Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:51:38
ne mutlu türküm diyene...
sayfa ve duyarlılığınız için teşekkürler arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:42:59
tüm ulus olarak cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:39:21
ŞEHİDİMİN ÇIĞLIĞI

Duydum ki;
Dağdaki eşkıya şehire inmiş anne
Havai fişeklerle karşılamışsınız
Zafer işaretleri ile gelmişler
Hangi zafer anne
Beni öldürdüklerinin zaferi mi bu.
Söyle bana, ben niye öldüm anne!

Duydum ki;
Pişmanlık değil...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:31:21
evet meyveli ağacı taşlarlar hasbelkader sizde dibinde iseniz...
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:22:26
mevsim şirde dil bulmuş arkadaşım.
yakışmış üstelik günün mana ve önemi gibi.
selam ve sevgi ile.
Kışın habercisi, @AYSE 09
25.10.2009 15:35:25
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:13:25
Gel sevgili,sev sevgili,sar sevgili
Sensizlik sarsıyor beni
Düş sevgili,sevdamın kollarına düş sevgili
Benli sevdalara bırak kendini
Gel sevdama ser, gel de ser yüreğini
Düşümdeki sevgili
Düşlerimin nedeni sevgili
İçimin kuytularına düş sevgil...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:07:58
çok bir resimle birlikte sunulunca vefa dolu sevgi dizeleri mükemmel olmuş
güzellikler sizinle olsun arkadaşım.
sevgimle.
Hayat senle güzel, @47nihal
25.10.2009 18:38:11
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:05:01
felsefi dizeler.
düşünülerek yazılmış..
mesaj derin..
bazen yaşam yaşayamadıklarımızdan dolayı boş görensede yinede güzeldir.
yaşayamadıklarınızı yaşamanız dileğimdir.
selam ile arkadaşım.
Birliktelik neyimize, @Son Damla
25.10.2009 18:53:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 18:22:48
şair yürekler güzeli sever efendim.
ee güzeli sevmeyende sevda olurmu.
kutluyorum selam ile.

polyannna tarafından 10/25/2009 6:26:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir güzel sevdim, @ediz avşar
25.10.2009 13:04:51
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 18:17:08

Yüreğime düşen aşkın yarım kalınca
Avuçlarıma düşen yıldız kayınca
Gönlüm ayrılığın tasasına dalınca
Sevdada hüsrana uğramış eseriyim
hasret in hasreti...
yarım kalmış yaşanmışlık.
güzel dile gelmiş hissedilenler.
sevgimle.

"eseriyim", @hasret
25.10.2009 12:43:58
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 18:13:54
güzel imgelerle süslenmiş ve anlayana münhasır dizeler okudum.
içten ve samimi
akıcı ve uyumlu
her hakukarsa sevdalı yüreğin sesi.
kutluyorum arkadaşım selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:15:43
ben çok umutluyum bu güzel sesleri duydukça hada bir umutlu oluyorum.
kaç gündür haykıran sesler bizim rehavatten hemen sıyrılacağımızı gösteriyor.
teşekkürler arkadaşım güzel sayfa için.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:10:59
çok haklırsınız haidi cim.
bitmiş bir sevdanın geri dönüşü olsa bile eski tadı asla yakalayamıyorsunuz.
biten bitmiştir.
yenisine MERHABA dermişimmmmmmmmmmmm
sevgimle HAİDİ
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:08:15
komani gardaşşşşşşşş
ya çok ağlıyorsun
ya çok gülüyorsun
ortası yokmu bunun
şaka bir tarafa tabi ki güzeldi komani ozan sayfası.
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:06:08
yaseminin kalemi yine zehir zemberek
yine yürek yaralı..
üstü sende kalsın.....
vazgeçmişlik...değmamemişlik.
ama hüzün yaseminin kalemin de olunca bir başka güzel
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:02:43
yüreğinizdeki sızıyı vurmuşsunuz kaleme arkadaşım.
ruhu şad olsun.
sevgimle.
Babacığım!, @Oya gedik
25.10.2009 01:34:56
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 12:00:58
bu dizelerin güzelliğini anlatabilmek için ne yazmalı bilemiyorum artık.
genelde çok güzel bulduğum çok beğendiğim dizelerde lal olurum.
işte yine lal oldum.
müthişsin KADINNNNNNNNNN
alkışım ve yüreğim bu gün burada kalacak.
sevgimle.
........fanus, @Pervin YETİŞ
25.10.2009 01:23:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 11:57:20
ozan efeden yine ozan efece sesleniş.
selam ile.
Sen oldun, @ramazan.efe
25.10.2009 00:15:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 11:55:20
nil mavisinden yine güzel bir sevda sesi.
çok güzel bir ses
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 11:27:10
rabatlı imzalı sayfa her zamanki ozan dilini konuşturmuş
kutluyorum arkadaşımı.
selam ile.
Kendime ettim, @RABATLI
25.10.2009 00:13:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.268
Şiir Okunma
174.567
Yazı Okunma
57.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL