Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
28 Haziran 2013 Cuma 10:13:52

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
28 Haziran 2013 Cuma 10:09:18


Astım çocuk bakışlarımı
gül kurusu bir duvara
seyrettim kendimi aynada.
Kendi sessizliğim
duvar ördü arama.


Soruyorum kendime
’Seven bir yürekten
daha güçlü yürek var mı’diye.

Sessizliği toplama zamanı.Karanlığı yansıtan gözlerden.....

KNİSK
@knisk
28 Haziran 2013 Cuma 10:02:22

Dünyam sana endeksli
Gecem sen, gündüzüm sen
Senin olmadığın yerde
nefes bile alamam ben.

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
...

Canımın yoldaşısın, @Minos
27.6.2013 19:19:10
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
28 Haziran 2013 Cuma 10:00:47



Saygın olun yuvaları yıkmayın
Kör şeytanın selleriyle akmayın
Fedakarca gönüllerden çıkmayın
Bu yaralar kolay kolay iyleşmez

Ayrılığa gerek kalmaz seversen
Bir felâket bekler seni eversen
Hatır saymaz ana baba söversen
Bu yaralar kolay...

İyileşmez.....!, @osman aksoy
27.6.2013 16:55:02
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 15:38:31


gene gençlik parkında aldım soluğu
türkülere ritm tuttum Ordulu


"Hekimoğlu derler benim aslıma
aynalı martin yaptırdım kendi nefsime

konaklar yaptırdım döşetemedim
Ünye Fatsa bir oldu başedemedim"


"mangallarda yanıyor fındık kömür...

Kent 11, @İbrahim Çelikli.
27.6.2013 12:56:01
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 15:36:01


Kıyısız denizlere dalgacı mahmut olacaksın
Aşk dilencilerin körleştiren gücüne inanacaksın
Uzun uzun kalacak dudak payların
Sigaran çakma olacak
Tütün yerine hayat çeken...

Saçların kızıl iken sarıya kalacak
Güneş her değdi mi başaklar gi...

KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 13:23:13


Ateşi derman diye gösterdikçe temâyül
Silinmez genzimizden ziftî yanık kokusu
Gerçeğin mezarında raksa durur tahayyül
Yordukça dimağları cevapsızlık sorgusu


’Ya ol, ya öl’ diyorum artık kendi kendime
Aşkdan başka ne varsa çek...

_kısır döngü_, @elif_elif.
27.6.2013 12:09:09
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 11:00:50

bir dönem
hırçındı gülücüklerim
tutarsız
şimdi nasıl kahkahalar atıyorum
umarsız



söylesene
hiç çocuk olmadın mı sen
sevmedin mi
sanki gözlerinmiş gibi
onsekizin gibi

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKAYDI ...ÇOK ÇOK GÜZEL...

KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:41:00



Masallar gerçek olsa, dünya dönmese dursa
Ayrılıklar olmasa, hasretler bir son bulsa
Mutluluk gözyaşları akar gözümden oysa
Yetim yalnızlıkların öksüz zamanlarında

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA BİR BAŞLIK ...ÇOK ÇOK GÜZEL...

KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:39:05



Kıymazdım yüzünü öpüp sevmeye
Korkardım başını yere eğmeye
Ne deyim değmezmiş bunca emeğe
Yok olan her düşüm gelsin aklına.

Çekip gitmedin mi hem de amansız
Bilmem ki ne diye döndün zamansız
Külden kor çıkar mı söyle fermansız?
Kavrula...

KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:34:57



Gerçeğe bel bağlayan doğruları yazmaz mı?
Hakkı gözeten edip edepsize kızmaz mı?

Benim bu yazdıklarım ulu orta okunsun
Müminler alınmasın hak edene dokunsun

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKAYDI ...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜ...

Söz ortaya, @Erdoğan BEKTAŞ
26.6.2013 09:42:43
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:33:35


Ömrüm oldukça kalacak damağım da
Bu ızdırabın ürkütücü tadı
Cereyanda kalmakmış meğer
Bu korkun olayın adı.

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GEÇMİŞ OLSUN. ..ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU YANSIMASIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALE...

Üşümek, @Minos
26.6.2013 09:48:09
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:30:45


Sevgi ararsan bil ki üzerinde
Sevemezsen suç kendinde
Sevgi uzak değil çok yakınında
Böyle hayat geçmez diken üstünde...

GÜNAYDIN DEĞERLİ ÖĞRETMENİM ;
BU GÖZ HEP DOĞAYI , HEP GÜZELLİKLERİ GÖRÜYOR..GÖNLÜNÜN GÜZELLİĞİ BEYNİNE KALEMİNE YANS...

Diken üstünde, @canandemirel
26.6.2013 16:13:52
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:28:02


Bendeki sevdanı sanki yel almış
Bu devran ne sana, ne bana kalmış
Sırtımda yükümle , dertlere salmış
Yürek bastonum dun ,sahibim nerde

Kızıl kıyameti , ömrüme soktun
Sanki yüreğimde, ateşten oktun
Selam verilirken ,sen yine yoktun
Kazdın...

Sahibim nerde, @Remziye ÇELİK
26.6.2013 23:20:43
KNİSK
@knisk
27 Haziran 2013 Perşembe 09:25:10



Derdin nedir diye sordun mu bana,
Boyadın kefeni kızıl bir kana ,
Yapışır anılar bir gün yakana,
Sararan her güzde beni hatırla...!


Yarın mahşer günü durunca zaman,
Günahlar sevaba vermezki aman,
Yakılan o ateş aşktan da yaman,
Düştü...

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 15:45:25


Aşk

Mütevazidir bazen.

Bakmayın
dıştan sert oluşuna.
Barındırır
kör ateşleri koynunda.
Közlenir mangalın
kömüründe.

Yanar
için için...
Ağır ağır...
Aheste aheste.

Gece gölgesiz
gündüz bedensiz olur
Erosun yaralı okunda.

B...

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 15:33:26


yüreğim alır beni götürür
ucu sevdaya dokunan her hayaline
bendeki seni arayıp
yinede dönerim dağınık uykunun
gel bana zamansız gelişine

ve yine
bilinmezin çığlığında
dilim suskunluğun cinnetinde
bilki ölmedim
ama ölüdende beterim

M...

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 14:15:31


devir devran mekan bilmez oldum
bana diyar olsan..
yüzünü göğsüme sürmez misin?

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÖNCELİKLE ARAAMIZA HOŞ GELDİNİZ..POFİL RESMİNİZ ÇOK ANLAMLIYDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DE...

Ey yar!, @taivas
25.6.2013 13:55:41
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 14:12:11


Yalnızdı kimsesiz gamlı naçardı
Ne dertliyim derdi ne de açardı
Bulursa her cinsten tütün içerdi
Bitmeden ucuca hemen eklerdi

Babası ölünce korkular basmış
Annesi ölünce kadere küsmüş
Kalan eteğinden bir mendil kesmiş
Hem yaşını siler he...

Durak, @Erdoğan BEKTAŞ
25.6.2013 13:34:59
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 13:06:41


Bu ulus asildir, olmaz yanaşma
Ya kuzgun leşedir, ya devlet başa
Nice destan yazdık dağa ve taşa
Sabrımız taşarsa, peri değiliz

Bu sevda hiç bitmez vatan sevdası
Çobanın ardında sürü değiliz


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
HARİKA BİR...

Deli değiliz..., @AYDINK
24.6.2013 22:03:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.741
Şiir Okunma
1.218.387
Yazı Okunma
38.834
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL