Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
9 Mayıs 2013 Perşembe 08:14:19

Kalpten kalbe giden yolun
Start hakemidir Gözler
Eller terler, dizler titrer
Yere bakar mahcup gözler

Kalbi yakan o ilk bakış
Mevsim olsa da karakış
İşlenmiştir nakış nakış
Sevgiliye o ilk bakış

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
GÜZELDİ VE Ç...

Gözler, @Minos
8.5.2013 18:05:04
KNİSK
@knisk
8 Mayıs 2013 Çarşamba 11:29:41


Sözcük ormanında büyüdü gerçekler
Uykumun kabzasını tutuyor bir asker.
Yüzümde eski bir pazar
başını beklediğim anıları demirler dağlar.
Ah ettikçe kederden yastan dumanı beni boğar.


Mor dağların yorgunluğu çöküyor üstüme
Çiğ olup yağıy...

KNİSK
@knisk
8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:13:50


Sözcük ormanında büyüdü gerçekler
Uykumun kabzasını tutuyor bir asker.
Yüzümde eski bir pazar
başını beklediğim anıları demirler dağlar.
Ah ettikçe kederden yastan dumanı beni boğar.


Mor dağların yorgunluğu çöküyor üstüme
Çiğ olup yağıy...

KNİSK
@knisk
8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:06:50


Bir kere sen diye
Bin kere benim yüreğimdeki diye
Öldüreceğim içimdeki aşkını
Son duasını yaptım
Dinle bak selası okunuyor
İçimde kalan son kırıntı aşkın


Bu gece aşkı ilk ve son kez içimde öldüreceğim
İyi dinle okunan selaya
Hakkını h...

Aşkının selası, @siyahgecem
7.5.2013 22:29:49
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 14:54:40

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM ;
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Gözler, @selahattin ASLAN
7.5.2013 14:44:31
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 11:20:26

Zamanla acılar küllenir derler
sabırla bekledim, geçti seneler
Acı aynı acı, hiç küllenmiyor

Öyle bir acı ki, bu zalim ölüm
Tarifi mümkün değil, dil söylemiyor

GÖNÜL DOSTU İNSAN;
ANLADIĞIM KADARIYLA BİR YÜREK (evlat) ACISININ FERYADI BU ...

Küllenmiyor, @Minos
7.5.2013 00:08:51
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:55:11


Şu kısacık ömür, her gün biterken
Gönülde baharlar, yitip giderken
Sakın deme bana, daha çok erken
Aşk’ta yarın yoktur, bekletme beni

Mutluluk hakkıdır, aşkı bilenin
Peşinden koşulmaz, geçip gidenin
Unutma! Seninde var bir sevenin
Aşk’ta...

Aşk'ta yarın yoktur, @cemalsim
6.5.2013 16:19:58
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:53:33


özgür değilim ama
öyle hızlı gittiğime bakmayın
yabancı askerler yuvalanır denizimde
an meselesi
pislik diye alınıp atılmam
denize ulaşmadan

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ YİNE...
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIM...

Çöp, @glenay
7.5.2013 00:26:16
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:51:42


yüzleşmenin vaktidir

var olmasından utanırcasına,
böyle misin ey inkar..


kimse yok değil
yalnızlık, o kalabalığı istemeyen
SADECE den kısık cığlığım
TEK mısralar
ve
ben

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
HARİKAYDI GERÇEKTEN..HER ZAMANK...

Yüzleşme, @karann
6.5.2013 23:58:53
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:48:48

Ey gönül , kabulen bunu sonunda.
Alev çırasız beslenemez ki,
senin olmayan alevle,
bu ateş harlanamaz ki.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
UZUN BİR ARALIKTAN SONRA GÜZEL BİR ŞİİRLE DÖNÜŞ..İŞTE SONUÇ VE ÖZETİ....HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ YİNE...
Ç...

Çırasız alev, @06solin
7.5.2013 00:16:55
KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:46:05

beklemeyi öğrenmek gerek
bir de mutluluğu ararken çile devşirmeyi



gittin olmadığın yüreğimden
vuslat sız arzularım sende kaldı



yokluğun ve acıların hala bende

GÜNAYDIN ÜSTADIM ;
HARİKAYDI GERÇEKTEN..HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ YİNE...

KNİSK
@knisk
7 Mayıs 2013 Salı 08:43:22
Bir masaldı başlarken, evvel zaman içinde
Binbir gece sürecek diyorduk ya hani biz
Yıllar yılları geçti, alevlendin içimde
Aşkta sanki murada, ermeyişti sevgimiz?

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
BİR ZAMANLARIN " sevda yüklü kervan " IN GEÇTİĞİ BİR...

Özleyiş mi, @babidim
7.5.2013 07:57:18
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
6 Mayıs 2013 Pazartesi 10:38:03

Asi ruzgarlarlar esiyor başımda

Hangi yana dönsem hayalin karşımda

Bu sehir sensizlikten hasret kokuyor

Sevdanla içim alev alev yanıyor

Ben kendimi bildim bileli

Görmedim senin gibi candan seveni

MERHABALAR DEĞERLİ İNSAN;
DÜN HAT...

KNİSK
@knisk
6 Mayıs 2013 Pazartesi 10:12:17

Nerde benim kaybolan yıllarım

Sürgünde geçen bir ömür yazıyorum şimdi
Git gidebildiğin yere kadar diyorum
İlk defa kendime...
Ey yalan dünya!
Hadi sende mahkûm et beni kendine

Bugün!
Doğar belki beklemediğim güneş ömrüme
Bugün!
Umutlar...

KNİSK
@knisk
6 Mayıs 2013 Pazartesi 08:46:58


Gelin eder unuturlar onları
Hiç sual etmezler, nedir halları
Canı yanar, gözü ağlar görmezler
Yillar geçer eşiğini bilmezler

Gelinlikle çıktın baba evinden
Kefenle çıkmak şart koca evinden
Kan gelsede yaş yerine gözünden
Onlar yine gider...

Yurdum kızları, @Minos
6.5.2013 00:11:09
KNİSK
@knisk
3 Mayıs 2013 Cuma 12:05:42

Yorgun ruhum,” umutları” hiç sorma sevdiğim
Vuslat hayallerimde yaşar tek bu bildiğim
Meyler tükendi ben gibi hüzzam çalar günüm
Yaşandı bitti öyle mi? oldun benim dünüm

Prangalar da yetmedi, hasretse dinmedi
Solgun yüzümde sahte gülüşler, s...

KNİSK
@knisk
3 Mayıs 2013 Cuma 12:04:38

Yazdığın mektupları da durur dudak izlerin
Okurken öpüyorum yollarda kaldı gözlerim
Türkan Şoray gibi harika o gözleri
Sevgilim seni çok çok özledim

Şiirlerimden yazdım hep senin adın
Bal kaymak vermez gülüm tadını
Sevmeyecağim senin üstüne...

Sevgilim seni çok özledim, @yön
27.4.2013 16:47:58
KNİSK
@knisk
3 Mayıs 2013 Cuma 10:31:25

Gözler kalbin aynasıdır
Sevenlerin dünyasıdır
Üşüyen kalbi ısıtır
İtirazı olan var mı?

Kalbe giden yoldur gözler
onlar sevdiğini özler
Sevgisini gizlemezler
İtirazı olan var mı?

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ Y...

İtirazı olan var mı?, @Minos
3.5.2013 10:11:50
KNİSK
@knisk
3 Mayıs 2013 Cuma 09:19:47


"...Bütün iyi ya da kötü günlerde
Sinem açıktır sana kalma yaban ellerde.."

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
BEDELSİZ SEVME BU İŞTE..VEFASIZLIĞA VEFA ÖRNEĞİ.. GÜZELDİ YİNE
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR ...

KNİSK
@knisk
3 Mayıs 2013 Cuma 09:15:01

Kıvrak dansıyla raks ederken vuslat
Anadan doğma soyunmuşken gün
Nasıl olsa kefil-imdi sessizliğim

Gözyaşlarıma ninniler öğrettiğim gecelerde
Artık ne o kağıttan gemilere
Nede
Tozpembe hayallere güvenmiyorum

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.754
Şiir Okunma
1.218.407
Yazı Okunma
38.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL