Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 11:08:18



Bir kelebek misali çıkıverdim kozamdan
Kalan ömrüm senindir korkmadan dokun cana
Arkamda kalma sakın yürü benim hizamdan
Kanatlarımı kırma yazıktır acı bana
Zamana umut ektim bekledim sende açtım
Çiğnendim ayaklarda yılmadım seni seçtim.
...

Gülüm, @Ayvazım Deniz
22.5.2013 00:04:31
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 11:05:44


GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
" AĞLARSA ANAM AĞLAR GERİSİ YALAN AĞLAR " DERKEN BOŞA DEMEMİŞ ATALARIMIZ.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI YİNE ...
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 09:07:54


Başlattı kurtuluşu deniz gözlü komutan
Ya istiklal ya ölüm çıktı kurultaylardan.

Soyunup sırmaları salladı saltanatı
Elleri ak güvercin yüreği yılkı atı.

Yaktı vatan sathında özgürlük ateşini
Gömdük Anadolu’ya düşmanların leşini.

GÖNÜ...

KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 09:02:33



dört tarafımdan geçen hayatların, ölümüne konuğum.

bir metin dibinde
sız(la)maktayım..

benim ağıtlarım
kalemin ağlamasına
kağıdın intiharına sebep.

sözlerimin kısırlığına eşlik eden gölgeleri yerken uyu/yakalıyorum.


GÖNÜL DOSTU...

Karmakarışık, @nar çiçeğim
21.5.2013 17:41:44
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 08:58:46


Şimdi!
Hüzünleri ve geçmişi
Azat zamanıdır

Az sonra
Harf harf
Döküleceğim
Beyaz bir gecenin
Ortasına...

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HARİKA İMGELERLE BESLENMİŞ DİZELER..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI YİNE ...
HER ŞE...

Envar, @Gökyüzü Mızıkacısı
21.5.2013 22:31:53
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 08:36:15



Varlığınla bütünüm, yarım kalırım yoksan,
Kaybederim kendimi olurum aklı noksan.
Gözlerin de eririm birazcık kırgın baksan,
Nazlanıp kaş çatanım benim diğer yarımsın.


Toprağımsın ektiğim bire bin verenimsin,
Gülzârımda bülbülüm,gülümü ...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 11:46:58

ayı kalıyor uzakta
seyrediyor ayağıyla çiğnediği ormanı
bulamıyor yüzünü yıkayacağı dereyi
depremiyle dağlardan yuvarlanıyor taşlar
kör gözleri kalıyor elinde

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ VEDE KAL...

Ayı ve gül, @glenay
21.5.2013 00:24:35
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 11:41:34



“-bi tee, ne olur ne olmaazz..
“ataşına(n) barıt yanyana durmaz”
aklınızı başınızdan alırlar,
deryalara salıvırı(r)lar,
ben onu bilir onu derin,
göpgözel gıçınızın üsdünde oturun
gızlığınıza mukayet olun,
neye derseniz, neyyesi höyle
“b...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 11:36:54

Senelerce bıkmadan şarkılar söyler
Uğultulu rüzgarlar herkese küser
Zamanlar faturayı hep bize keser
Bir yalnızlık türküsü söyler ağaçlar

Bir yalnızlık türküsü söyler ağaçlar
İçimi hep yaralar atılan taşlar
Hayata nokta koyar,ölümün başlar ...

Yalnızlık türküsü, @Erhanyurt
21.5.2013 00:49:53
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 11:15:01


Arkada çalıyor bir Mallarme
Bakıyorum gözlerim kapalı
Saten elbiseye kıvranmış maskeler
Ve sevişmiş aceleden şeytan ellerle...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK ANLAMLIYDI..GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ VEDE ...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 10:43:08

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ALLAH ACILARINI GÖSTERMESİN,,ANALI BABALI BÜYÜTSÜN..ALLAH NAZARDAN SAKLASIN TATLI VE UMUT DOLU BİR HAYAT....GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN...SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 10:08:58


Dil suskun
Konuşuyor tenimiz

Tenim ürperdi
Üşüdüm
Hadi sokul diyor :
Ten

Isıt beni
Tenin anlıyor tenimi
Gülümsüyor ay ve yıldızlar
Bizi göstererek birbirine…

MERHABALAR GÖNLÜ GÜZEL DOST ;
HEPİMİZ KENDİ GERÇEĞİMZİN DÜŞÜNÜ BESLEMİ...

Olmayan ülke, @maviege
21.5.2013 02:30:14
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:50:34

Seninle yaşıyorum, seninledir her rüyam
Seninle aydınlandı kapkaranlık şu dünyam
Seninle sonlanacak bitmeyecek bu sevdam
Gönlüme düşmeyecek inan senden başkası.

Sen canımsın kanımsın, benim gerçek sevdamsın
Sen benim içimdeki hiç dinmeyen ya...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:19:23


aşk acısı degildir çektigim çileden öte hile
anlamadın anlamayacaksın halimi dil dökmem nafile
kuru otlar bile anlayıp geldiyse dile
vakit yok artık gitmek için meçhule
kalkıyor artık son kafile

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
GERÇEKTEN ÇO...

Son kafile, @aliş gülden
21.5.2013 09:14:44
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:18:05

İDAMDAN SONRA GELEN AF GİBİSİN HAYATIMDA......

Sen yaşadıkça bende yaşayacağım seninle
Bu dünyada,
İyi bakmalısın kendine ,
Çünkü artık yalnız değilsin.
Hatırlarmısın ?
Bana hep " CANISI " derdin,
Unutma ! " CANISI " artık senin " CANINDA ...

*** bulmaca ***, @Almestin
19.5.2013 00:17:46
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:13:58

Sevgi dolu gözle bakış
yakar seni Olsada kış
İşler kalbe nakış nakış
Sevgiliye ilk dokunuş

Geçse de aradan yıllar
Unutulmaz ilk sevdalar
Tertemizdir o duygular
Cana can katan anılar

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GERÇEKTEN ÇOK ÇOK GÜZEL...

İlk dokunuş, @Minos
20.5.2013 15:40:35
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:11:16

Kedersiz bir ömür süresin canım
Rüyalar emrine giresin canım
Aşkınla ölünür, bilesin canım
Kalplere hükm’eden, felek misin sen?

Allahın lütfusun, başların tâcı
Göstermesin Rabbim, bir katre acı
Ruhlara şifasın, gönül ilacı
Ayyuka çıkmışsın...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:06:13


Kerem gibi yanarım kararım kesin dönmem
Aşkın ruhumda bir kor deniz olsan da sönmem
Yollarını gözlerim sen gelmeden ben ölmem
....Kaderim kaderine hak izniyle sözledim
....Bir Sivas’ı bir seni bilsen nasıl özledim

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABA...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:02:14


sustuğum yerde kırılır hayat

ölüm alır öpüşlerin en güzelini

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HARİKA BİR FİNAL...GERÇEKTEN ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI YİNE ...
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EME...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2013 Salı 09:01:12


Bilmediğim dallara
Dilek niyetine
Bağlama beni!
Tutunamam
Çözülür
Giderim...

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
İÇERİGİ ŞEKLİNDEN DERİN VE BÜYÜK ŞİİRDİ..ÇOK ŞEY VARDI İÇİNDE..HARİKA..GERÇEKTEN ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI Yİ...

Berze, @Gökyüzü Mızıkacısı
21.5.2013 01:15:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.749
Şiir Okunma
1.218.400
Yazı Okunma
38.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL