Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:32:13
evetttttttttttttt
dağlar fare doğurdu..
fareli köyün kavalcısına duyurulur
tebrikler.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:29:24
hüzenler gecelerde depreşir her zaman.
daha duygusalızdır gecelerde,minik bir bebek gibi ağlamaya hazır....
güzel dizelerdi arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:25:15
acıların isyanı....
artık güneş doğsada olur,doğmasada der gibi yürek.
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Acıların isyanı, @nilkurt
24.10.2009 02:53:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 13:29:42
Aynı acılar izler arzular giz yürekte
İçte kala kalmış kararmış bence
Dert etme açma derdimi deşifre olursun bende
Sen sendekini gizle bendekini deşme

tüm görkemi ile çok hoş bir sayfa arkadaşım.
sayfa düzeni zaten büyüledi beni ..
üstüne bir...

Yaram deşme, @Son Damla
24.10.2009 01:18:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 13:12:34
ben bu dizeleri sadece şiir güzelliği olarak algıladım
yoksa ozan yaşamı olduğu gibi seven mutlu bir kalem bildiğim kadarı ile.
selam olsun.
Diyari gurbetteyim, @aşık komani
24.10.2009 00:58:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 13:07:45
değişik bir tarz...
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 13:02:48
ah! bu hazan ah!
hep bize yolculuğun sonunu hatırlatıyor.
hüzün veriyor..
artık objeleri bile yolun sonunda gibi görüyoruz..
daha çok işimiz var şair...
henüz kalemimizde çok hikaye var anlatılacak..
bitirelim sonra düşünürüz..
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:59:07
honolulu...
güzel değişik kültürleri de tatmış olursunuz böylece.
iç sesin konuşması ve hayali gerçek olsun diyelim.
selam ile.
Sonbaharım, @Cemal Erkoç
24.10.2009 00:33:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:56:25
Değişik bir tarz dı bu sayfa ustamızın kaleminden.
Bu da çok yakışmış.
daim olsun dileğimle saygı ve sevgiler.
Kim mi o ?, @ümit zeki soyuduru
24.10.2009 00:21:10
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:52:53
yoktur...kıyıdan çekikmeyen deniz...ve öülmsüz insan yoktur arkadaşım.
tüm canlılar gibi geldik yeşerdik ve sararıp çekileceğiz rolümüz bitince.
her zaman ki kalite kokan dizeler..
selam ve sevgimle
Kıyıdan çekilmek, @sahaf
24.10.2009 00:19:57
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 00:07:08
Kilo vermenin en güzel yolu aşık olmaktan geçer.
bıral rejimi aşık ol arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 23:58:26
ne güzel değil mi memleket aşkı.
yaşadığımız topraklarda aldığımız nefesin değerini hissetmek.
duyarlı yüreğiniz var olsun.
selam ile.
Türkiye’m, @Rabia BARIŞ
23.10.2009 23:53:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 22:58:31
empati kurmaya çalışıyorum da yüreğim yetmiyor arkadaşım.
doğarken ölmüş bir hayat...
acı gerçek malesef..
ürperdim..
kaleminiz daim olsun Dilruba.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 22:54:02
dikeni batmış o zamanlar yüreğinize.
güllü sevmek zordur arkadaşım.
selam ile.
Beyaz gül !, @Oya gedik
23.10.2009 22:14:01
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 20:47:45
alkışımı bırakıyorum sayfaya arkadaşım.
bıçak gibi keskin bir şiir.
iyi ki varsınız.
sevgimle.
Teslim ol diz çök alçak, @neneh.
23.10.2009 19:32:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 20:44:42
güldürdün bizi pervin cim.
mizansen çok güzel..
Mesut ile Candan...
tebrikler arkadaşım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 20:40:28
hissettiğiniz iki yaş ta çok güzel..
ama bence gerçek yaşınızda ki sevda daha güzel..
çünkü o gerçek olandır,yılların tecrübesinde ve yaşamışlığında damıtılmış duygulardur.
sevdanın objesi her ne olursa olsun kamil yaşta olgunlaşır.
sevda yüreğe ...

Seviyorum, @çalıkuşu007
23.10.2009 19:59:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 20:33:56
gelmelerin gitmek için olmadığı bir sevda kuşatsın yüreğinizi.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 20:30:44
GİDENLER BAZEN İZİN İSTEMEZLER
ZAMAN MEKAN HİÇ DÜŞÜNMEZLER.
YÜREĞİNİZ SEVGİDE KALSIN.
SELAM İLE.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Ekim 2009 Cuma 18:43:23
komaniyim o endamına
vuruldum selvi boyuna
aşkım diyorum anlasana
gelse sen bana cilveli kız
,,,,,,,,,,,,,,,,,cilveli kız cilveli kız
,,,,,,,,,,,,,,,,,nolur gel bana kız

eminim bu dizeleri saz ile söylüyorsunuzdur.
çok güzel olur be ozan.
c...

Cilveli kız, @aşık komani
23.10.2009 18:36:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.308
Şiir Okunma
174.586
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL