Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 18:54:32
Beğendim ve kutladım gönülden dost yürek selamlarımla.
Yetmez mi!.., @TÜRKGÜCÜ54
15.2.2009 16:13:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:26:53
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Gece olunca, @sonkafkasyalı
15.2.2009 01:03:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:23:55
KARABAĞIM SEÇEMEDİM
BEN GÖNLÜMÜN KAPISINI
BİR BİNAYI YAPAMADIM
VERMEDİLER TAPUSUNU

Yüreğine sağlık güzel gardaşım.Kutladım selamla
Çok istedim içemedim, @mustafa75
15.2.2009 07:44:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:22:13
İman haya irtica, tersi uygar medeni
Bu çarpık ters zihniyet sonradan çıktı, yeni
Kıymetini bilmeyen sergiliyor bedeni
Bu nasıl medeniyet şeref haysiyet yıkar

Yürekten kutladım bu güzel şiiirnizi selamlarmla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:19:29
Kucak açıp bekleyen, terk edip gidenim
Sinesi dert dolu, ruhunda aşk güdenim
Atan kalbim, akan kan ve bütün bedenim
Bana, sen yalnızsın diyerek bitiriyor ömrümü.

yüreğine sağlık.Gönülden kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:13:42
Bıçak vurup-aralama
Çentik atıp-yaralama
Bu işlerde -azıtarak
Hasan diyor-sıralama

Zekâmızı-geliştirin
Dostluklara-alıştırın

Yüreğine sağlık hocam.Yine harikasınız.Selamla kutladım
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:12:39
Yolcu yolunda gerek
Kâh yürü, kâh düşerek
Bu dünya neye gerek!
Artık toprak görünür..

Yüreğine sağlık.Selamla kutladım.
Buradan görünenler.., @amca33
15.2.2009 09:33:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:10:21
İçimdeki bu özlemi bilmedin
Akan gözyaşımı birgün silmedin
Yüzümede birgün olsun gülmedin.
Aşkın beni derde saldı nerdesin.

Aylar geçti yıllar geçti aradan
Kurtulamam ben bu derin yaradan
Dağlamıştın yüreğimi sormadan
Hasret beni derde saldı...

Nerdesin, @bestekar10
15.2.2009 10:23:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:03:29
Etmeyesin Ahmet’e bunca cefa çok gelir
Dertlerini bana ver dermanı herkes alır
Sanma ki ben ölünce, bu dünya sana kalır
Korkarım ki sen beni, bir girdaba atarsın




Yüreğin var olsun.Kutladım selamla Ahmet abi
Kendine taparsın, @ahmet ekici
15.2.2009 09:45:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:01:39
seni sevmek...

bir bardak suya kanmak gibi...

seni sevmek

bir karanlık gecede

mehtaba durmak gibi

seni sevmek

zemheride temmuzda kalmak gibi

seni sevmek

bir bardak suya kanmak gibi...

----

seni sevmek...

ne güzel şey....

Seni sevmek, @sahbeyit
15.2.2009 03:22:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 12:00:02
Fevzi söylüyor size
Alkışı var sevginize
Kurban olsun hepinize
Sürmene ilçesinde
Bizde san kurbanız dost şair.Yürekten kutladım selamla
Yok, @FEVZİ ÜLKER
15.2.2009 10:16:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 11:25:09
yüreğine sağlık dost şair.Yürekten kutladım bu hüzün dolu şiirinizi.Selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 08:50:45
Gözündesin burçak burçak
Uğramazsın yitik, kaçak
Bir gün hesap sorulacak
Neden bunu görmüyorsun?
Unutup mu gidiyorsun?
KUTLADIM SELAMLA.YÜREĞİE SAĞLIK.
* kayıp kuzum *, @Kibar HASAN
15.2.2009 00:06:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 08:46:54
G ün bugün sevgilim
Ü st üste yaşanası
N arında ateşler yakılası
Ü zülmeden, gönül elinden ve birlikte
YÜREKTEN KUTLADIM SELAMLA.
Bu güzel güne, @Uçuk Şair
14.2.2009 23:15:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 08:43:00
Şiirler yazılır şarkı düzülür
Davullar çalınır zurnası öter
Diz kırar oynarken
Yeri göğü inletir
Adıdır efe Aydın efesi
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM BU GZEL ŞİİRİNİZİ
Aydın efesi, @AYSE 09
15.2.2009 07:00:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Şubat 2009 Pazar 08:21:29
Yüreğine sağlı dost şairçKutladım gönülen eisintilerinizi selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 21:23:29
akurt hocam, ricam, dileğinize
Rabb-im uzun ömür bahşetsin size
Az da olsa belki gelirler dize
Bu dünyanın size ihtiyacı var.
yüreğine sağlık.Hocamızada hoş geldin diyorum.
Ahmetkurt hocam’a, @gülkurusu
14.2.2009 17:41:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 21:22:00
Mecburum sevdana esirim sende
Seninle var oldum bu aciz tende
Çölleri aşacak Mecnun var bende
Ömrüme yokluğun hardır Sultanım
Gönlüme varlığın yârdır Sultanım

yüreğine sağlık dpst şair.Kutladım selamla.
__ sultanım __, @Salih Keteci
14.2.2009 18:53:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 21:20:33
yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla
Haram, @ahmet umut
14.2.2009 19:38:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 20:46:17
İsmi tanımsız denen duygunun adıyım ben.
-Nelere kadir- denen aşkta -hey gidi- yim ben.
Bir damla gözyaşına vermezsem âdiyim ben
Candan caydığım bu aşk göz-kararı sevdiğim

yüreğine sağlık Ali gardaş.Yüreğine saglık
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.416
Şiir Okunma
2.374.843
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL