Eski aşkımı gördüm yolda Gözlerimin içine baktı Öleceğim sandım heyecandan Titredi bir an elllerim Keskin bakışlarından // Yüreğim sarsıldı neden Unutmamışım meğer O da seviyordu hala Biliyorum söylemişti Ama olmaz dı artık Tadında kalmalıydı aşk // Yanıyorduk ikimizde Dokunamamak Kahretsede Yüz yüze olup Konuşamamak Bitirsede bizi Dönüş yoktu artık geriye // Aşkımken Yanımdayken Nasılda sarılırdım boynuna Sımsıkı kucaklardı beni Şen şakrak gülüşlerle Dünyaya meydan okurduk // Şimdi O bir el Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Dokunabilirmiydim tenine Bakabilirmiydim gözlerinin içine Seni seviyorum aşkım Diyebilirmiydim // İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hislerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk // bütün ateşiyle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***YAKMALIYDI AŞK *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***YAKMALIYDI AŞK *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karşılaşmak şansmı bilemem ben çok karşılaşıyorum keşke diyorum uzakda olsaydı.. sevgili tamer bey yorumlar için teşekkür ediyorum size.. güzelliklerle kalın..
harika.. içmi çıız ettiren bir şiir okudum sayfanızda... alıp götürdü akıntıya kapılmış bir dal parçası gibi... tebrik, takdir ve saygılarımla.. sağlıcakla kalınız..
Şimdi O bir el Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Tenine dokunabilirmiydim Gözlerinin içine bakabilirmiydim Seni seviyorum aşkım Diyebilirmiydim
biten bitmişdir denir çoğu zaman ama yürekte ufakta olsa küllerin altında bir kor her zaman hazırdadır değilmi çok güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık
evet Gamzeciğim giden gitmiştir biten bitmiştir...biten hiçbirşeyin önemide olmamalı aslında ama insanlık işte bir yerde karşına çıkabiliyor.. sevgiyle kalın...
Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle.. Evet yakmalı da nasıl? Aşkla pişmek gerek, oysa ateş harlanırsa pişirmez bilirsiniz. Dışını yakar içi kalır. Aşk birazda dengelemek değilmidir o ateşi. Yakmalı ama harlanmadan. ÖÇiğ'de kalmamalı çabuk bozulur o zaman. Aşk yaktığında kişi yunusça yanmalı ki sevdası sevda olsun. Yoksa leyla olmak aşk'ta yetmez.Belki mecnun yapar karşısındakini ama kendine faydası dokunmaz. Çok güzeldi dizeler.
bilirim harda pişmez çiğ kalır bazı yemeklerde ocağı kısarız yüksek ateşde iyi pişirmediğini ve özünün çiğ kaldığını bildiğimiz için kısık ateşte pişiririr ... keşke yunus gibi yunus aşkıyla yanabilsem..allah ateşi ile yanabilsem.. keşkem.. ne leyla ne mecnun ateşi istemezdim..veysel karani, yunus emre ateşi istredim ama nerdeeee.. sevgili x adamus sana çok teşekkür ediyorum güzel yorum ve şiirdeki önerin için... selamlar en güzel günler senin olsun dileklerimi sunuyorum..
Eski aşkımı gördüm yolda Gözlerimin içine baktı Öleceğim sandım heyecandan Titredi bir an elllerim Keskin bakışlarından yüreğim sarsıldı neden unutmamışım meğer O da seviyordu hala Biliyorum Söylemişti Ama olmaz dı artık Tadında kalmalıydı aşk
Konuşulsaydı eğer sihirini yitirdi, böylesi daha iyi gibi geldi bana kalemi vermiş elinize. Güzel bir çalışmaydı kutluyorum.
Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Tenine dokunabilirmiydim Gözlerinin içine bakabilirmiydim Seni seviyorum aşkım Diyebilir miydim? ****************************** Ne mümkün? Güzeldi .. Sevgiyle kalın hep...
yüreğim sarsıldı neden unutmamışım meğer O da seviyordu hala Biliyorum Söylemişti Ama olmaz dı artık Tadında kalmalıydı aşk
tadında kalır mı acep aşk?daha tadına varamadan.. demek varılamamış ki yeniden yürekler titremiş..böyledir işte eski sevdalar yürekte duruyorsa eğer titrer yürek her ne kadar ayrı olunsa da bazen mecburi ayrılıklar düşer aşkın payına ve kalır içerlerde bir yerlerde..güzel anlatımdı sevgili Elif.yüreğinize tebrikler..sevgilerimle
haklısın sevgili mısradan tadına varılmadan nasıl tadında kalınırki...demekki bizde sadece sevgiyi tadında bırakmışız... bazı emellere ulaşılsaydı zaten bu kadar yakıcı olmazdı yürek titremezdi.. sevgili mısradan sayfama onur verdin, değerli arkadaşım hep güzelliklerle kal allah senden yana olsun herzaman...sevgimlesin..
Eğer gerçekten sevmiş ve severek ayrolmış ise sevenler, unutmak ve silip atmak mümkün değildir ki. Yıllar sonra bile, hiç bilinmeyen bir yerde karşılaştığında sevgililer aynı ateş yeniden kıvılcımlar saçarak yakar yüreğimizi ama artık değişen bir şey vardır o atrık yabacı.
Çocğumuzun yaşadığı duyguları çok güzel ifade etmişsiniz sevgili şaiirm. Umarım o ateş söner diyeceğim ama sönmediğinide biliyorum.
değiniz gibi severek ayrılık oldugunda unutmak mümkün değil ve yıllar sonra bile karşılaşıldıgında aynı heyecan yaşanıyor ama ne yazıkki artık bir yabancıdır.. gerçekten bunu yaşayan çok fazla insan var...zaten gerçek sevenlerin çoğu ayılıyorlar ben çok sevipde kavuşanı nadir oalrak görüyorum.. sevgili onurumsun sayfama şeref verdiniz..sevgi ve selamlar herşey gönlünüzce olsun..
Eski aşkımı gördüm yolda Gözlerimin içine baktı Öleceğim sandım heyecandan Titredi bir an elllerim Keskin bakışlarından yüreğim sarsıldı neden unutmamışım meğer O da seviyordu hala Biliyorum Söylemişti Ama olmaz dı artık Tadında kalmalıydı aşk Yanıyorduk ikimizde Dokunamamak Kahretsede Yüz yüze olup Konuşamamak Bitirsede bizi Geriye dönüş yoktu artık //
merhaba yeniden aşkla buluşan güzel insan kutlarım şiirini sanki seninle birlikte ben de kaybulup gittim yıllar öncesine iyi ki yazmışlsın tüm aşklara selam olsun sevgiyle kal güzeldi
İlk aşklar hiç unutulmuyor değil mi,ama nafile elden de birşey gelmiyor , kaderimmiş deyip katlanmak düşüyor yüreğimize. Çok güzel dizelerle ifade edilmiş o duygular, teşekkürler saygılar.
dediğiniz gibi katlanmak zorunda kalınıyor..yoksa unutulmuyor hele birde hergün görebileceğiniz bir yerde ise daha da zor... yorum için tşkler sevgili Avşarbey..selamlar..
Yaktınız okurları biliyormusunuz; yaktınız parelendim okurken , birde bugün babamın ölüm yıldönemi.. tam duygu selindeyken ... Şiir gibi şiirdi şairemiz ;yüreğimdeki yangınlarla yana yana kutluyorum... sayfanıza öbek öbek kır çiçekleri bırakıyorum,kabul buyrun efendim... Saygımla...
öncelikle başınız saolsun diyorum..babanızın mekanı cennet olsun nurlarla dolsun kabri.. aşka yanmaktır yanmayınca zaten aşk olmuyor ...ama gönül isterki tabikii mutluluk olsun olmayınca elden bişey gelmiyor yanmaktan başka.. çiçekleri nasıl kabul etmem bayılırım kır çiçeklerine.. güzel yorumunla sayfama renk kattığın için çok teşekkürler oya hanım herşey gönlünce olsun..selamlar..
İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ DOSTUM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle güzel bir siirdi tebrik ederim sevgiler.
an gelir kesişir yollar mutlaka bir yerde birgün ve konuşulamazsa da eskiler yüreklerin içinden geçenler de kesişir bakışlarda içinde bulunulan şartlar umduklarınla değil bulduklarında yaşamak sanatını öğreten hayat bile susar yeniden baaşlar eski bir yangın ama tez geçer zira ateş yana yana yorulmuştur... sevgilerle
zaten sözler değil gözler anlatıyor o anki duyguları...bir anlık bakışla hemen anlaşılıyor duyğuları ve hisseleri...ama ne olursa olsun bir yabancı gibi konuşamamak bir yerde bitiriyor insanı.. selam ve saygılar efendim..şeref verdiniz sayfama...güzel günler diliyorum size..
İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle
Biten bir sevdanın,yeniden başlaması hata olur.Yıpranmıştır bir kere,geri dönmek niye.En iyisi gem vurmak,dönmemek geriye.Tebrik eerim değerli şairem.Çok güzeldi.Selamlarımla.
bencede hata olur hep derim herşey zamanında güzeldir..hem bitmişse demek birliktelik olmuyordur.. sanki geriye dönse olunacakmı..? eski tadı kalmışmıdırki.. boş verelim geçmişi ve geleceğe bakalım..arada bir böyle karşılaşmalarda kalsın tadı o kadar.. selamlar arkadaşım..sevgimlesin..
çok haklırsınız haidi cim. bitmiş bir sevdanın geri dönüşü olsa bile eski tadı asla yakalayamıyorsunuz. biten bitmiştir. yenisine MERHABA dermişimmmmmmmmmmmm sevgimle HAİDİ
en iyisin yapmışım değilmi sevgili POLLYANNACIĞIM.. bırak bitttiği yerde kalsın herşey zamanında güzeldir..gidene elveda yeniye her zaman merhaba.. sevgimlesin arkadaşım...gülen yüzün hiç solmasın..
TEK KELİMEYLE HARİKA İLK VE TEK SEVDİĞİM GELDİ AKLIMA BENDE SEVDİM BİR ZAMANLAR ŞİMDİ ELİN OLDU BENDE HER ZAMAN ŞU SÖZÜ SÖYLÜYORUM "ELLERİN OLACAĞINI BİLSEYDİM ELLER GİBİ SEVERDİM" ESKİ ANILAR DEPREŞMESİN DİYE YOLDA DAHİ KARŞILAŞMAK İSTEMİYORUM BELLİMİ OLUR....... TEŞEKKÜR EDERİM ELİF BÖYLE BİR ŞİİR YAPTIĞIN İÇİN YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLARIM
elin oldu demek bile yetiyor yanmaya değilmi adnan bey..ama yakında ise eger karşılaşmak kaçınılmaz mutlaka bir yerlerde aynı ortamı paylaşıyorsunuz.. güzel yorumun için sana çok teşekkür ediyorum ..herşey gönlünce olsun.. selamlar..
Şair arkadaşım, Eski aşkımı gördüm yolda Gözlerimin içine baktı Öleceğim sandım heyecandan Titredi bir an elllerim Keskin bakışlarından yüreğim sarsıldı neden unutmamışım meğer O da seviyordu hala Biliyorum Söylemişti Ama olmaz dı artık Tadında kalmalıydı aşk Yakmalıydı aşkı Yanıyorduk ikimizde Dokunamamak Kahretsede Yüz yüze olup Konuşamamak Bitirsede bizi Geriye dönüş yoktu artık Güzel duygular,güzel bir anlatım.Kutlarım kaleminizi.Esen kalın...
Şimdi O bir el Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Tenine dokunabilirmiydim Gözlerinin içine bakabilirmiydim Seni seviyorum aşkım Diyebilirmiydim // İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle
hemde ne kötü hayattan el etek çektiriyor unutturana kadar ki unutulmazda zaten akla karayı seçtiriyor.. selamlar saygıdeğer şeker29 hep güzelliklerle kalınız...
öyle anlar oluyorki; bu durum her an buluyor bizleri de, bir yabancıdan yabancı oluveriyoruz... yanımızda bir arkadaşımız olsa, kesin anlamaz onunla duyggusal bir bağımız olduğunu...yanımızdan süzülüp giderler.. kim bilebilir ki böyle yanımızdan gidenlerin bizim geçmişimizin izlerini taşıdığını.. elimizde başka el var...yanından geçiyoruz...ikimiz biliyoruz... kimsenin haberi olmuyor... ...........................................
teşekkür ederim... nasıl yabancı olmayalımki... ya onun yanında başkaları var.... ya da bizim yanımızda... ya onun gönlüne başkası girmiş...el olmuş... ya da bizim...! demem şu ki... artık rüzgar tersten eser olmuş... gönlümüze hüzün ve hasret savurur artık...
evet bu duyguları çok iyi bildiğim için yazdım bu şiiri..ama ne acıdırki bir zaman en yakının olan kişi bir anda yabancı olabiliyor..bu beni çok etkiliyor..dediğiniz gibi yanımızdan geçse kimse bilmiyor onlarla ne duygular yaşandığını.. çok severken herşeyin olmuşken bir anda yabancı olmak... teşekkürler güzel yorum için yolun hep açık olsun arkadaşım.. selamlar..
Aşkımken Yanımdayken Nasılda sarılırdım boynuna Sımsıkı kucaklardı beni Şen şakrak gülüşlerle Dünyaya meydan okurduk // Şimdi O bir el Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Tenine dokunabilirmiydim Gözlerinin içine bakabilirmiydim Seni seviyorum aşkım Diyebilirmiydim // İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle
DİZELERİ OKURKEN İÇİM ACIDI ELİFCİM AŞK KOLAY YAKALANMIYO ÖYLE İLAHİ BİR DUYGU Kİ YAKALADIGINDA SAHİP ÇIKACAKSIN SEVDANA NE KİN NE GURUR KALBİNİN SESİNİ DİNLE VE SARIL BOYNUNA DİYORUM SEVDALININ ŞİİRDE SEVGİMLESİN ARKADAŞIM.
haklısın ama bazen ne kadar sevsende olmuyor gurur önde geliyor yıkamıyorsun inadını ve sonra böyle acı çekiliyor bakakalıyorsun sadece için yanarak.. sevgili serapatay ziyaretinle sayfama onur verdiniz..en güzel günler sizinle olsun dileklerimle selamlar size..
bazen severkende bitiverebiliyor bir inat bir gurur uğruna... aşkda gurur olmaz diyorlar ama oluyor gerçekten... selamlar güzel arkadaşım...sevgimlesin..
Şimdi O bir el Bir yabancı adam İmkan varmı muhabbete Okşayabilirmiydim saçlarını Tenine dokunabilirmiydim Gözlerinin içine bakabilirmiydim Seni seviyorum aşkım Diyebilirmiydim // İçime atmalıydım artık Bütün duygularımı Bütün hisselerimi Öyle yaptım Gem vurdum O da bana baktı Aynısını yaptı // Yakmalıydı aşk//bütün ateşiyle
elif unutmak tabi ki kolay olmaz güzel anlatım kutlarım saygılarımla
ELİF ŞİİRİN GÜZEL OLMUŞ MÜKEMMEL AMA BEN AŞKA KÜSÜLÜYÜM AŞK BENİ BU HALE GTİR Dİ BUNDAN SONRA DAHADA AŞK ŞİİRİ YAZMIYCAM BENİ DUMANETTİ SAYGILAR SELAMLAR
aşk güzel diyoruz ama aslında hiçde degil insanı yıpratıyor pişman olabilinecek şeyler yaptırabiliyor..mutsuz ediyor..hayata küstürüyor.. sevgili arkadaşım senin adınada üzüldüm ama siz yinede aşk şiiride yazın ve boşverin yaşanmışları.. selamlar..
Geç kalınmışlığın ve aşkın gururunu yaşattın bana içim acıdı bu ateş beni de yaktı hep ayrılıklara bakıyor gözlerim bir türlü uzaklaşamıyorum susmak bazen güzeldir bazen de kazanacakların en büyük manisidir hayatta en güzel şey korkmadan sevdiğinin gözlerinin içine bakıp sevdiğini söylemek canından can verircesine söylemek bunun ne tarifi ve tarihi olur
sevgili arkadaşım erhan, bazen gözlerinin içine bakıp seni seviyorum demekde işe yaramıyor..karşıyı daha çok şımartırken söyleyenin gururu inciyor belkide ve zamanla keşke demeseydim diyebiliyor..en iyisi geçmişi silip yeni bir hayata ve sevgiye yelken açmak en iyisidir inan..mademki sevmiyorlar neden bizde onun için ölelim..bırakalımda onlarda unutuldukları için ölsünler.. selamlar...yorum için çok saol..