İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, O’nu bilen gönül,ümitvar ölür...
Umut bahçesinde,keşkeler diken, Eller konuşurken,ayaklar şahit... Resul secdesinde,ağlamış iken, İnsan nefse kurban,naylon mücahit...
Gönüldeki kiri,gözyaşı paklar, İbret saça düştü,çoğalır aklar, Yaşamı ayırır,bir tahta kemer, Örtülür üstüne,topraktan semer...
Menfeate duruş,en önemli olan, Gidecek kaç adım,kaç nefes kaldı. Şükrü unuttunsa,mal mülk yalan, Üç günlük imtihan,ne gerek vardı..
Giyilen fani çul,bilinmez kader, Zaman mekan meçhul,o an ordasın. Hayırların kaç pul,kaç şer def eder, Rabbe sarıl ey kul,yoksa zordasın… May.08/Kampüs
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsancık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsancık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, O’nu bilen gönül,ümitvar ölür... May.08 azda özü yakalayan bir şiir ve şair...kutlarım...teşekkürler, saygımla...
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, Onu bilen gönül,ümitvar ölür..
tebrik ederim bazen kısadan hisse yaparak çoğu şeyi manalı satırlarla yansıtmak mümkündür ama herkesin yapabileceği bir şey değildir siz yapmışsınız şu dört satıra dünyaları katmışsınız
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, Onu bilen gönül,ümitvar ölür... =============================== İnsanlık bilinmez bir yolda gidiyor, Giderken bir çok soruyu bırakıyor.. Nehirler artık tersine akıyor Ümit varmıdır yokmudur bilinmez... Tebrikler Değerli Şair Dost Saygılar
O nu bilen bilir bilmeyende nemiz var. O nsuz olmayan yer varmı dost hürmetler iş sizin gibi gönül dostların farkında olarak kalemine aksetmesi. selamlar.
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, Onu bilen gönül,ümitvar ölür Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım selamla
Yüreğinize ve elinize sağlık,az ve öz,çok şeyleri anlatıyor.Yüce Allâh'a ne kadar secde etsek,bir göz nimetinin şükrünü tam olarak eda edemeyiz,bizi bizden daha iyi biliyor yüce Yâradan..saygılarımla...
İnsacık huzursuz,yenim yerim dar, Aslı bir damla su, dert dünya kadar, O’nsuz neresi var,O’ bizi görür, Onu bilen gönül,ümitvar ölür... ... ZERREDEN KÜRREYE YARADANI GÖRMEK VE GÜVENLE YAŞAMAK YANİ....
kalmış geçmiş köre ne...
simsiyah65 tarafından 9/8/2009 3:38:17 PM zamanında düzenlenmiştir.