Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:52:13
Yoluna gül dökülecek,
Gözlerden yaş sökülecek,
Heykelleri dikilecek,
Mert adamdı benim Amcam.

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Mert adamdı..., @DurdxuŞahinx
13.5.2009 20:00:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:49:16
Anlamıyor derdimi
Gözleri menekşenin
Hanımeli nazenin
Sarı çiçeğin dili

Dön artık
Ey sevgili

Yüreğine sağlık gardaşKutladım selamla.
Dön artık, @hyazici58
14.5.2009 14:20:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:48:05
Fevzi sen de garip geldin garip öl,
Ekmeğini öksüz, yetimlerle böl
Cömert isen zarar vermez susuz çöl
Çöller içinde ağlar benim garibim
Yüreğine sağlık.Dost şair.Kutladım bu nefis şiirinizi selamla
Garibim, @FEVZİ ÜLKER
14.5.2009 17:01:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:43:07
Ulaşamaz Mahir, senin hızına
Onu yok edipte vurma dizine
Biraz kulak verip onun sözüne
Seven yüreklere dolsana gönül

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:30:45

Ve dedik ki: Artık konuşmamalı,
Sükût deryasında mananın salı.
Hükümsüz bıraktık hâkimken aklı;
Gönül dediğinin töresi başka...

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST.hOŞ GELDİN EDEBİYAT DEFTERİNE.MEMNUN OLDUM.BU HARİKA ŞİİRİNİZİ KUTLADIM SELAMLA.
., @Tutkun Ozan
13.5.2009 12:31:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:28:56
Günlerdir beklerim vuslatım gelmez
Bilesinki artık hatice gülmez
Mutluluk nedirki sorsanız bilmez
Söyle bana haydi kitabın varmı,

Yüreğin var olsun kardeş.sİTEM DOLU VE NEFİS BİR ŞİİR OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDAN VE KUTLADIM SELAMLA.
Kitabın var mı, @Hatice Katran
14.5.2009 01:48:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:08:21
İnsanlar doğar büyür-yaşarlar ve ölürler
Bir şeyler götüremez-gerçekten de bilirler
Hasan Sancak yazıyor-düşünüyor durmadan
Daim annemi koru-kâinatı Yaratan

Annesiz olan hayat-sokar insanı derde
Gerçekten yazık olur-solan giden o merde
Her za...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:07:16
Sabrederek murada
Erenlerdenim bende
Ve hala beraberim
Mutluyum sevdiğimle.
Yüreğine sağlık.Çok güzel bir anlatımdı.
...ilmin başı..., @İrfan KILIÇ
14.5.2009 12:07:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:02:56
Garip Hakkım, bir dert buldum emi yok
Takdire amenna sözün kemi yok
Çaycı Orhan gitti çayın demi yok
Beklediği saat gelmeden gitti...

Yüreğine sağlık.mekanları cennet olsun dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 17:00:45
bir vedamıydı çekip gitmen
vefamıydı acı çektirmen
bir selamı esirgeyen yürek
gülermi şimdi o gözlerin

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Sitemim sanadır, @esmerefsane
14.5.2009 16:22:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 16:47:08
Yağlı iplik boynumda, çözülmez düğüm olmuş.
Gönüllerden açılmış, acıdan gülüm olmuş.
Attığım adımlara, dikenli yolum olmuş.
Sensizlikle umutlar, açılmıyor dağlarda.

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
473- sensizlik, @Şahin Hanelçi
13.5.2009 10:53:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 15:29:13

Bu gece gidişine içiyorum
Son kez kaldırıyorum kadehimi
Ama;şerefine değil kitapsız...
ŞEREFSİZLİĞİNE İÇİYORUM.

yüreğin var olsun şiir dostum.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 15:07:10
Âşık Fadime’nin duyuldu adı,
Cıhana yayıldı türkünün tadı,
Çalanlar da oldu cadı mı cadı,
Sivas’ın ilçesi ünlü kangal’ım.

Mustafa Duyar, kangal insanı,
Dünyaya yay mışsın duyulan şanı,
Gurbette anarım o güzel anı,
Sivas’ın ilçesi ünlü kangal...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 15:05:00
Söyleyin bilge kişiler,
Erler, erenler, yarenler;
Nereye bu gidiş
Nereye bu belirsiz yöneliş,
Aşksız, akılsız, alakasız

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
Dilsizi dillendiren..., @ibrhim
14.5.2009 08:08:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 15:02:41
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.UMUT DİRENÇ NOKTAMIZDIR.UMUTSUZLUK ÖLÜM DEMEKTİR.SELAM VE SEVGİLERİMLE
Kattım sadece, @cemil
14.5.2009 10:24:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 15:00:29
Vilayetim ÇORUM kazam alaca
Evciden durakmı bu gurbet elde
Hasretlikten GARİB’ler döner deliye
TÜRKİYEM’den öte gitmen TURNALAR
yÜREĞİNİZE SAĞLIK.ALACA GÜZEL BELDE.1979 DA GELMİŞTİM BİR KEZ ALACAYA.yÜREĞİNİZ VAR OLSUNN.GÜZEL BİR ANLATIMDI
Turnalar, @durak yiğit
14.5.2009 09:32:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 10:00:13

Gözün mü kör yolunu mu şaşırdın?
Sen keçilerini hangi dağda kaçırdın?
Var git yoluna sağlam kayaya çarptın.
Büyük konuşmayayım ama
Ölürüm de yar olmam ben sana
Yüreğin var ola dost şair.Kutladım gönülden
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mayıs 2009 Perşembe 09:57:41
Bu Dünya’da dûçar’dır, sıvanmıştır bunca kir,
Haksızlıklar art arda, sayar sırayla bir bir…
Ana gibi yar olmaz, yüreğine aç da gir,
-----Nihayete ermeyen, vedia’dır o taşı,
-----Gam yükünü kaldıran, bir annenin gözyaşı!
Yüreğin var olsun sebgil...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:16:57
Benim Nenem,
Açık sözlüdür,
Dobra dobra konuşur...
Yüzünde, belirgindir vakar,
Yüreğimize akacak gibi bakar,
Kömür gibi kara gözlüdür.

Benim nenem,
Gülünce güllenir,
Ağlayınca allanır
Konuşunca ballanır,
Rüzgârların söndüremeyec...

Gülünce güllenir ..., @ibrhim
13.5.2009 19:03:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:10:31
Karaosmanoğlu Türk soylum Gökçem
Çağlasa pınarlar eğilip içmem
Dünyayı verseler dünyayı seçmem
Hoşgeldin gönlüme can kız,Gökçe
Yüreğine sağlık.Gökçe kıza hoş geldin diyorum.Dileklerin dileğimdir.Allah analı babalı büyütsün.Selam ve sevgilerle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.938
Şiir Okunma
2.377.470
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL