Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 12:17:00
Gideceksen kal diye
Yalvaracak değilim
Lütfen beni al diye
Ağlayacak değilim

Hadi git güle güle
Üzülecek değilim
Dönersin bir gün diye
Bekleyecek değilim

Dolar kalpte ki yerin
Ne kadar olsa derin
Olamadımsa yârin
Özleyecek değilim

K...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:37:56
Gözyaşınla yıkandım.
Rüzgarınla savruldum.
Özleminle ben yandım.
Nedir senden çektiğim.

Gözlerinden vuruldum.
Yüreğinden yoksunum.
Sensizliğe alıştım.
Benim gülüm değilsin.

Ne bir sevda yaşadım
Ne bir umut taşıdım.
Aşka kıymet vermedin ...

Gülüm değilsin, @bestekar10
8.5.2009 11:28:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:33:52
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:32:34

Sefer için bekletilen erenler,
Gür sesinle kutlu bir ferman buldu.

Yüreğini yüreği bilen millet,
Yiğitlerle dolu bir harman buldu.

Cehdin ile bitirildi cehalet,
İnsanlar, en sonunda ümrân buldu
YÜREĞİNE SAĞLIK iBRAHİM BEY.ÖĞRETMENLER SAYG...

Canım öğretmenim, @ibrhim
8.5.2009 08:06:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:30:39
Nice gözler gördüm
Bakarlar ama kör
Nice gözler gördüm
Küsmüş dünyaya
Açılmış ummana
Kafa gözüyle görür
Sadece yüzü
Akıl gözüyle görür özü
Bakar batına anlatır seni
Nice gözler gördüm
Görmeden bilir
Daldırır ummana
İnciler buldurur
Görd...

Nice gözler gördüm, @Yeganem
8.5.2009 01:08:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:28:59
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:27:23
Bitiyor artık bu ömür dayanmıyor
Duy sesimi yaram derindir benim
Gelecek sen gel artık bekletme beni
Son bir kez göreyim seni
Çok özledim ben seni çok

yüreğine sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:25:16
Kadir kıymet bilmedin, sevgiye takdirin yok
Asla yılgın gönlüme, değerli tedbirin yok
Ederin karşısı boş, derdime tesirin yok
Şükran bıktı zül’ ünden, haz ateşimde değil

___ Sabrın ipini gerip, kopuversem bir türlü
___ Dertle ölümü karıp, piş...

Bir türlü, @Şükran AY
8.5.2009 00:17:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:22:40


Hüzzam ve segâha toksun sevdiğim
Bir "veda busesi" şarkı gibisin
Dokunmak istesem yoksun sevdiğim
Gurbetle ölümün farkı gibisin.

Kurumuş ömrümün en son fasılı
Gelincik bahçemin sevda masalı
Güneş yüzü görmez leylak misali
Gönlümde hicran...

On yedi çizgim, @Hilmi YAZGI
8.5.2009 00:02:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:21:16
Kollarını açsanda, kucaklasan özledim
Gelmezsin bile bile, yollarını gözledim
Anıları külledim, yüreğimi közledim
Evimize kor döktün, yaktında gittin Anne

yüreğine sağlık.Yürekten kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 11:18:48
Bilirsin önemsiz dış güzellikler
Önemlidir bence iç özellikler
Hakka varan yolda ise niyetler
Sağanak halinde yağar nimetler

Evet gardaş.Sağanak yağar nimetler.Şükürler olsun ninet verpi rızıklandırdığı için.Kutladım beki selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 10:08:21
Yüreğine sağlık dost şair.Baki selamla
O şehir, @YazganBestami
8.5.2009 07:20:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 10:04:30
Yüreğin Var olsun Şahin gardaş.Kutladım baki selamlarımla.
471-vuslat, @Şahin Hanelçi
8.5.2009 08:52:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 10:03:24
Yüreğin Var olsun Şahin gardaş.Kutladım baki selamla.
471-vuslat, @Şahin Hanelçi
8.5.2009 08:52:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 10:00:10
Şimdi benim de bir dostum var
Karşılık beklemeyen,
Gözlerinin içi gülen, küçücük yüreği
İşlenmemiş bir inci kadar güzel
Seni çok çok seviyorum,
Ellerinin kiri, alın teri olan dostum lütfen yine gel…

Yüreğin var olsun kardeşim.Büyütecin alt...

Elleri kirli çocuk, @haticeak
6.5.2009 11:00:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 09:58:31
Yüreğine sağlık Efem.Kutladım selamla.
Kuşluğa dek, @ramazan.efe
8.5.2009 00:04:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 09:54:13

Bir vuslat arzusu çağları aşar
En kutlu sevdadır gönülden taşar
Göklerde melekler yerde ki beşer
O güzel yüzüne hayran efendim

Müminler yolunda sana ilgiyle
Allah’la zikrolur ismin övgüyle
Gel dedi yaradan yüce sevgiyle
Eyledin arşları sey...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 09:51:54

Anne;
Sihir gibi bu kelime
Dolanırdı hep dilime

Anne;
Ben büyüdüm, sen büyüdün
Kulağımda hep öğüdün

Hep benimle olacaksın
Ben ölürsem öleceksin

Seni sonsuz seviyorum
Başka bir şey demiyorum

Anne, anne, annnne!
Çok mutluyum ben se...

Anne, @cemil
8.5.2009 09:20:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 09:50:06

Okuyup,yazanın kalemi türkü
Minarenin burcu,alemi türkü
Aşık Lüzumsuzun selamı türkü
Gökte turna olur uçar türküler
Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla hani bir marşımızda;
"Bu şarkılar türküler,
Türkü söyler türküler"demezmiydik gardaş.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mayıs 2009 Perşembe 20:41:29
Şimdi ah vah eder figan ederim
sessizdir çığlığım çıkmıyor sesim
Mecnunu arayan aşık Leylayım
Anlamadın beni gülmeyen yüzlüm

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST YÜREK.kUTLADIM SELAMLA.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.917
Şiir Okunma
2.377.378
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL