(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diken Üstünde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diken Üstünde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diken üstünde yaşatıyorlar, Ağa baba mennun bu işten. İçten ve dıştan kuşatıyorlar, Aşk tektir hayır gelmez dörtten beşten... HakanKURTARAN Tebrik edeerim Şairem...
Bazen insandan taşar o duygu ormanı Çok sevince bozulabilir gönüllerde ki hassas ayarı Ama insandır yine de sevgi’nin öz vatanı Arama boşu boşuna Başka yer de sevginin kaynağını Harcama ömürden zamanını Yakalamalısın içinde ki var olanı…
Kır yüreğinin zincirlerini Keşfet aşkın mucizesini Belki öyle yakın ki sevgi Belki de sana bir nefes gibi ?... Farkedemezsen sen seni, Farkedemezsin karşındakinin hislerini Hem sadece fark etmekte yetmez ki İnsan karşısındakine kendini, Fark ettirmesini de bilmeli ?!...
Sevgi beklenmemelidir elbette, O’na gidilmelidir bence Beklersen sevgi’yi gelsin diye Ömrün geçer, Gerçek sevgiyi beklemekle Hem de, Sürüne sürüne Ve de, “Diken üstün de…”
En kısa şiirler En zor sözleri becerirler Ana baba günü gibidirler, İçinde ki birbirini ezen kelimeler… Bir satırı, bin düşünceyle eş değer Ve Hatta anlatılmakla bitmezler Bazıları da var ki, Sonsuza dek el ederler ?!..... Yürekten Tebrikler !!!...
Onatça tarafından 7/2/2013 12:51:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 7/2/2013 5:08:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi ararsan bil ki üzerinde Sevemezsen suç kendinde Sevgi uzak değil çok yakınında Böyle hayat geçmez diken üstünde...
GÜNAYDIN DEĞERLİ ÖĞRETMENİM ; BU GÖZ HEP DOĞAYI , HEP GÜZELLİKLERİ GÖRÜYOR..GÖNLÜNÜN GÜZELLİĞİ BEYNİNE KALEMİNE YANSIYOR..HARİKAYDI ...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Kader kısmet işi bu. Bir bakıyorsun girivermiş gönlüne insanın. Bazen de yolu uğramıyor yüreklere, başka diyarlarda esip duruyor. Ama inanıyorum ki ben, her gönül muhakkak aşkı tadacaktır.