Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 13:01:49


Özgürce çırpıyorlar kanatlarını
Dağıtıyorlar havanın isini pusunu
Umut yeşeriyor toprakta

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE...

Kırlangıçlar, @sunduzyaşar
24.6.2013 20:01:34
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 11:14:52


Görüyor musun sevdiğim
Her şey kavuşuyor istediğine
Ya biz…
Ne zaman kavuşacağız?
Zamanı gelmedi mi?



Ve biz sevgili
Bu döngünün içindeydik
Ve her mevsim varolacaktık
Bir şekilde…


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK...

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 10:20:41


sevgi emek ister
İhtimam ister
Sevdiğinin arkasında
dağ gibi duran
Bir yürek ister

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGI...

Bilmek gerek, @Minos
25.6.2013 09:42:25
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 09:32:13


Sizden ümit kesmemiştim
Atatürk’ün gençliği

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
KEŞKE GENÇLİĞE HİTABESİNDEN HERKES KENDİ PAYINA DÜŞENİ ALSA..ÖN-YARGISIZ OKUSA GÖRECEK Kİ HERKESE AÇIK BİR KAPI BIRAKILMIŞ..DUYARLI YÜREĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR...

KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 09:27:57



vefanın kapısıydı dönüp durdukları
yâd ederken
acı bir kahvenin kırk yıl hatırını
ellerinde ucuz marka etiketleri
gözlerinde yürek zenginlikleri

geleneklerin rahminde büyüyen görenekleri
babadan oğula, anadan kıza
kıştan yaza
uzar gid...

Dua kadar kutsal, @Müsadenizle
25.6.2013 01:27:48
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 09:25:38

Yumrukların balyoz, dert mi çakıyor
Gözden gönüllere sevgi akıyor
O zıpkın gözlerin, yürek yakıyor
Örmüş ağlarını kör mü gözlerim

Yazdığım dizeler, sel olur gider
Sensiz gecelerim, el olur gider
konuşmaz dillerim lal olur gider
Vurdun can ...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
25 Haziran 2013 Salı 09:18:10

Gözden uzak olanlar, gönülden de olurmuş!
Diyorlar korkuyorum yeni sevda bulurmuş!
Soğurmuş sevdiğinden, yaban elde kalırmış!
Dön seni çok özledim, ya sen özlemdin mi?

Seninle çok mutluyum, başkasına bakamam,
Gönlündeki köşkümü, heves için y...

KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 13:17:42


Aşk d/emek yüreğe s/açmaydı
Sevdin mi yüreğin kurşunla delinirdi…
Cebinde sakladığın imgelerini at şair
Fazla imge yaz sonlarını boğardı
Şehrin tam ortasında
Gökyüzüne doğru
Bir fotoğraf doğardı

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
anla...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 11:11:28


Binmişiz bir alamete
Gidiyoruz kıyamete
Sayılı günler bitince
Ereceğiz selamete.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EVET ÖMÜR SAAT BİTİNCE YOLCULUKTA BİTER..ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM K...

Binmişiz bir alamete, @Minos
24.6.2013 10:44:48
KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 08:46:51



Gitmiyor bir lahza aklımdan hayâlin, can suyum
Bitmiyor hasret ne etsem, gör ki hâlâ ben buyum
Faslı saz eylerde dostlar, neyleyim yoksun ki sen
Yetmiyor saz, söz, fasıl, ben senle ancak mutluyum.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
BELLEKLERD...

KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 08:42:38

Haykırmak istiyorum
Sesimin yettiği kadar
Acaba duyar mı sesimi
O güzel yaşanmışlıklar.

Hem hüzün vadır onlarda
Hem garp bir huzur
Gönülse her an
biyat etmeye hazır.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
"hayali cihan değer" ZAMAN DİLİMİNDEN ...

Geri ver, @Minos
23.6.2013 07:32:02
KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 08:39:36



yürekteki acı nasıl, hangi kelimeyle anlatılır ki
yani ağlamak gözden yaş gelmesi demek miydi
yüreğim ağlıyor işte, bir alev saran bedenimi
neredeyim bilmeden kaybediyorum kendimi


anlayacağın hiçbir şey güllük gülistanlık değil sensizli...

Giderken, @haticeak
24.6.2013 00:13:54
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
24 Haziran 2013 Pazartesi 08:36:48


Hezaren çiçeğinin ezana açar teni
Senin bulutlarını hangi rüzgâr sürükler
Hangi diyara gider şimdi gurbet treni
Senin umutlarını hangi vuslat körükler…
Hezaren çiçeğinin ezana açar teni…

Uzun caddelerinde sesimin son sedası
Bi...

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 15:09:31


kim bilir ne acılar içinde
adıma yazılmış kaç mektup vardı evde
kırılmış.. isyan etmiş olmalıydı.. hem de
ne sitemler.. yeter ki “beni unut” demesin de
yeter ki iyi olsun da Nurcihanım..

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ZAMAN ...

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 14:55:33


Güzel yüzüne gam keder değmesin
Üzüntüler senden uzakta dursun
Mutluluk yolun daima açık olsun
Ülkene bayrağına bağlı kalasın
Şanlı Şerefli merhametli olasın

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÖNCELİKLE SEVGİLİ YEĞENİMİZİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLA...

İyiki doğdun, @(Hayatt)
17.6.2013 12:41:17
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 14:12:00



" Ü. midim hiç bitmeyen hep çiçekler açan sonsuz yaşamımdır.."

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
UMUDUN HİÇ SOLMASIN..O UMUTVAR BAKIŞLARIN HEP VAR OLSUN..ZİRA UMUDU BİTENİN HAYATI BİTER..ZINDAN OLUR YAŞAM..ALLAH SANA UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜR VER...

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 14:04:10



Ömrün uzun bahtın hep açık olsun
Seni çekemeyen kem gözler solsun
Evimiz seninle bereket dolsun
Adınla çok yaşa,sen Serra bebek....


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ALLAH UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN..ANNE VE BABASINA VEDE SEVENLERİNE ...

KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 14:00:54



Sigara denen zehir, sizi teslim almadan
İçinizi çürütüp, muzdariplik salmadan
Geç kalınmışlık için, kimse pişman olmadan
Derneklerle el ele, soru sual sormadan
Hemen noktayı koyun, vazgeçin sigaradan.

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
BE...

Sigara denen zehir, @GÜLDAMLASI**
18.6.2013 07:44:58
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 10:55:27


Hamza gibi şehid temelin tutar
Nice sahabiler kanıyla yatar
Maddeci yürekler manayı atar
Bu hâl müslümana ar uhud dağı

Ne deyim anlatmak çok zor geliyor
Seyranım gördüğüm bağrım deliyor
Alemi İslâma dünya gülüyor
Azdı yaralarım sar uhud ...

Uhud dağı, @osman aksoy
14.6.2013 23:38:39
KNİSK
@knisk
21 Haziran 2013 Cuma 10:43:41


Yıllar sana küsse sen küsmezdin yıllara
Aşk nameleri yazardın sayfalara
Nazlım,gülüm ne oldu sana böyle
Dost dilinden yaramı aldın,
Aşktan yana bahtsızmı kaldın

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYD...

Nazlı gülüm, @perhizbozan
2.6.2013 16:56:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.696
Şiir Okunma
1.218.304
Yazı Okunma
38.826
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL