(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirler Yazacağım Buradan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirler Yazacağım Buradan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adnan’ım ben böyle böyle olacak İyiler her zaman iyilikle kalacak Her zaman size mutluluklar salacak Şiirler yazacağım buradan
Değerli dostum, sevgili kardeşim mükemmel şiirinizi kutluyorum. Mesele nedir bilmiyorum ama. Önemlide değil. siz yüreğinizle dizelerinizi dile getiriyorsunuz. Yüreğinize sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.
Değerli kardeşim Adnan Şahin. Çok hoş bir şiir olmuş, büyük bir zevkle okudum.Şair vardır şairçik vardır elbette ki herkeze yaranacak bir halimiz yok.Şiirin kaideleri var hele bizim şiirimizin özü var bizim şiirimiz esasen hece ve bu kök dört bin yıl önce ki orta asyaya dayanır o dönemden bulunan şiirler var hece yazılmış kafiyeli redifli ayaklı uyaklı yunusun şiirleri 800 yıllık hepsiyukarıdaki tarifeden keza daha düne kadar bu böyle gelmiş daha dün nurullah ataçlar şunlar bunlar bu geleneği bozmuşlar ben serbest şiirede karşı değilim kendimde yazıyorum. Lakin vezinli kafiyeli olan anlam taşıyan şiirler elbetteki tercihim nesir tarzı(Düz yazı) ile yazılanlar bence şiir yazılmaz ve hatta uzarsa makale olur, şair tenkitede açık olmalı lakin gönül kırmamalı mütavazi olmalı bilgiçlik taslamamalı bilgi dağarcığı zengin olmalı kelime hazinesi geniş olmalı bilhassa genç şairlerimiz hemen havaya girmemeli süzüle süzüle özlerden öz olmak lazım.Bu uzun yorumum değerli kardeşim Adnan Şahinî çok sevdiğim içindir. Boşver kim ne derse desin senin yolun aydınlık, KUTLARIM.
Bazen komik yazacağım gülerek Ağladığımda göz yaşımı silerek Yorum için sık sık misafir gelerek Şiirler yazacağım buradan .... Yazın Adnan yeterki yazın. Siz ne yazsanız okunur. Tebriklerimle.
Üstadım şiir yazsın ben okurum. Zaten abonesiyim. Sabırsızlıkla bekliyorum. Kim sevmez ki;bu güzel şiirleri! Mükemmeldi,okudum,beğendim. Saygı ve selam.
İyiler her zaman iyilikle kalacak
Her zaman size mutluluklar salacak
Şiirler yazacağım buradan
KALEMİN VE YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN...
EN DERİN SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARIM.
SAYGILARIMLA.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..