Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
8 Temmuz 2013 Pazartesi 10:00:27


Öyle ya!
Yüreğime öylesine parsellenmiş ki sevdan!
Senden esintiler aramışım,
Her uçarı sevdadan.

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİ...

Mangal yüreklim!, @Nermin Akkan
7.7.2013 20:48:21
KNİSK
@knisk
8 Temmuz 2013 Pazartesi 09:59:02


Vuslat sankı haram kılınmış bize,
Böyle büyük sevda gelirmi göze,
Tükendi şiirler gerek yok söze,
Ağıtlar yaksanda fayda eder mi...?


Yok ettin elinle gönül tahtını,
Gülerken ağlattın kara bahtını,
Unutmuşsun bana olan ahtını,
Aşk ile a...

KNİSK
@knisk
8 Temmuz 2013 Pazartesi 09:57:10


Rüyalarda da beraberiz
Taaa uzaklara düşüyor yolumuz


Biliyorum sen gidersen
Nazire ebediyen susacak

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SEVGİ VURGUNU GÖNÜLLERE AİT YİTİK BİR YAŞANMIŞLIK HİKAYESİ GİBİYDİ..HARİKAYDI ...ÇOK ÇOK GÜZEL VED...

Umudum, @Nazlıgelin
5.7.2013 18:19:42
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 14:37:26

DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU MERHABALAR;
ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 14:35:15



Acırım biten güne bakarken mahzun, garip
Yalnızlık akşamında kızıla döner gurûb
Ve ufkum alev alev, gönlüm ise muzdarip
İçten içe yanışım kalbi üzer mi? Bilmem.


Büyülü gecelerde uzaklarda ney çalsa
Alıp gitse ru...

Farzımuhal, @Nilüfer Sarp
3.7.2013 10:34:53
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 14:29:38

epey aralı kursa yürüyoruz, babamın durumu malum,
üçüncü gün; okul formasından başka elbise giymişim
zümrüt yeşil.. yeni yeşil ayakkabı, aynaya bakıyorum
annem imrenerek seyrediyor.. meğerse ben neymişim,


DEĞERLİ USTAM MERHABALAR;
HEYYY Gİ...

Afitap 3-, @İbrahim Çelikli.
5.7.2013 13:41:08
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 14:10:31


şimdi kadın dayanışması vakti
diğer celladlarda ayaklarını denk alsınlar !
sözüm efendilere değil !
Onların hepsi benim için yorum yapan asil beyler
eğer sizi üzdüysem af ola :(
benim sözüm CELLADLARA

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANLA...

KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 12:47:39


Ey! kör bir bak baktığın yüzün aydınlığına
Göremezsin değil mi ardını dünya gözünle
Hala akıllanmazsın canım yakıp,canın yandıkça
RABBİME havalesin tüm içinin çirkinliklerinde

BU GÜN CUMA HADİ KOŞ SECDEYE !

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;...

KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 12:44:01


" Yazıklar olsun beni hayattan soğutanlara ! .."

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ŞİİR VE DUYGULARIN ÖZETİ İŞTE SİZE..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞL...

KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 11:08:41




seviyorum seni…
göğsümde yankılanan yanık kelimelerin sesi…


MERHABALAR ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
YİNE HARİKA SEMBOLLERLE ANLAM BULMUŞ HARİKA DİZELERDİ..
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU SELİYDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMES...

Seviyorum seni..., @(( elçin ))
5.7.2013 11:04:14
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 10:05:12

İster camiye git istersen ceme
Bu bizden o sizden ayrıdır deme
Düşlenen yarınlar gitmesin güme
Meşaleye kibrit çakmaya geldim

“Aklın yolu birdir” duy güzel ilim
Sende hayat bulsun şahlansın bilim
Uyma bozguncuya yakanda elim
Birlik ağacını...

KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 09:46:11



" ....biz bu masala hiç girmemiştik diyelim"

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGIMLA
Nil gibi, @glenay
5.7.2013 00:49:02
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 09:42:37


Gece karanlığında zaman hasret kokarken
Bir ateş böceğinin yola düşmüştü izi.
Sevda denen nehirler yüreklere akarken
-- Sen yine yağmurla gel, deniz kıskansın bizi
-- Sokaklara yazalım bitmeyen sevgimizi.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
...

Sen yine yağmurla gel, @RABATLI
5.7.2013 00:12:04
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 09:40:31

Bana baktığın gibi, ellere bakma
Katlime sebep olur, güzel gözlerin.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SA...

Sebebim olma, @Minos
5.7.2013 00:34:54
KNİSK
@knisk
5 Temmuz 2013 Cuma 09:38:37

Savrulur ömür
dört bir yana
isyan nefes alır
barut kokusunda.
Yanar ateş
önünde bir dünya
Yaşlanır hayat
bakar pencereden.


Anlamaz çocuklar savaşı

anlamaz öfkeyi

anlamaz ölümü....



Anlamadıklarını yaşarlar
ayaklarının dibin...

KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 14:20:01


Hani derler ya “Zamanla unutulur hep gidenler.”
Bence bunu söyleyenler, sevip sevip terk edenler
Tek bir yâre gönül veren dertli keman gibi inler
Gözyaşından hisse aldım, bunun adı kader canım

Yıllar geçti üzerinden, hâlâ seni bekliyorum
B...

KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 11:17:34


Bir gün dost olursun.bir günde düşman.
Yakarsın,yıkarsın.olursun pişman,
Biraz zor görünür, bunları aşman,
Tufana benzersin,hayret bir şeysin.

Etrafını yakıp,yıkıp,kırarsın,
Neden böyle beni boşa yorarsın,
Evhamlanıp yersiz hayal kurarsın...

Hayret bir şeysin, @fahri-76
4.7.2013 09:55:00
KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 09:31:55


Mabede Allah’ın evidir deme
O Allah ki sığmaz camiye ceme
Müminin gönlünde eğlenir emme
Kimine sığar da kimine sığmaz


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ..
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRME...

KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 09:30:28


Kolay mı kaderin, emrinden çıkmak?
O’nun kuralını ,saymayıp yıkmak?
Çare değil candan, usanıp bıkmak,
İtiraza gücüm, kalmadı gülüm.


Takatsiz gezerim, aklım hep sende,
Olmayacak düşler, bitmiyor bende.
Çıkıp gel istedim ,bari son günde, ...

= gülüm =, @gelmeyenvuslat
3.7.2013 00:54:31
KNİSK
@knisk
4 Temmuz 2013 Perşembe 09:18:40

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
YAŞANMIŞLIĞIN YAŞANACAKLARA YOL HARİTASI MANASINDA SEVDA VE ÖZLEM TÜRKÜSÜ BİR ŞİİRDİ..ARKADAŞIM NİSA HANIM DA GÜZEL YORUMLAMIŞ....GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRM...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.757
Şiir Okunma
1.218.427
Yazı Okunma
38.838
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL