Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
15 Temmuz 2013 Pazartesi 10:28:57



Seni vatanım gibi sevdim biliyorsun.
Soldukça canlar vatansız kalıyorum.
Vurgunlar yiyorum hep solumdan
Solum tutmuyor…
Bil(m)iyorum gülüm,
Bil(m)iyorum…

Biliyorsun
Hep solumdan vurulurum…

GÜNAYDIN DOST GÖNÜLLÜ İNSAN ;
İÇERİĞİ FON...

KNİSK
@knisk
15 Temmuz 2013 Pazartesi 10:21:40
Kuru ekmeğe katık ettiğim gözyaşlarımın tadı bile sen kokuyor ..__


GÜNAYDIN GÖNLÜ GÜZEL İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAY...

KNİSK
@knisk
10 Temmuz 2013 Çarşamba 13:28:54


istanbul çığlıklarımla uyansa ve sen bir uyansan
Zahire doğru sil baştan kanat çırpsak

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE HOŞ GELDİNİZ ARAMIZA..AZ ÖNCE BAŞKA BİR SAYFADA AYNI İSİMMİ DİYE GELDİM BURAYA DEĞİLMİŞ..ANLADIK..BUNDAN SONRA DA...

KNİSK
@knisk
10 Temmuz 2013 Çarşamba 13:24:21

Tutmak isterdim inan bu gönül kafesimde
Seni bir ömür boyu kapatmadan kapını
Kalırmıydın benimle severmiydin bilmem ki
Yoksa bu göçe sebep bir vefasız mı vardı

Derdini derdim bilir kuş sütüyle beslerdim
Senin bir gülüşüne ben bir ömür harcar...

Göç zamanı, @DEVRİM DENİZERİ
10.7.2013 12:41:42
KNİSK
@knisk
10 Temmuz 2013 Çarşamba 11:56:56



boşuna kendimi savunmadım ki
mal ile mülkümle övünmedim ki
şu dünyada ben hiç sevinmedim ki
desinler ki bir gün gülmüş hazani

Yalan imiş sözlerine kandığım
Vefasızmış vefasına yandığım
Hani nerde sadık dostum sandığım
Dostlar bizi çokt...

Hasbihal*, @Erdoğan BEKTAŞ
10.7.2013 11:26:37
KNİSK
@knisk
10 Temmuz 2013 Çarşamba 09:51:56


Gözlerin gözlerimde
Uzan yat dizlerimde
Elimde fildişi tarak
O lepiska saçlarini
Ne olur ellerime birak.

Bakınca aşkı gördüm
Hülyalı bakışlarda
Senin sevgin kalbinin
En ulaşılmaz Uçlarında.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
CAN YADA CAN...

Lepiska saçlar, @Minos
9.7.2013 20:07:33
KNİSK
@knisk
10 Temmuz 2013 Çarşamba 09:36:38


zamanı yakalayamamak
az koştuğumdan olsa gerek
uzun, lâkin güçsüz bacaklarımla.
bir sır daha ister misin?
kaydıraklardan da kayamazdım ben!..

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİ...

Anlarım, @nar çiçeğim
9.7.2013 23:34:17
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:56:07

Yılların acısını çıkarırmış gibiyim
Uzun zamandır böyle olmamıştım
Sanki omuzumda yük taşımıştım
Şimdi rahata kavuşmuş gibiyim

Her zaman dertli kul olmayacağim
Kendi mutluluğumu yaratacağım
Kafamada birşey takmayacağim
Vaktim doldumu bende...

Birgün, @(Hayatt)
2.7.2013 18:18:27
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:53:18



Biliyorum düş’ümdeki sevdam biliyorum,
Sen, uzatırken bana Filistin çiçeklerini,
Zeytin ağaçları gölgesinde seyredeceğiz bu şehri..

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE ...

Düş’ümdeki sevdaya, @semram
6.7.2013 22:05:42
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:50:26


Türküler sabır çeker şarkılar çile
Ağıtlar diz boyu yayıldı enginlere.
Patlat yürek zarını
Durmanın zamanı mı ?


Hadi durma .
Al güneşi avuçlarına
Sür kararan ufkumuza ..

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ ...

KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:48:15


Utancım derya deniz yüzüne bakamadım
Cüzdanımı alırken yüzüm sanki al kiraz
Teşekkür derken bile gururu yıkamadım
Özür dilerim dedim sesim titredi biraz
Birden kızgın bakışlar sanki şefkatle doldu
Eşimle tanışmamız cüzdan yüzünden oldu.

M...

Cüzdan, @Ayvazım Deniz
9.7.2013 00:09:34
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:45:11



Gâh dayanır yollar dağa
Yön bitmişse sola, sağa
Hem başa hem de ayağa
Bel çareymiş bilemedim.

Bitsin istedim bütün yas
Engel çıktı bin bir ves-vas
Beşerin içinde bir has
Kul çareymiş bilemedim.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ...

El çareymiş, @sevenol
5.7.2013 03:46:03
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 13:42:52



Nefsime mağlup oluyorum rahmetin pınarınla
Ey Allahın eşsiz lütfü ihsanı, canımsın ramazan
Çok şükür rabbimize kavuşturdu seni de bize
Orucumuzla, namazımızla, bahtiyarız bizler de sana
Merhaba ey ayların şahin şahı sultanım ramazan



...

KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 11:27:51

DEĞERLİ KARDEŞİM MERHABALAR ;
ÖNCELİKLE RAMAZAN AYI BAŞTA SİZ VE AİLENİZ OLMAK ÜZERE TÜM İSLAM ALEMİNE BARIŞ HUZUR VE HAYIRLAR GETİRSİN İNŞALLAH DİYORUM....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT ...

Şehri ramazan, @bestikoc
7.7.2013 20:30:39
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:45:49


Bense seni düşünürüm, iç çekerim hisli hisli
Derim ki,
Bir hissetse ruhumdaki yangını,
Bir girsem rüyalarına,
Kalbinin bir köşesi sızlasa aniden,
Kulaklarına sesim dolsa, beni duyduğunu sansa
"Ben" fikri ısırsa aklının bir kenarından,
Belk...

Susuyorum, @Labarnas
28.4.2013 19:24:02
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:42:41


Derin sularda yüzüsüm en çok da benım suçum değildi
Gözlerime açılan perdelerde, saklıydı bütün manalar
Gerçeklerin ışığında döndü sevdamın büyüklüğü ,tıpkı bir Kelebek gibi.

Bunu ne onlar bilebildi ne de Sen bilmek istedin Sevgimin yüceliği...

H a k i k at, @katre izm
25.4.2013 01:06:41
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:32:10


Aşk ateşiyle yanda, cehennemden emin ol
Aşkla nefes alda, cennettin varlığını gör
Varlığın elimde tuttuğum kadeh gibidir
Hem sarhoş eder, hem de beni hoş edersin
Söyle bana cennet misin, cehennem misin

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK Ç...

Sesleniş, @matrix1971
6.6.2013 23:08:08
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:27:01


Ne günahkardım oysa zamanında
ve ne çok ötelendim kendimden

Sevgilim
Diriliğime merhem değil gidişin...
ruhundan bir gülümsemeyi kopar da ver
Bir diriyi çoğaltayım ölümden
Gözyaşı dediğin nedir ki
Sensizim
Yeryüzü sürgününde...

MERHA...

Bir ölüye, @paydasız
5.7.2013 01:32:39
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:18:45

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜNE GELMEKLE ŞİİRİN HAKKI TESLİM EDİLMİŞ DİYE DÜŞÜNÜYORUM....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGI...

Zenrim, @Irmak Eriş
8.7.2013 02:41:14
KNİSK
@knisk
9 Temmuz 2013 Salı 10:03:29



Karışınca kafam, yorulunca zihnim
Tutmazsa birbirini denklemlerim
Sonuca kısırsa eldeki verilerim
Sende yaparım bilirsin, ben sağlamayı

Seninle çıkarım karanlıktan aydınlığa
Sensin benim en güçlü yaşam iksirim
Sevmesem de hesabı yürek g...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.727
Şiir Okunma
1.218.339
Yazı Okunma
38.830
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL