Çukutlu sorgular yazar dilince
Şair olmuş güya kendi halince
Gizli gizli ağlar sözü bitince
Bilenler nerede görenler gelsin

Yüreğine sağlık.Gönülden kutladım dost şair selamlarımla.
Görenler gelsin, @FEVZİ ÜLKER
19.2.2009 12:20:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 12:50:13


Mecburum sevdana esirim sende
Seninle var oldum bu aciz tende
Çölleri aşacak Mecnun var bende
Ömrüme yokluğun hardır Sultanım
Gönlüme varlığın yârdır Sultanım
TÜreğine sağlık.Yürekten kutladım selamla.
__ sultanım __, @Salih Keteci
14.2.2009 18:53:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 12:39:45
Yüreğine sağlık.Kurladım gönülden
Gülüm, @mahperi1968
19.2.2009 08:43:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 09:56:19
Bir ömür çile çekti etti hayat azade,
Nefesler sona erdi, dolmuştu artık vade.
Şiirin ustasıydı, yürüdü Hak’ka vardı,
Mevlâ rahmet eylesin: Bahtiyar Vahapzade.

Dost yürek bu güzel dçrtlüğünü ve vefalı yüreğini kutladım..Ne yazı ki Bahtiyar vaha...

Bahtiyar vahapzade, @samsun
18.2.2009 18:21:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 09:46:49
Kimsesiz kalmış idi, ehl-i iman âlemde,
Kurtarıcı ararken, sahib-i zaman oldun

Yüreğine sağlık dost yürek.Kutladım selamla.
Sultanü’l - enbiya, @samsun
19.2.2009 09:05:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Şubat 2009 Perşembe 09:12:41
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Uykusuz düşler, @KNİSK
19.2.2009 08:38:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:24:53
Duysan bu şiiri belki gülersin
Eserim o dersin alay edersin
Ceyhun ne hallerde iyi bilirsin
Başıma bu derdi ben kendim sardım...

Yüreğine sağlık.Nerekerdesin Ceyhun gardaş.Selamla kutladım
Soğudum hayattan, @ceyhunaltunkas
18.2.2009 14:07:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Şubat 2009 Çarşamba 16:22:17
Yüreğine sağlık.Tebrikler
.., @Türkü
18.2.2009 14:15:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.415
Şiir Okunma
2.374.843
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL