Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 10:33:29


Yaylada açılmış, benzer sümbüle
Misk-i amber kokan, irem bağımsın
Allah nasip etsin, gül’ü bülbüle
İkinci baharım, altın çağımsın

Hayat ağacında bir ince daldık
Ne rüzgarlar gördük yıkılmadık hiç
Yapraklar döküldü ikimiz kaldık
Sen...

İrem bağımsın, @Birselamver25
12.6.2013 19:55:38
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 09:56:46

Yalpalıyor canda sızlar yüreğim
Bir umut yok senden nasıl güleyim
Rüzgâr silmiş izin nasıl süreyim
Ses ver vefasızım sen neredesin?


Yüreği tarumar ettin canımda
Dolaşıyor sevdan tende kanımda
Gülce mahşerini yaşar solunda
Ses ver yürek s...

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 09:52:27

Aydınlanacak karanlıklar, umuda kürek çekerken umutsuzluklar

Gümüş bir yol açılacak ve dolunayla aydınlığa kavuşacak

HATİCE HANIM GÜNAYDIN ;
DEMLENMİŞ ŞİİRLERLE BİR GÖRÜNÜP BİR KAYBOLUYORSUNUZ..
UMARIM İŞLER YOLUNDADIR..ŞİİR ÇOK ÇOK GÜZEL ...

Gümüş yol, @haticeak
20.6.2013 19:08:46
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 09:45:10



Hayat pamuk ipliğiyle bağlı
Aman dikkat et
Her saniye kopabili

Sakın hak aramaya kalkma
Çıkar karşına bir mağanda
Hayatına kıyabilr

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRM...

Yordam bilmez, @Minos
21.6.2013 07:54:31
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 09:43:36


" Kime canım dedimse canıma kast eyledi.."

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Arkadaş, @Erdoğan BEKTAŞ
21.6.2013 00:58:04
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 09:42:03

Güneşi çekmecelere saklanan odalardan
Al beni bir veda kartpostalına yapıştır
Hani şiirli olanlardan, yağmur yağsın içinde
Hep orada kalayım yüreklerimin yanında
Ölünce de yaşarken de tüm sevdiklerime sar beni
Ve aynı kabirde sevgiyle çürüyeyi...

KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 14:09:19


Beste için bir öküz az,
Beklesinler gelir bu yaz,
İki cami bir beynamaz,
Vurur saza güfteciler.

Becermezken sekizi,
Zordur hecenin dokuzu,
Yeter doğurun ikizi
Gelen güze güfteciler.

Altı beşi cilalayıp,
On dört heceyi bir sayıp,
Bur...

Güfteciler, @rıfati
20.6.2013 13:24:09
KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 14:05:55


sen gelince sevinçten çırpınırdı denizler
sen gidince viran oldu bağlar ağladı dağlar

konar göçermi sandın sevdanı gönülden gönüle
zülfünü tel tel dökmüşsün ince beline
zalim neden düşürdün beni el alemin diline

sevda sarhoşuyum içmedim ...

KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 09:21:11

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..FONDA ÇOK HOŞTU..UZUN UZUN BAKTIM VE BİR KEZ DAHA OKUDUM ŞİİRİ..BİR GÜN HAYATIN YORGUNLUĞU HEPİMİZİN YÜZÜNE ÇİZECEK BU RESMİNİ..İNSAN BAZI ŞEYTLERİ YA KAYBEDİNCE YADA...

Babam, @semacık
15.6.2013 09:42:43
KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 09:12:43


Tenine arsız öpüşler bırakıyorum..

Çocukca hayallerimi//
Can kırığı umutlarımı bırakıyorum yarınlara..
Sen hep gül olurmu .........!!!

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRME...

___vasiyetimdir___, @Emel Abokan
20.6.2013 03:34:10
KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 09:02:08


İstemem etme veda aşk batar sol yanıma,
Ayrılık kararınla kıydın benim canıma,
Ecelim yazılacak sensiz geçen anıma,
Azrail çelme takar benden gidersen eğer...!


Hatıra kaldı bana yara aldı bu yürek,
Dikiş tutmazki artık bu yarama sen gere...

KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 08:54:46


Dünyadaki tek lider Atatürk�tür dediler
Liderim sananlar saygıyla eğildiler
Bu millet vatan sevgisini seninle öğrendiler
Sonsuza dek yolunda olmaya seve seve and içtiler

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
HARİKA BİR FON RESMİ ANLAMLI BİR...

KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 08:36:16


Sana ait çizgilerden,
Ne kaldı yüreğimde?


Belki bir bir ses,
Ya da bir nefes,
Yer etmemiş belleğimde.


Oysa mıhlamıştım her birini,

En derine,

Derinime!

Çok mu yaktın ki canımı,

Silinmişler hepisi de?


GÜNAYDIN DEĞERLİ...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
20 Haziran 2013 Perşembe 08:32:34


Kısır döngü sarmalında
Uçup gitti seneler
Ne olur yaratanım
O günleri geri ver.

Acısıyla, tatlısıyla
Yaşananlar benimdi
Kolum kırılsa bile
Saklayan hep yenimdi

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
HARİKA İÇERİK VE ANLATIM..NE GÜZEL BİR HAYA...

Geri ver, @Minos
20.6.2013 06:00:51
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
19 Haziran 2013 Çarşamba 09:03:07


Sanma başın göğe erer
Ayağına bir taş değer
Hayat ne zormuş meğer
Dersin ama faydası yok.

Sıtkımı sıyırdım senden
Bir hayır bekleme benden
Suya hasret öedek olsam
Senin gölüne de girmem


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
NE OLDUM DEĞİ...

Yükseklere dikme gözün, @Minos
19.6.2013 08:42:35
KNİSK
@knisk
19 Haziran 2013 Çarşamba 09:00:36


Boğazın en manzaralı yeri
Üsküdar,Sarayburnu karşımda ’’ Kız Kulesi’’
En şahane bankların
Benim işte sahibi!

Bu akşam yine evsizim
Çatısız her yerdeyim
Acaba nereye gideyim?
Boşver - gitsin
Nasıl olsa
İSTANBUL&#...

KNİSK
@knisk
19 Haziran 2013 Çarşamba 08:58:29


Esip yağmam yoktur gayet dinginim
Hoşgörüde karıncadan enginim
Bana yeter artar benim yangınım
Daha yakıp küllemeyin emmoğlu

Kalbinizde şüphe kalmasın sakın
Gelenler gidiyor hep akın akın
Yine duygulandım ağlamam yakın
Gözlerimi sellemey...

KNİSK
@knisk
19 Haziran 2013 Çarşamba 08:56:52



Artık olmayan hayallerimi kuruyorum
Ağlıyorum boş kalan sayfalara bakarak

Şimdi hasret ekiyorum yürek bostanıma
Karşılığını alıyorum hüzünler baharında

Aslında ben varya
Olmayanları yaşıyorum
Olan sandıklarımdan

MERHABALAR DEĞERLİ ...

KNİSK
@knisk
19 Haziran 2013 Çarşamba 08:32:21


Sen yağmurları beslerdin yanaklarında
Ben ise izini arardım kaldırım taşlarında

Her nefesinde bir ankara olurdum solunda
Sen ise gurbet kokardın her yanımda

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
İLK DEFA BU KADAR NET VE ANLAŞILIR HARİKA BİR YO...

Kurak bir kent_____, @Hasan Dag
19.6.2013 00:20:18
KNİSK
@knisk
18 Haziran 2013 Salı 12:06:10

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ATATÜRK SEVDALISI CUMHURİYET ÖĞRETMENİNE SELAM OLSUN...SİZLER VAR OLDUKÇA BU VATAN ELBETTE İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR..VE ULU ÖNDER RAHAT UYUYACAKTIR...
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SEL...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.736
Şiir Okunma
1.218.370
Yazı Okunma
38.833
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL