Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 16:21:15
Sen sevmeyi bilmezsin,
Yüzüne gözüne bulaşırsın
Nefretinle yaşarsın
Sen sevenin katilisin
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:53:14
Diyorlar ki buna, bu bir kız kadın davası,
Bana göre her şey, bölücü Kürtler davası,
Koruculuk kalksın, asker sivil ölsün derler,
Oyuna gelmeyin, bakarsın güler başkası

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:51:01
Dün okulda anneler gününü kutladık.Açılış konuşmasını benim yapmamarzu edildi.Öğrencilerime bir soru yönelttim"En güzel anne kimin annesi diye"aldığım cevap "Benim annem oldu"tüm annelerin gününü kutlar saygılar sunarım.
Bu nefis şiirinizi kutladım ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:48:47
Seni biz özlüyoruz- kalbimizdesin her an
Sesleniver bir kere-gel zorluğa eli ban
Hasan Sancak yazıyor-şiiri dörtlükleri
Rabb’ im seni korusun-ben isterim dön geri

Her anne güzel ama- farklıydı benimkisi
Kalbimize kor düştü-kesildi bütün sesi
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:44:05
Adam
Azdı.

Yalan ,
Yazdı.

Kuyu
Kazdı.

Sesi,
Kazdı

Kırık,
Sazdı

İşi,
Nazdı.

Lafı,
Cazdı.

Biten,
Hazdı.

Adam
Azdı.

Adam,
Azdı
Yüreğinize sağlık İbrahim bey kutlarım selamal.Şiirime yazdığınız yorumda bizi onurland...

Adam azdı, @ibrhim
9.5.2009 15:37:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:39:22
Sevgili denenler neyi tartıyor
Her saniyede bir sevdam artıyor
Bu yüce aşkımdan ecel korkuyor
Ölümü öldürdü,yeşil gözlerin
Yüreğinze sağlık Aki bay gardaş,kini yeşil gözler,kinin hilal kaşlar,kimin sarı,kumral saçlar cezbeder.Rengi önemlideğil ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:50:36
Unutulur mu halı dokurken,
Hasır örerken yaşanan mutlu günler,
Beş yıl, on yıl nişanlı kaldıktan sonra,
Bir hafta boyu devam eden davullu zurnalı düğünlerYüreğinize sağlık.Yürekten süzülenleri yürekten kutladım
Ninemden sesleniş, @ibrhim
8.5.2009 15:19:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:49:31
Bir baktım ben bakakaldım beni bende bırakmayan baygın bakışlarına
Aşkın aldı da aklımı attı akıl almaz arzuları akışlarına

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:43:57
Ateşle kavruldum dertleri görüp,
Tutup da saçından çileyi dürüp,
Çektiğim hicranı namluya sürüp,
Ruhumu sükûtla vurdum dün gece.
Gözyaşı içinde kordum dün gece



Yüreğüğine sağlık dost şair.Baki selamla
__ dün gece __, @Salih Keteci
18.4.2009 18:52:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:40:02
Dikenli yollardan geçmiş gibisin
Her yerin kan olmuş, sönmüş haldesin
Yak bir umut mumu, bu dertler bitsin
Yine hüzünlendin oda arkadaşım
Gönül dosyum ggönülden kutlarım selamla.Selam Ata diyarı kente.
Gurbete şarkı, @dursun tiftik
8.5.2009 19:24:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:36:08
Gerçeğe elin ermez,
Kapısı var girilmez,
Kırkımda kaldım çömez,
Hayat,yaman muamma!...

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla
Muamma, @hyazici58
8.5.2009 19:55:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:34:54
Burada çile ve dert var, acıları şerbet gibi
Gülen yüzünü özledim, açan güneş gibi
Buruk yaşasam da artık, bir mahkûm gibi
BABAMA DA SELAM SÖYLE OLUR MU ANNE....

Yüreğine sağlık dost kutladım duyarlı yüreği.Devletin bir bölgesinin güvenliğ. aşi...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:32:01
******
OZANMERDAN yaka silker bunlardan
Vururlar serveti, yüklü fonlardan
Ateşle oynarlar el çekmez kordan
Göz boyar şirindir. Fırsat düşkünü.

OLSUN BAKALIM Sn.MERDAN.Bu mevzular açılnca hep Tevfik Fikret'in "Yiyin efendiler yiyin"şiiri gelir....

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 20:29:15
Çukutlu Fevzi der uyanda yatma
Seven gönüllere acıyı katma
Güzel olmaz mı, saygıyı tatma
Yolların sarrafı kimdir sürücü

dOST ŞAİR YÜREKTEN KUTLADIM SELAMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 19:00:11
Ben sana küsemem ki,
sen cansın canımda.
Atan yüreğimsin bağrımda,
Baktığım gözüm, tuttuğum elim
Her şeyimsin sen benim.
Sana küsmek yaşamamak demek.
Senden vazgeçmek ölümü seçmek.
Ben yaşamak istiyorum,Seninle,
severek sevilerek.
Haydi ...

Sana küsemem ki, @zaloğlu
8.5.2009 14:46:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 18:58:17
ağaçlar döktü sonbaharda yaprağını
hayallerim vardı okyanusta battı
benim güneşim hiç doğmadı
yalnızlığıma idamım HEKİM BEY
Yüreğine sağlık dost şair kutladım harika şiirinizi
Hekim bey, @esmerefsane
8.5.2009 14:42:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 18:56:27
Hasan şiir yazıyor-bir taraftan ağlıyor
Sen yoksun yanımızda- karaları bağlıyor
Mevla’m sorgu sualden-kolay geçir annemi
Yıkıldım perişanım-ben kaybettim hanemi

Olmuyor anneciğim-inan sensiz olmuyor
Hepten çaresiz kaldık -anla vakit dolmuyor
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 18:54:27
Göz göre göre yalan söylüyor
....Kime güveneyim ki ben dostlar
....İyi birşey yapmış gibi gülüyor
Kime güveneyim söyleyin dostlar

....Kendi yalanına kendi inanmış
....Gördüm yanlışı doğru sanmış
....Kimbilir hangi yanlışa kanmış
Kime güveney...

Kime güveneyim, @Adnan ŞAHİN
8.5.2009 16:40:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 18:52:55
Ozan Ali Göksel kanatsız uçan
Bahara kahredip zamansız açan
Yeşile zulmedip yaprağı saçan
Güzlerini sevdim,seni sevmedim

Harikasın Ali gardaş.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mayıs 2009 Cuma 18:50:58
Sen Yarattın genetik, şifrelerimi
Kimselere başımı, eğmedim anne
Gülüşünde unuttum, ezberlerimi
Yaşıyorken kadrini, bilmedim anne…

Kirli sular akıyor, damarlarımda
Alerjik bir durum var, DNA larda
Gül dudağım uçuklar, her sonbaharda
Gözlerim...

Anne, @Sedat_ERDOGDU
8.5.2009 18:38:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.916
Şiir Okunma
2.377.378
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL