Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:42:02
Ölüm bile zor gelir sensiz,
Her taraf usul usul ve sessiz…
Aç artık yüreğindeki paslı kilidi!
Ölüm bile zor gelir sensiz
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:39:55
Ögütler veriyor şeyh Edebali
Sırtında taşırsın yâr bu vebali
Aşk-ı şeyda sunan en kutsi hali
Derdimin dermâni ol da öyle git
yÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL ŞAİRE.KUTLADIM NEFİS ŞİİRİNİZİ SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:36:58
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM GÜZEL ANLATIMINIZI.SELAMLA
Kaz dağları, @AYSE 09
21.2.2009 17:35:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:32:52
Kusurunu hoş gördüm
Asla olmadım kinci
Seni gördüğüm zaman
Tarifim zor sevinci

Mavi derinlikler de
Ben bir ihtiyar midye
Sen içimde gizlenen
En değerli bir inci
SAKLAMAK LAZIM İNCİLER AHMET GARDAŞ,GÖNÜLDEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:31:27
Ehli dil olana paye gerekmez,
Mansıpsa sırtına yüktür cananım.
Takdir olan başa gelir beklemez,
Bu tarihten gelen köktür cananım.

Hüzünle sırdaştır, gam ile kardeş,
Asıl içindedir doğacak güneş,
Hayata yön veren, bir tatlı ateş,
Bakışın yüre...

Cananım, @ahmetkurt
21.2.2009 16:06:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:29:38
Nice şair, şiir yazmış görmeden
Sana âşık kullar gibi Erciyes
Niceleri yorgun düşmüş varmadan
Engel dolu yollar gibi Erciyes

İkimizin vardır bir ortak yanı
Patlamaya hazır durur volkanı
Buz gibi suyunla kandırdın beni
Gölün ile seller gibi E...

Erciyes, @ahmet ekici
21.2.2009 15:39:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:23:56
okul girişindeki iki kanatlı kapı
daracık bir koridora açılırdı,
yan duvarlar askı
koridorun her iki ucunda da
sınıflar vardı
arşivin girişinde; ecza dolabı
camı kırmızı hilalli
yeşil bir kutu
gazlıbez, yara bandı
oksijen, tentürdiyot, ağrı...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:19:20
Öyle sessizce gittin ki
Cesaretim yoktu ki
Gitme kal diyemedim
Akan göz yaşlarımı
Gizlice icime akıttım

Nasıl alışcam yokluğuna
Gittin dönmezsin bitanem
Yolun acık umudun bol olsun
Sevdiklerin seninle olsun
Allahım seni hep korusun
...

Gittin, @RAHİKA/KARS.36
13.2.2009 21:30:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:17:22
En güzel hediyem cocuklarımdır
Onlarla mutlu olup yaşamaktır
Tek dileğım allahımdan budur
Çünkü o gün benim doğum günüm

Yüreğine sağlık.Kutladım bu güzewl dizeleri ve doğum gününüzü.İyi ki doğdunuz.Nice yıllara kardeş.
24 şubat, @RAHİKA/KARS.36
21.2.2009 17:47:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:12:22
Bize kışsa ona yazdır,
Anlamadım nasıl kazdır,
Durdu’m her söz ona azdır,
Başa beladır kılkuyruk..

Deyneksizdir, itsiz köyde,
İt akıllı, bundan huyda,
Ozan İlo’m, yazıp, yayda;
Başa belâdır kılkuyruk..
Kutladım gönül dostlarını selamla.Başa...

34., @DurdxuŞahinx
21.2.2009 18:07:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:09:04
dalga dalga saçların vardı
gözlerin bana sevmeyi anlatırdı
senden sonra kapılar kapandı
sevseydin beni ÖLÜRDÜM SANA
kutladım güzel dizelerinizi sevgi ve selamlarımla.
Sevseydin ölürdüm, @esmerefsane
21.2.2009 18:52:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 20:05:58

Yüce dağlarında kar duman duman,
Sürmeliyle, kadim Yozgat’ta zaman,
Herkes sılasına döndüğü zaman,
Konak çayı köpük köpük dövünür

Yüreğine sağlık Rabia kardeş.Bu şiirle rahmetli Nida ve neriman TÜFEKÇİ çiftini hatırladım.Allah rahmet eyleye.B...

Sürmeli yozgat, @Rabia BARIŞ
21.2.2009 19:04:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 19:59:53
Sembolik davranışlar
Yapanlarını haşlar
Hem beni seni taşlar
Yapma etme eyleme

Bu ne cilvedir hanın
Sızı verdi sol yanın
Al sana benim canım
Yapma etme eyleme

Mimiklerin neşekli
Sen sevdim mi bu keli
Çarkın vardır bedeli
Yapma etme ey...

....etme eyleme, @exani
21.2.2009 19:10:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 19:58:30
Yelkovan huzur yığdı, rastların ortasında
Kemanlar inliyordu, şimdi aşk haftasında
Artık bütün hislerim, huzurun tornasında
Dilim gülleri yaktı, senle çağladı mevsim

GÖNLÜN VAR OLSUN,HUZUR DOLSUN.HUZUR DOLDURDUN BU DİZELERLE GÖNLÜME.KUTLADIM SE...

Senle çağladı mevsim, @pervanem
21.2.2009 19:19:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 19:53:09
Soğuk gecelere yenik düşünce elleri
Gözlerini görüp, ısınıyordu bedeni
Sonra çiçekler kaplıyordu her yani
Mutluydu gururluydu Askerim
Bir vatanı vardı birde sevdiği
YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ.YÜREKTEN KUTLADIM BU GÜZEL DİZELERİNİZİ.SELAMLARIMLA.
.., @Türkü
21.2.2009 19:30:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:16:17
Saatlerce kaldım bekledim orada
Biliyordum sen vardın kapın ardında
Cesaret edip de vuramadım kapına
Elvedasız ayrılmak bana çok zor geldi
YÜREKTEN KUTLADIM HASAN BEY.SELAM VE SEVGİLERİMLE
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:13:30
OZANMERDAN boşver gidene yanma
Goncası kalmamış çiçeğe konma
Yırttım o sayfayı peşimde dönme
Çık git hayatımdan yerin yok senin

YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM BU HARİKA ŞİİRİNİZİ SELAMLARIMLA
*yerin yok senin*, @OZANMERDAN
21.2.2009 15:07:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:11:46
ÇALINTIDA OLSA GÜZELDİ.YAZAN YÜREĞİ KUTLADIM SELAMLA.
Yaş destanı, @szryr
21.2.2009 14:03:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:09:27
Şehadet uykusu gibi bir bakışın vardı
Hissettim içimde canının yandığını
Dört duvar arasında bitap kaldığını
Görünce anladım yalnız olduğunu
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.KUTLADIM.ALLAH ŞİFALAR VERSİN.GEÇMİŞ OLSUN.
Ölüm uykusu, @simray
21.2.2009 14:02:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Şubat 2009 Cumartesi 16:06:49
Türkçe sosyal ve fenin
Haberin olsun senin
Hasan Sancak söylüyor
Zorluğa bansın tenin

Öğretmene ver değer
O da kalpte tutsun yer

YÜREĞİNE SAĞLIKHASAN BEY.HER ZAMAN OLDĞU GİBİ HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDAN
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.555
Şiir Okunma
2.375.590
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL