Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 09:12:23


Bir ateş yanar için için
Hiç sönmez, yaralı döşte
İster sarayda yaşa
İstersen sırça köşkte

Gözlerin ufka dalar
Kulağın hep sestedir
Gündüzler hayalinde
Gecelerse düştedir.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SEVDA VE ÖZLEM TÜRKÜSÜ BİR Şİ...

Gönül kuşu, @Minos
4.7.2013 08:29:30
KNİSK
@knisk
2 Temmuz 2013 Salı 10:15:24


Ne zaman akşam olsa
İçimi bir sensizlik alır.
Güneşler batar aylar geçer.
Dertlerim kalır.

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSU İNSAN ;
ŞİİR MANASINDA GÜZEL DİZELER OKUDUM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM BU DUYGU SELİNİ.
SELA...

Dermansız, @Emel Abokan
2.7.2013 02:52:26
KNİSK
@knisk
2 Temmuz 2013 Salı 10:13:20

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSU İNSAN ;
ÖYKÜSEL ŞİİR MANASINDA GÜZEL DİZELER OKUDUM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM BU DUYGU SELİNİ.
SELAM VE SAYGIMLA..
KNİSK
@knisk
2 Temmuz 2013 Salı 10:11:13



Umudumu kesmişken varlığından,
Bir damlacık yuvarlanarak,
Kirpiklerimin ucundan,
Tam ortasından,

Seni düşürdü!


Şükürdü!


GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSU İNSAN ;
ŞİİR MANASINDA GÜZEL DİZELER OKUDUM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT ...

KNİSK
@knisk
2 Temmuz 2013 Salı 09:56:06

Geçse de uzun yıllar
Kapansa bütün yollar
Dönmesen de bana geri
Asla unutamam seni.

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSU İNSAN ;
GÜZEL BİR YAŞANMIŞLIK ÖZLEMİ DİZELER OKUDUM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM BU DUYGU SELİNİ.
SELAM ...

Yanımdasın, @Minos
2.7.2013 09:52:27
KNİSK
@knisk
2 Temmuz 2013 Salı 08:56:03


Geceleri azap kusar karanlık,
Hiç saray olmadı bize samanlık,
Sevgiye saygı yok,bitmiş insanlık,
Bu sevgiye ömür verdim dostlarım.

Behlül dane gibi dobradır sözüm,
Yüreğim yanıyor,korlanmış közüm,
Yar için ağlarım,kör oldu gözüm,
Yar kal...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 12:36:42


Hakkım olmayan bir mevsimi yaşamakayım şimdi,
Bilmeden seni sevdiğim gibi...
Bulutlar bile esirgemez yağmurunu üzerimden
Kök salmışım sanki, kara toprağa
Kokusu gelir ta derinden....
Ve bir yanda da iki sevgilinin soluksuz sevişmeleri
Kulak...

Adamım!!, @Tuana Çelik
30.6.2013 17:37:20
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 12:24:27


Sanma bir tek hayaldesin düştesin,
Ömrümde ilk gönlümde ilk baştasın,
Dedim ki tam evlenecek yaştasın,
Başkasıyla çıkıyorken bitmişim !

Nakış nakış işlettin o çehreni,
Ve ay gibi ışıldayan zühreni,
Damla damla kaşık kaşık zehrini,
Yüreği...

Sende bitmişim, @Tek Hece AŞK
1.7.2013 00:49:28
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 12:15:59



hani dedim ya hüzünler sürgün verdi hep yüreğimde
ben beddua/sız diliyorum mutluluklar yine


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM V...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 12:12:27



sınır koymadık uzantısız yıllara
hangi yıl hangi ay hiç bilmeden sevdik
iki şehir arasında bir sen bir ben bildik Y Ü R E K atışlarını
bazen hüzün bazen keder eşlik etti kader dediklerimize.







bir kitabın satır aralarında bulurd...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:59:18


İki kuruşluk ya bazı hayatlar,
İşte Sende öyle olacaksın...
Biliyor musun kıyamet denen birşey var
Bilmezsen çocukluğun
Bilsende cahilliğine veririm...

Kaldırım taşlarının sükut seslerinin uluyuşunda
Yazmıştım tüm duygularımı...
...

Sokak şairi..., @((Eftelya))
30.6.2013 00:28:18
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:42:32



Sözler düşsün satırlara, ve bir araya gelip
Seni yazsınlar

Tüm yüzler sen olsun, baktığım her şeyde
Seni göreyim her şeye sen tecelli et
Ey güneş, ay ve canlı cansız tüm varlıklar
Şahit olun sevdama

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
Ç...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:24:10


Dokunsan ağlarlar
Sürüldükleri dokuzuncu köye
gelin edilir yalnızlıklar...

Yatar gözlerin seherinde
imge kırığı mahkumlar.
Sabıkası hayli kabarık korkular.
İlişir cümlenin en görünmez yerine
usulca acılar...


Buruk zamanın labirentle...

İki kişilik ağladım, @Ferda,ca
30.6.2013 18:52:02
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:20:12


Anasından ayrı düşmüş kuzunun

Hiç okşanmamiştır başı
Sevgi dolu bir elle
Sevgiyle pişen aşın
Tadını bilmez bile

Yokuştur hep yolları
Kırıktır hep kolları
Çile doludur yolları
Annesiz çocukların


MERHABALAR ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU...

Annesizlik, @Minos
30.6.2013 19:30:10
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:17:49



Hacer’in saman alevi elleri
Bir nar çuvalının zulasında öpmüştü
Şah damarından tinini
On yedisinde
Bıyıkları henüz terlemiş
Ve çok olmuştu zahir çeliğe su verileli

MERHABALAR ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA SEMBOLLERLE ANLAM BU...

Beşir'in düzü, @Mevlüt GÖZDE
28.6.2013 15:36:29
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:11:02



Bir, bir dağıtıyorum umudun yeşeren tohumlarını

Vakitsiz çalıyor sensizlik nöbetleri kapılarımı

Ben!

Sen çıkarsın diye yine aynı kapıyı zorluyorum

Kim bilir...

Sen diye mesken tutuyorum

Olmadığın sevda sokaklarını



Üzeri...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:03:59


hani sözümüz vardı sevgili
örtüp şiirlerin üstünü
vuslatın buğusunda
ısıtacaktık birbirimizin ellerini
sen !
ihanetin kasıklarında öldürmeden bizi..



ve
türküler kaldırır
sessizliğin cenazesini
kelimeler yas tutarken
Akdeniz oturmu...

KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 11:00:09

Unutmaki bazı şiirler
Geçmişin izleri olarak kalır

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
1 Temmuz 2013 Pazartesi 10:56:53


Acır içim kavuşmazsa sevenler
Ben Leylâ nın ben Şirinin özüyüm
Uzanır dostluğa bu sıcak eller
Ben yaralı gönüllerin gözüyüm

Aşkı yazan ,yüce seven gönüller
Yüreklerde tüten aşkın nazıyım
Kıbleye açılan o nurlu eller
O altın kanatlı kutsa...

KNİSK
@knisk
28 Haziran 2013 Cuma 13:47:21


Tabiatın nimeti ayağına serilmiş.
Kırlardaki çiçekler sanki sana derilmiş.
Güzel huylar toplanıp hepsi sana verilmiş.
Uzaklara bakarak ,ne hayaller kurarsın.

Yaşamın çok farklıdır,kıl çadırlar otağın.
Yorganındır yıldızlar,ince şilte yatağ...

Türkmen kızı, @gül peri
28.6.2013 13:34:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.737
Şiir Okunma
1.218.370
Yazı Okunma
38.833
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL