Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 11:39:54
Güzel anam sen vatansıni
Nurlar içinde yatansın,
Seni sevmeyen utansın,
___EY anam günün kutlolsun,
___Cümle alem mutlu olsun

Buda benden olsun.Yüreğine sağlık kutladım selamla
Anne., @a.yüksel şanlıer
10.5.2009 10:58:43
Etkili Yorum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 11:38:52
Güzel anam sen vatansıni
Nurlar içinde yatansın,
Seni sevmeyen utansın,
___EY anam günün kutlolsun,
___Cümle alem mutlu olsun

Yüreğine sağlık dost bu katkıda benden olsun.Kutladım selamla.Mihal hanın hertürlü takdite layıktır.Selamla.
Anam, @ZEKİ TOMBUL
10.5.2009 11:05:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mayıs 2009 Pazar 11:36:16
Yanında yokum ama aklımdan çıkmıyorsun
Biliyorum şimdi sen benim için ağlıyorsun
Gözlerin kapıda hep beni gözlüyorsun
Hasrete hasret katarsın anne…

YÜreğüne sağlık ZALOĞLUKutladım selamla.

Güzel anam sen vatansıni
Nurlar içinde yatansın,
...

Anneme, @zaloğlu
10.5.2009 11:12:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 22:50:13
Hasretten sarhoşum değilim ayık

Bu Hakkı’nın derdi dağlardan büyük

Armağanım yoktur şanına layık

Ben çiçeğe çiçek veremem annem

Yüreğine sağlık dsot şair.Mukemmel ama"Ben çiçeğe çiçek veremem annem"mısranız var ya deme gitsin.Kutlarım ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 22:46:32
Türkmendağlı der ki, bitmesin aşklar.
Bin sevgi bitse de, yenisi başlar.
Aşığın içinde Allah sevgisi.
Rabbine hamd eder, kulun çilesi
Yüreğine sağlık Türkmendağlı gardaşım:Kutladım nefis şiirinizi selamla
Sevgi., @türkmendağlı
9.5.2009 22:19:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 20:43:46
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 20:40:50
Yazı-yaban, @hyazici58
9.5.2009 19:12:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 20:22:47
Resimlerinde arıyorum seni,
Esmer yarim özlemişim seni

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:58:51
Yüreğine sağlık dost şair.Ktladım selamla.
Verin bana, @ZEKİ TOMBUL
9.5.2009 15:27:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:57:13
Katıldım gardaş.Elbette israf olmazsa durum biraz daha farklı olur.Seneler önce bir gazetede okumuştum"Ülkemizin günlük çöpe giden ekmeği Norveçin tükettiği kadar"diye.Durum ortada selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:53:12
Yüreğina sağlık Ali gardaş.Şiiriniz güzel bir hiciv olmuş.Kutladım selamlşa
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:51:28
Yüreğine sağlık gardaş..Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar sygılar sunarım
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:46:30
Yak çakmağını
ve tut parmağını,
yanan ateşin üzerine.
Ne kadar dayanabildin
O çakmağın ateşine,
Bana de hele…
Eğer dayanabildiysen
O çakmağın ateşine,
O zaman devam et sen
Günah işlemeye

Aynen öyle güzel dost.Yürekten kutladım baki selam...

De hele, @zaloğlu
9.5.2009 11:53:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:44:32
Yüreğine sağlık hocam.Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar sygılar sunarım
Hani anne..., @kellecioglu halil
9.5.2009 15:46:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:43:17
Yüreğine sağlık hocam.Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar sygılar sunarım
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:42:09
Yüreğine sağlık kardeşim..Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar sygılar sunarım
Anneler günü, @aydizer
9.5.2009 16:28:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:40:30

Senden başkası sona,
Benzemez kimse sana,
Rabbim şahittir buna,
Hakkın ödenmez anne
Yüreğine sağlık Durdu hocam.Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:36:39
A..zade ye yazık ettin
Zehir zıkkım azık ettin
Her sözü bir kazık ettin
Nasıl vurdun böyle alcak

Yüreğine sağlıkÇetin bey.Kutladım selamla
Alcak, @ çetin kabak
9.5.2009 12:35:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:31:58
DEĞERLİ GÖNÜLDOSTUM ,hocam.Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar sygılar sunarım
Annem!, @maskosu
9.5.2009 10:49:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:27:15
Çukutlu Fevzi’nin vurmuş diline
Çözüm üretecek geçse eline
Kapılırsın sende düzen seline
Düşüncesi olan buyursun gelsin

Yüreğine sağlık dostum.Ne sıkılması güzldi.Kutladım bak selamla.Ayşeye fatmaya şiiri herkes yazar değil mi?Toplumsal meselel...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.939
Şiir Okunma
2.377.470
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL