Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:27:48
Güzel insan söyler güzel lafı,
Hiçbir zaman asla yapmaz gafı,
Korur daima gördüğü safı,
“O çok iyidir” diyesim geldi.
Güzel insan,güzel dost.Kutladım güzel şiirinizii selamla.
O çok iyidir…, @ibrhim
15.5.2009 12:35:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:26:43
Açlık hissettim birden
Boğaz sanki bir torba
Netsem durduğum yerden
Yaptım bir çabuk çorba

Kimi simit, çay içer
Habire, üçer üçer
Kısmeti karıncanın
Susamı yere düşer

Cemil PC başında
Ekmeğinde aşında
Taşkın can, nasıl olur
Olsak pınar...

Acıkan acıkana, @cemil
15.5.2009 12:24:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:25:35
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Mezar, @hüseyin akıllı
15.5.2009 12:17:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:24:34
Lüzumsuz anlattı Ayşe Yıldız’ı
Şiirlere doğan şimal yıldız’ı
Vatan sevdalısı kınalı kuzu
Gayrısın anlatmam bir sırdır dedim

Gayrisini sakla aziz dost.Yürekten kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:22:22
Duyarlı yüreğinizi kutlar,Allah rahmet eylesin derim gönül dostum.Allahın rahmeti bol olur inşallah.
Gelmedin, @zaloğlu
15.5.2009 11:37:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:19:06
Koçan defteri kabarık yirmibirinci asrın
Amerika’nın,İsrail’in,Çin’in ve Rusya’nın

Koalisyon halindedir dünyadaki zalimler
İşin iç yüzünü anlar ancak akl-ı selimler

Görkemli bir cildi var defterin,göz alıcı
Altın suyuna batırıp satar ca...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:17:53
Ol güllerin diyarında
Bülbül oldum yar dalında
Ayrılığın figanında
Gül ağladı ben ağladım.


Gelemem ki yollar ırak
Yüreği yakıyor firak
Ne olurdu bir kez sarsak
Gül ağladı ben ağladım.


Gül yüzlümsün sen cananım
Doyamadığım ceylanım
E...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:16:00
Aşk iki kişiliktir,karşılıklı güzeldir
İtina gösterip,emek verirsen bir ömre değer........
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:12:32
Kutladım yürekten dost aşir.Selam ve savgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:11:13
Dil-rübâm nâzendesin bir kelebek misâli,
Zehr-ü zeber eyleyip, tattırmadın visâli.
Eyyâm-ı ah ederek, gûş eyledim risâli,
Aşiyân-ı harâbım sendeki sevdâlardan.

Yüreğine sağlık dost şair kutladım selamla.
Aşiyân-ı harâbım, @kardelen26
15.5.2009 15:22:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 16:10:12
Seven kalpler sevgi ile buluşsun
Sözler güzel olsun sevgi konuşsun
Gel de birliktelik hemen oluşsun
.......Tamam alacağım kız seni

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 10:33:04
Adnan’ım aşkıyın ahını alsam da
Kendimi sevdasız bir yola salsam da
Ömür boyu bende bekar kalsam da
...................Almayacağım kız seni
Yüreğine sağlık.Bende diyorum ki Almazasan alma.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 10:28:19
Zeki Tombul figan eder durursun
Vefasız gönülde elbet kurursun
Sabret sende elbet gülü bulursun
Bir gün kulun kulla buluşması var
Yüreğine sğalık dost şair.Kutladım selamla.
Var, @ZEKİ TOMBUL
15.5.2009 00:07:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:28:11
BAŞBUĞA VEDA
Başınız dumandı içi sır dolu
koca kurdu kaptı bir ülkü dağı
hazmetmesi zordur yılmaz otağı
bir kurdu kaptı maraş dağları

koca kurdun edası pusuyamı gelir
o yiğidin mihrabı kıbledenmi erinir
sen maraşın dağları yandırma bizi
a...

Muhsinim yazıcıoğluna, @KURT-AY
28.3.2009 08:36:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:26:09

şer-i nizamda bir düzen var elbet
sonu hak yoludur göreceğiz muhabbet
tin lerde olacak sevi ile hicap elbet
dillenir leblerim tutulmaz nihayet
mevlam bizlerede hidayet nasip et

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selammla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:24:34
ölümü yattığın zaman yastığının altında,kalktığın zaman karşında bil
...........................ölüm bize bu kadar yakındır.
Yüreğina sağlık gardaş.Zaten öyle biliriz.Yüreğinden öptüm.Selam ve sevgilerimle
Bulurum kendimi, @KURT-AY
15.5.2009 02:16:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:21:09
Sen yine de vehme kapılma

Alış bu yokluğa yavaş yavaş

Ya orak,ya tırpan

İstersen git tutun eylül sarılarına

Hazan yaşa gönlünce

Ama cesur ol.! Seç birini de

Esen rüzgarlarda keyfince sallan

Merak etme

Bu devinim böyle

Bu ni...

Çimen, @Toynak
15.5.2009 07:55:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:19:29
Sevgim yüreğimde saklı
Olamam aşk oyuncağı
Sözüm acı dilim haklı
Susarsam gönlüm alışır
Yüreğine sağlık Sıddık gardaş.Güllerin solmasın.Kutladım selam ve sevgilerimle.
Gönlüm alışır, @ms-solmaz
15.5.2009 08:41:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mayıs 2009 Cuma 09:12:25
ah kimene derde bürüdün beni
mızrabımda ağıt türkü söyledin
giden gitmiş sen kendine dövündün
ya dönülür ya dönülmez

Kutladım güzel eserinizi.Gönül sayfama hoş geldiniz ve hoşluklar getirdiniz.Selam,sevgi ve saygılarımla.
**ardı sıra **, @Gül-Da-Ne
14.5.2009 22:44:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 22:11:50
Anadolu, Anadolu
Türkiyemsin saygı sevgi dolu
Yetimi, Dulu dolu
Savaşlarıdır hak yolu
Kahramanlığın, şanı, şöhreti
Kurtuluş, kuruluş yolu
Bir başkadır Anadolu
Yüreğin var olsun sevgili şiir dostu.Kutladım selamla
Anadolu, @Son Damla
14.5.2009 20:41:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.930
Şiir Okunma
2.377.457
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL