Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:56:36
Lüzumsuz bilmem ki n’olacak hâl’ın
Onulmaz derttesin zordur ahval’ın
Şaşırtmış o bakış yol değil yol’un
……Soktu yaşantımı zora gözlerin
……Deliyor sinemi kara gözlerin

Yüreğinize sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:55:20
Mohaç Savaşı iki saatte kazanıldı,
Sultan Süleyman muhteşem lakabını aldı.
Barbaros Hayretten Paşa kaptan-ı derya,
Akdenizde var mı başka böyle bir donanma?


Sultan Mehmet fethetti gavurun kalesini,
Ayasofya kilisesi camiye çevrildi.
Saygı d...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:53:23
Her şey yapmacık şimdi,duygusal haller bile
Yalan söyler bakışlar,süslü laflar tüm hile
Rol yapılır durmadan sonu ihanet çile
Cinnetim cennet oldu, aşk ilinde çıldırdım
Aşkları hiçe sayıp artık rafa kaldırdım
Yüreğinize sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:41:20
Sen gittiğinde rengim siyah,gecelerim ayaz.
Bu günse,hayallerim beyaz...
Sevgim ol yıldızların en parlağında,
Güneşim ol anne ,güneşim ol...

Güneşim ol dünyamda
Yüreğine sağlık kardeş.Kutladım selamla
Güneşim ol, @aşiyan052
10.5.2009 00:00:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:37:57
Cemil bey harikasınız.Rahmetli Aşık mahzuni ŞERİF"Çocuk bile bilir amma akıl vermeyi,Amma adam olmak dile kolaydır"demezmiydi.Gerçek o adam olmak kolayy değil.Kutladım selamla
İnsan olmayı, @cemil
12.5.2009 09:53:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:34:04

Atın beni denizlere
Bir balık olsam da
Derinlere dalsam kaybolsam
Uçsuz bucaksız karanlıklarda
Bir kum tanesi gibi
Hiç çıkamasam
Ebedi bir sessizlik içinde
Bir daha hiç uyanmasam

Yüreğin var olosun,Kutladım selamla
Sessizlik, @47nihal
11.5.2009 13:40:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:32:16
Dokuz ay karnında taşıdın anam
Sabırla taşıyıp doğurdun beni
Ak sütünle emzirdin kana kana
Sevginle yoğurup büyüttün anam


Yavrum diyerek öperken beni
Ruhundan sevgin akıyor anam
Karşılıksız canını verirsin bana
Hakkını helal et ey güzel an...

Anneciğim, @sivas58
8.5.2009 16:38:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:30:51

Sözlerim düz’dür
Dönmem ikrardan
Divaneyim acım sevdadan
Düşmanıma el verip arkamdan
Bir yara aldım anne
Yine sırtımdan vuruldum anne…
Yüreğine sağlık dost şair.kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mayıs 2009 Salı 12:27:54
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar,
Aslı bir damla su, dert dünya kadar,
O’nsuz neresi var,O’ bizi görür,
Onu bilen gönül,ümitvar ölür
Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım selamla
İnsancık, @karadereli
11.5.2009 16:32:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:39:06
Hepimiz bir olunca, yıllar geçer bakarsın,
Bizim mîzâhımız bu, şimdiden al satarsın.

Haftaya cumartesi, beklerim tekrar sizi,
Gözüm yollarda inan, boş geçme sakın bizi
Yüreğine sağlık Kadir bey.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:36:48
Aniden mi olur,
Asırlık mıdır?
Gurur mudur,
Onur mudur?
Yoksa kusur mudur?
Her şey söylendi,
Her şey yazıldı hakkında,
“Hakkıyla anlatılamaz “ sözü kaldı aklımda.

Aşk, niyettir,
Aşk davettir,
Aşk ciddiyettir.
Aşka sadakat hizmet,
Aşka i...

Aşkın açılımı, @ibrhim
11.5.2009 15:38:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:29:21
Benim dağ gibi dayağım mı var
Sağlam basan ayağım mı var
Belki
İkimizin de birlikte oynar yüreği
O geçer yakarak sevdiğini
Sen söyle
Benim ki
Öyle mi ?

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Öyle mi, @hyazici58
11.5.2009 16:44:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:27:33
Sen her zaman yüreğimde olacaksın ...
canım annem..
Senin kara musan her daim,
Dualarıyla seninle olacak,
Mekanın cennet olsun,
Nur içinde yatasın
yüreğin var olsun selamla kutladım.
Canım annem benim, @monoroza73
11.5.2009 17:10:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:22:50
Ve sevdam;
Sen uyanmayasın diye,
Çığlıklarını yüreğine gömüp,
Dudaklarını kanatarak,
Günün sancılı doğumuna,
Sessizce tanıklık ediyordu

Yüreğiine sağlık kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:21:02
Onlara değer verin-bütün anneler güzel
Yere düşen çocuğa-onlar uzatırlar el
Sevelim o canları-Hasan verir değeri
Canınızdan çok sevin-sırtı dönmeyin geri

Bebeklik çocuklukta-annem sardı uyuttu
Hastalıktan koruyup-beni göğsünde tuttu
,
Yüreği...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:19:43
Cin’midir ,Peri’midir?
Melek’midir ,Huri’midir?
İnsan’mı ,hayal’midir?
Arif’in mah’ı derim…

Yüreğine sağlık.Kutladı selamla dost şair.
Nedir, @s. divane
11.5.2009 17:57:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mayıs 2009 Pazartesi 19:18:15
İstiyorsan sen de beni öldürmek
Yaşar iken divaneye döndürmek
Bedenimi beş yerden böldürmek
............Muradınsa öldür gönül

Yalan dünya senin olsun istemem
Herkes güler ben hiç gülemem
Bu durumu düşmana bile dilemem
............Muradınsa ö...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 22:30:35
Ana yarların başıdır
Yaşı insanlık yaşıdır
Kalender yolun taşıdır
Bulan yer ana yüreği
YÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA.
Ana yüreği, @haşim kalender
10.5.2009 17:09:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 22:28:16
Ebedi misafirsin,kalbim orta yerinde
Gönlümde yeşermişsin,kökleri çok derinde!..
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST SOLMAZ.KUTLADIM SELAMLA.DOST ŞAİR VARSAĞI DİYOR Kİ"BEN ÇİÇEĞEÇİÇEK VEREMEM ANNEM"
Gönlümün tutsağı, @ms-solmaz
10.5.2009 19:22:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 22:25:35
Buğulu bakışlar, yolunu gözler
Hülyaya dalıp da, sılayı özler
Aşk ateşi düştü, yüreğim közler
Umut eker güne, vuslatı bekler
YÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA.
Umut ektim güne, @Nilüfer Sarp
10.5.2009 22:01:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.925
Şiir Okunma
2.377.434
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL